بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

کاربردهای پیشرفته rel=canonical


در توضیحات بالا از لینک و پیوند کردن ورقه غیر کنونیکال به ورژن کنونیکال حرف کردیم. ولی آیا یک شیت می بایست برای خودش یک rel=canonical گزینش نماید؟ این پرسش یک زمینه بسیار  آیتم گفت و گو دربین سئوکاران میباشد. ما سفارش میکنیم که یک عنصر لینک و پیوند کنونیکال در هر ورقه داشته باشید، کلاس سئو مشهد و گوگل تأیید نموده است که‌این شایسته ترین مورد میباشد. چرا که اکثر CMSها یا این که سیستم های رئیس محتوا، تغییر و تحول پارامترهای URL را فارغ از تغییر‌و تحول محتوا مجاز می نمایند. بدین ترتیب همگی URL ها محتوای یکسانی را علامت خواهند بخشید.

موضوع این میباشد که در صورتیکه یک مرجع کنونیکال که به خویش ارجاع دهد در شیت ندارید که به تمیزترین ورژن URL اشاره می نماید، در معرض خطر قرار خواهید گرفت. درصورتی که خودتان این شغل را اعمال ندهید، فرد دیگری میتواند این شغل را با شما اعمال دهد و نقص‌ محتوای تکراری ساخت‌و‌ساز نماید. بدین ترتیب اضافه کردن یک مرجع کنونیکال به URL ها در سراسر تارنما شما یک تکان “دفاعی” عالی در seo میباشد.

URL های کنونیکال دربین دامنه ای (Cross-Domain)
ممکن میباشد محتوای یکسانی در چند دامنه داشته باشید. به عنوان مثال، بعضی از تارنما‌ها یا این که وب لاگ‌ها مقالاتی را از اینترنت‌وبسایت‌های دیگر به‌طور غیر وابسته منتشر می‌نمایند، چون حس می‌نمایند محتوا برای کاربرانشان مرتبط میباشد. البته HTML هرمورد از این مقالات باید یک لینک و پیوند rel=canonical داشته باشد که مستقیماً به نوشته‌علمی اساسی اشاره می نماید. این به‌این معناست که مجموع پیوند هایی سئو کار مشهد که به بقیه نسخ از نوشته ی علمی اشاره می نمایند در سکو بندی، ورژن کنونیکال اکانت میگردند.
ایرادات رایج URL های کنونیکال معیوب
نمونه‌های متعددی وجود داراست که نماد میدهد به چه شکل اجرای غلط rel=cononical می تواند سبب ساز به ایرادات بزرگی خواهد شد. وبسایت های اکثری می‌باشند که در آنها کنونیکال در کاغذ اساسی، به یک نوشته ی علمی یا این که کاغذ ی دیگر اشاره می‌نماید! تنها برای اینکه برگه مهم آن ها از حاصل کاوش محو گردد! البته این کلیه چیز وجود ندارد. موردها دیگری وجود داراست که هیچ وقت نباید با rel=canonical اعمال دهید. در اینجا مهم ترین آنان نام برده میباشد:

مدام قرار وجود ندارد که آرشیوهای یکسری شیت ای را به کاغذ 1 آن کنونیکال نمایید. (به عنوان مثال صفحه ها یک تیم بندی جنس). rel=canonical در ورقه 2 بایستی به به عبارتی برگه 2 اشاره نماید. در شرایطی که آن را به برگه 1 مقصود بگیرید، موتورهای کاوش پیوند ها را در آن صفحه ها بایگانی عمیق‌خیس، ایندکس نمی کنند.
آن ها را به طور بدیهی معین فرمایید. نشانی پایانی شما هر سیرتکامل که می باشد (با/فارغ از www، http, https) آن را تحت عنوان کنونیکال قرار دهید.
پیوند های rel=cononical متفاوت در یک ورقه سبب فساد می‌گردد. در پلاگین‌های وردپرس هم جاری ساختن این فعالیت صحیح وجود ندارد، البته هنوز هم واقعه می‌ افتد. و هنگامی این شغل صورت بپذیرد، نتیجه ها تماماً غیرقابل پیش‌بینی می‌باشند.
rel=canonical  و سوشال نتورک ها
فیسبوک و توییتر هم از rel=canonical پناه می نمایند و این ممکن میباشد به وضعیت های عجیبی سبب خواهد شد. در شرایطی که URL را در فیسبوک با کنونیکال با مقصود به مکان دیگر به اشتراک بگذارید، رخ بوک جزئیات را از URL کنونیکال به اشتراک میگذارد. در واقع، چنانچه دکمه لایک را به کاغذ‌ای اضافه نمایید سئو کار خوب مشهد که در مکان دیگری کنونیکال با غرض جایی دیگر دارااست، تعداد لایک را برای URL کنونیکال نماد میدهد، خیر برای URL فعلی. توییتر نیز به همین شکل فعالیت می نماید. براین اساس در اشتراک گذاری URL ها یا این که هنگام استعمال از این دکمه ها از این قضیه مطلع باشید.

برچسب ها: کلاس سئو مشهد , سئو کار مشهد , سئو کار خوب مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 ] 10:56 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]