بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

LCP چیست؟ Largest Contentful Paint چگونه بهینه می‌شود؟


در شرایطی که شما هم بازه زمانی هنگامی میباشد که در حوزه seo یا این آموزش سئو مشهد که طراحی وب سایت عمل میکنید، ممکن میباشد بعضی وقت ها لغات و کلماتی به گوشتان بخورد که برایتان تعجب آور و نو به لحاظ رسد. نوشته‌ی علمی‌ای که میخوانید، درباره‌ی یکی همین مورد ها میباشد.

بازه زمانی وقتی میباشد که مرورگر استارت به بارگیری یک ورقه می نماید و وسیع ترین عنصر محتوایی (تصویر یا این که بلوک متن) در آن کاغذ روی نمایشگر استفاده کننده ظواهر می شود.

احتمال اینکه این گزاره برای شما به هیچ عنوان ملموس و قابل فهم و شعور نباشد، خیلی بالاست! پس به هیچ عنوان نگران نباشید!

در‌این نوشته‌علمی میخواهیم در زمینه ی این حرف کنیم که LCP چیست، چه تاثیری در بهینه سازی تکنیکال دارااست و اما چطور می‌قدرت این فاکتور اساسی را با صرفه کرد.

پس با ما یاور باشید.

LCP یا این که Largest Contentful Paint چیست؟
توضیح این فاکتور ممکن میباشد مقداری دشوار و غامض به لحاظ منتور سئو مشهد رسد! ولی با یک نمونه کارایی می کنم آن را بگویم:

تا به هم اکنون اعتنا کرده‌اید وقتی که وارد یک وب سایت می‌شویدف برخی از المان‌ها و قسمت‌های متعدد در ورقه زودتر از بعضا دیگر بارگذاری گردیده و به اکران درمی‌آید؟



خب! به‌این نصیب اصطلاحا LCP یا این که Largest Contentful Paint میگویند. LCP مخفف عبارت “Largest Contentful Paint” (وسیع ترین رسم محتوایی) میباشد و یک ترازو کلیدی در Core Web Vitals گوگل به‌حساب می‌آید. این ترازو نشانه دهنده سرعت بار گذاری و اکران محتوای مهم یک کاغذ اینترنت میباشد. به عبارت دیگر، LCP معین می نماید که چه مقطع ارتفاع میکشد تا نصیب اعظم محتوایی که استفاده کننده برای ادراک نخستین ورقه نیاز دارااست، بر روی شیت اکران داده خواهد شد.

در پاسخ اینکه LCP چیست، می‌قدرت خاطرنشان کرد:

LCP یا این که به عبارتی وسیع ترین رنگ محتوایی یک واحد سنجش تجارب مخاطب (UX) میباشد.

LCP یک کدام از Core Web Vitals میباشد، گروه‌ای از سه واحد سنجش که Google برای اندازه‌گیری کوشش یک اینترنت‌وبسایت در موضوع UX به کارگیری می‌نماید. عالی میباشد برای شعور عالی این بخش آغاز بدانید core web vitals چیست و چه مسئولیتی در موتور جستجوی گوگل داراست.

* LCP vs. FCP *
پیش از ادامه، همینجا یک نکته‌ی بسیار اساسی را خیال نماد کنم. نگاه نمایید:

FCP: First Contentful Paint = او‌لین رنگ محتوایی
LCP: Largest Contentful Paint = وسیع ترین رنگ محتوایی
این دو فاکتور را اصلا با هم غلط نگیرید. آنان دو ترازو بسیار گوناگون می‌باشند.
در حالی که LCP فرصت لود بلندمرتبه‌ترین و مهم‌ترین عنصر کاغذ را اندازه‌گیری می‌نماید، FCP مجال میان آغاز لود برگه و اولی عنصر بصری (خیر لزوماً تعالی‌ترین) که روی شیت اکران داده میگردد را اندازه‌گیری می‌نماید.
در‌صورتی‌که بخواهم شخصا این دو را با هم مقایسه کرده و حیث فردی در موردش بدهم، از نگاه اینجانب LCP فاکتور بهتری برای تحقیق تعامل یک کاغذ با یوزرها میباشد. در مقابل، FCP میتواند مقداری گم راه کننده باشد، چون اولی عنصر بارگیری گردیده می تواند چیزی بسیار خرد بوده(مانند یک برچسب تصویر خالی) و جزو المان‌های اساسی و حیاتی کاغذ به اکانت نمی‌آید.

محتوای اساسی که تحت عنوان LCP شناسایی می‌گردد، چیست؟
محتوای مهم کاغذ می‌تواند دربرگیرنده مورد ها پایین باشد:

متن اساسی (بلاک های متنی): نصیب‌هایی از متن که محتوای اساسی برگه را تشکیل می دهند. کلاس خصوصی سئو مشهد تصاویر تبارک و پررنگ: تصاویری که در بالای کاغذ قرار دارا‌هستند و فورا قابل مشاهده میباشند. ویدیوهای داخل خطی: ویدیوهایی که مستقیماً در برگه جاسازی گردیده اند و جزء محتوای مهم به اکانت می‌آیند.

برچسب ها: آموزش سئو مشهد , منتور سئو مشهد , کلاس خصوصی سئو مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 ] 10:21 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]