بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

کلمه کلیدی بذر (Seed Keyword) در سئو چیست؟

شاید شما هم هر توشه که یک پروژه سئوی نو را استارت می کنید، با این بحران مواجه گردیده باشید که فعالیت خویش را از کجا استارت فرمائید. به خصوص هنگامی حوزه کاری پروژه موردنظر برایتان دوره سئو مشهد نو باشد، این ایراد بدون شوخی‌خیس می گردد؛ چرا‌که هنوز خیر با اصطلاحات و مسائل حوزه نو شناخت چندانی دارید و خیر آشنایی مایحتاج را از نیازهای مشتریان یا این که مخاطبان این حوزه دارید. در اینگونه مواقعی جستن یک نقطه استارت برای سئوی تارنما می تواند به شدت راهگشای شما باشد.
واژه و کلمه کلیدی مهم یا این که Seed Keyword به عبارتی چیزی میباشد که میتواند نقطه آغاز عمل سئوی هر پروژه باشد. در‌این نوشته‌ی‌علمی از وب24 به معرفی کلمه و واژه کلیدی بذر یا این که مهم پرداخته‌ایم. در صورتیکه شما هم می خواهید بدانید Seed Keyword چیست، این نوشته‌ی‌علمی به شما امداد می‌نماید.
Seed Keyword (واژه و کلمه کلیدی مهم یا این که بذر) چیست؟
هنگام استارت عمل‌های سئوی یک تارنما اولی کاری که بایستی ایفا دهید، تفحص کلمه ها کلیدی میباشد. مرحله‌ای طاقت فرسا و بغرنج که مداقه متعددی برای تک تک سئوی وب سایت دارااست، به گونه ای ‌که توفیق یا این که عدم توفیق سئوی وب سایت تا حد متعددی به استراتژی استیناف کلمه ها کلیدی متعلق میباشد. برای آنکه بدانید Seed Keyword چیست، آغاز بایستی بدین سؤال جواب دهید که استیناف لغات کلیدی را از کلاس حضوری سئو مشهد کجا استارت فرمایید؟ احتمالاً شما هم یک واژه یا این که یکسری واژه مهم را در حوزه کاری موردنظر تعیین کرده و مطابق آن پیش میروید؛ به‌این واژه و کلمه یا این که لغت ها، واژه و کلمه کلیدی بذر گفته می گردد.
کلمه و واژه کلیدی بذر قرار میباشد در مراحل مطالعه عبارات کلیدی توسعه یافته و عبارات کلیدی مقصود شما مطابق آن گزینش شوند. معمولاً برای این کلمه و واژه می بایست شایسته ترین در نظر گرفتن ممکن را گزینش فرمائید. فکر کنید هنگامی شما یک پروژه seo را آغاز میکنید، در اولِ فعالیت احاطه چندانی روی حوزه کاری آن نداشته و شاید با اصطلاحات مرسوم آن هم خیلی آشنا نباشید. در‌این‌سیرتکامل مورد ها بایستی برای گزینش واژه اول مقداری وقت بگذارید. می توانید از جواب سؤال‌های پایین ایده بگیرید.
تارنما موردنظر درباره چه موضوعی شغل می‌نماید؟
چه محصولی می فروشد؟
برای چه کلمه و واژه کلیدی احتمال سکو تصاحب کردن دارااست؟
روی چه کلماتی می توانم تبلیغات کلیکی ایفا دهم؟
در حالتی که فردی بخواهد در زمینه ی حوزه کاری وب سایت بررسی کند، از کجا آغاز می‌نماید؟
در شرایطی که واژه و کلمه کلیدی بذر خویش را صحیح تعیین فرمائید، به یک کلمه و واژه یا این که عبارت خاص دست پیدا خواهید کرد. از جملهً در حالتی که وب سایت شما در مورد فروش موتورسیکلت و اسباب آن فعالیت می کند، احتمالاً در اولی پیش گویی به سراغ کلمه و واژه موتورسیکلت می روید؛ اما حقیقت این میباشد که‌این واژه خیلی کلی میباشد و رقابت متعددی بر رمز آن وجود داراست. مرتبه تصاحب کردن مدرس سئو مشهد برای وب سایت‌های کودک در اینگونه واژه‌ای بسیار دشوار میباشد. البته درصورتی که به‌مکان موتورسیکلت به عنوان مثالً عبارت راهنمای تعمیر موتورسیکلت یا این که اثاثیه موتورسیکلت را تعیین نمائید، شانس جايگاه تصاحب کردن بیشتری درین عبارت‌ها خواهید داشت؛ خلال اینکه استراتژی پژوهش کلمه ها کلیدی شما برهمین اصل پیش خواهد رفت.

برچسب ها: دوره سئو مشهد , مدرس سئو مشهد , کلاس حضوری سئو مشهد ,

[ بازدید : 0 ]

[ پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 ] 10:59 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

آموزش برچسب گذاری اصولی در سایت‌های وردپرسی

یکی‌از مواقعی که هنوز هم خیلی به خطا آن را ایفا می دهند، روش برچسب‌گذاری در وبسایت‌هاست که میپندارند تگ‌ها، به عبارتی لغات کلیدی می باشند. ولی از آنجایی که اعمال اصولی این کلاس سئو مشهد عمل عنایت بسیار متعددی داراست، درین مقاله خلال کاربردهای رایج برچسب‌ها در وردپرس، شیوه افزودن برچسب‌ها را نیز برای شما تفصیل خوا‌هیم اعطا کرد.
برخی از وبسایت‌ها، تگ‌های بسیار متعددی دارا‌هستند که خیلی از آن‌ها‌را خودشان ساخته‌اند و شاید صرفا یک توشه از آن برچسب استعمال کرده‌اند. البته نکته حائض اهمیت اینجاست که خیل عظیم تگ لزوما به‌این معنی وجود ندارد که عمل خیر می کنید یا این که به استفاده کننده یاری می کنید. در واقع در حالتی‌که نادرست نمائید، مهم ترین جراحت به خودتان وارد میشود.
کاربرد برچسب‌ها در وردپرس چیست؟
هر اینترنت‌تارنما وردپرسی لزوما بایستی قابلیت و امکان برچسب‌گذاری یا این که ساخت تگ‌ را داشته باشد. این قابلیت و امکان اساسا در ورقه‌ ویرایشگر نوشته‌ها در دسترس خواهد بود. ولی کاربرد این برچسب‌ها چیست؟
برچسب‌ گذاری در وردپرس یک کدام از مهمترین کارهایی‌ میباشد که در راستای بهینه سازی و با صرفه‌سازی اینترنت‌تارنما‌ بایستی صورت پذیرد. به عبارت دیگر راه حل رعایت اصول بهینه سازی داخلی برچسب گذاری میباشد.
برچسب گذاری در وردپرس به شما امداد‌ می‌نماید تا بتوانید محتواهای موردنظرتان که در یک قضیه یا این که مجموعه معلوم قرار دارا هستند را گروه‌بندی نمائید. برای مثال ممکن میباشد شما روی تارنما خودتان تیم‌بندی تولید ها تلفن همراه هوشمند، تلویزیون، تبلت، یخچال فریزر‌یخچال و... داشته باشید. البته با تعریف‌و‌تمجید تگ سامسونگ می توانید کلیه محصول ها مرتبط با این مارک را در یک مجموعه قرار دهید.
فراگیری افزودن برچسب در وردپرس
برای برچسب گذاری در وردپرس داشتن سطح معینی از علم پیرامون برچسب‌های وردپرس الزامی میباشد. چون در‌صورتی‌که که علم کافی در زمینه‌ی تولید برچسب را نداشته باشید، سئو کار مشهد ممکن میباشد باعث گمراهی بازدیدکنندگان و از دست رفتن امتیاز وب سایت بشوید.
براین اساس قبل از مبادرت به ساخت تگ در وردپرس، می بایست بدانید برچسب‌ها را به چه شکل ساخت‌و‌ساز و رئیس نمایید. درپی راهنمای جامعی از روند افزودن برچسب در وردپرس را با هم مرور می کنیم:
در فرایند برچسب گذاری وردپرس اعمال فرآیند ذیل به ترتیبی که آورده میشود الزامی میباشد:
با وارد کردن اسم کاربری و راز عبور وارد پیشخوان وردپرس اینترنت‌وب سایت‌تان می شوید.
از روش منو نوشته‌ها که در سمت راست برگه جای دارد، زیرمنو برچسب‌ها را تعیین می کنید.
در سمت راست برگه‌ برچسب‌ها، فیلدهای منظور گردیده را مالامال کرده و یک برچسب نو ساخت‌و‌ساز نمائید. ضمنا برچسب‌های تولید گردیده نیز در سمت چپ همین شیت جای‌دارد که می توانید رئیس‌شان نمائید.
فیلدهایی که بایستی برای ساخت‌و‌ساز برچسب‌ها لبریز نمایید مشتمل بر مفاد ذیل میباشد:
اسم: مشمول کلمه و واژه‌ای می شود که قصد دارید تحت عنوان برچسب اکران داده خواهد شد.
نامک: مرتبط با کلمه و واژه‌ای میباشد که در پیوند برچسب ساخت‌و‌ساز گردیده اکران داده می‌گردد. معمولا پیشنهاد کارشناسان این میباشد که نامک مساوی انگلیسی اسم برچسب باشد.
توضیح: مشتمل بر توضیحات شما پیرامون برچسب سئو کار خوب مشهد ساخت‌و‌ساز گردیده میشود. کامل شدن این نصیب برای شناخت بیش‌خیس بازدیدکنندگان با برچسب‌ها بسیار اساسی میباشد.

برچسب ها: کلاس سئو مشهد , سئو کار مشهد , سئو کار خوب مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 ] 10:30 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

KWfinder چیست و آموزش کار با ابزار KWfinder


یک کدام از اساسی‌ترین قسمت‌های استراتژی بهینه سازی، تفحص عبارات کلیدی (Keyword Research) میباشد. ابزارهای متعددی در فرآیند استیناف کلمه ها کلیدی به یاری متخصصان seo می آیند که هر یک از مزایا و معایب خاصی برخوردارند. ابزار kwfinder یک کدام از شایسته ترین ابزارهای پژوهش دوره سئو مشهد لغات کلیدی میباشد که از سال 2014 شغل خودش را شروع نموده است. درین مقاله به معرفی این ابزار دوستداشتنی و یادگرفتن نصیب‌های متفاوت آن میپردازیم.

ابزار KWfinder چیست؟
ابزار KWfinder در آگوست سال 2014 آغاز به عمل کرد و به جهت سهولت به کار گیری، رابط کاربری مطلوب و توجه بالا به یکی دوستداشتنی‌ترین وبسایت‌های تفحص عبارات کلیدی تبدیل شد. به یاری این ابزار میتوانید عبارات کلیدی مربوط به حوزه کاری خویش را پیدا نمائید، مشقت آنان را رسیدگی فرمائید، معیار سرچ و رقابت در آنان را ببینید و شایسته ترین کلمه ها کلیدی مطلوب وبسایت خویش را گزینش فرمایید.

کاربرد ابزار KWfinder چیست؟

ابزار kwfinder تجهیزات کاربردی متعددی در دست یوزرها قرار میدهد که در پی به آن ها اشاره می کنیم:

رسیدگی کلمه و واژه کلیدی
زمانی که کلمه ها کلیدی خویش را به kwfinder می‌دهید این ابزار داده ها جامعی از این لغت ها به شما میدهد. اطلاعاتی مانند واحد سنجش کاوش، معیار دشواری در حصول جايگاه بالا، هزینه تقریبی تبلیغات کلیکی و... .

چک رقبا
به امداد این ابزار میتوانید با واردکردن دامنه وب سایت حریف، بفهمید که روی چه کلماتی از روش بهینه سازی یا این که تبلیغات گوگل ورودی میگیرد.

مزایا و معایب ابزار kwfinder
ابزار kwfinder کلیه داده ها لازم را در اختیارتان میگذارد دوره خصوصی سئو مشهد که سبب ساز می شود فرایند پژوهش کلمه ها کلیدی، سریع‌خیس و راحت‌خیس صورت پذیرد. همینطور به یاری این ابزار می توانید رقبای خویش را نیز بررسی فرمائید. همین‌طور در کلمه ها کلیدی بلند (Long-tail Keywords) اعتنا این ابزار بسیار بیشتر از دیگر ابزارهای شبیه میباشد. از سایر مزایای بسیار بهتر این ابزار این میباشد که هنگامی در kwfinder اکانت کاربری پریمیوم را تنظیم نمائید این اکانت دربرگیرنده بقیه ابزارهای Mangools نیز میشود. این ابزارها دربرگیرنده مفاد پایین می باشند:

KWFinder: ابزار تفحص کلمه ها کلیدی
SERPChecker: ابزار محاسبه صفحه های حاصل کاوش
SERPWatcher: ابزار تحقیق مرتبه‌بندی دامنه در نتیجه ها کاوش برای لغات کلیدی موردنظر
LinkMiner: ابزار تجزیه‌وتحلیل لینک و پیوند‌ها با به کارگیری از داده‌های سئو Majestic
SiteProfiler: ابزار چک وب سایت با داده‌های Alexa ، Majestic و Moz
ولی ایرادی که به ابزار وارد میباشد این میباشد که در قضیه آنالیز رقبا اعتنا بالایی ندارد و برای آنالیز رقبا عالی میباشد از ابزار Ahrefs استعمال فرمائید. همینطور بها اشتراک پریمیوم این ابزار نیز نسبت به بقیه ابزارها یه خرده بیشتر میباشد و همین‌طور در اشتراک مجانی، دسترسی بسیار محدودی به لغت ها کلیدی دارید و برای دسترسی بیشتر می بایست اکانت کاربری خویش را افزایش دهید.

یادگرفتن ابزار KWfinder و نصیب‌های متعدد آن
با ورود به وب سایت kwfinder.com میتوانید اکانت کاربری بسازید و از 10 روز به کارگیری بدون پول از همه ابزارهای Mangools سود‌مند گردید. بعداز تشکیل داد اکانت کاربری میتوانید تعیین نمایید که می خواهید کاوش مطابق کلمه و واژه کلیدی اعمال دهید یا این که بر طبق دامنه. در نصیب کاوش مبنی مدرس سئو مشهد بر واژه و کلمه کلیدی، واژه و کلمه کلیدی اساسی خویش را وارد فرمایید. مثلا ما با واژه و کلمه بازاریابی دیجیتال آغاز می کنیم. در نصیب آن‌گاه می توانید کاوش را از نگاه جغرافیایی و لهجه محدودتر فرمائید. ولی قابلیت و امکان گزینش کشور‌ایران نیست البته می توانید لهجه فارسی را تعیین فرمایید. بعداز گزینش این دو قسمت مورد Find Keywords را گزینش نمایید و درانتظار بمانید تا فیض کاوش اکران داده خواهد شد.

برچسب ها: دوره سئو مشهد , دوره خصوصی سئو مشهد , مدرس سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 ] 11:20 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

از کلمات بلند (Long-tail) برای نام‌گذاری صفحات استفاده کنید

یک تاکتیک شناخته گردیده برای بهبود مجموعه بندی ها، ساخت و ساز و استعمال از گونه های لغت ها کلیدی long tail و خاص از تیم‌های پهناور‌خیس میباشد (در شکل قابلیت). توصیه می گردد، هنگام آموزش سئو مشهد اسم‌گذاری مجموعه بندی تولید ها، کیورد ریسرچ اعمال دهید تا ملاحظه کنید برای هر گروه از تولیدها شما، یوزرها، بیشتر چه کلماتی را کاوش می‌نمایند و به طور باصرفه از آن ها برای اسم‌گذاری گروه‌ها استعمال فرمایید. عبارات کلیدی زمان بر (long tail keywords) چیست؟

از سایدبار برای اکران فیلترها استعمال نمایید

صرفا اعتنا داشته باشید که می بایست از خزش و ایندکس شدن این فیلترها از روش فولدر robots.txt خودداری خواهد شد. چرا که مخصوصا در تارنما‌های فروشگاهی تبارک، با مخلوط فیلترها تعداد متعددی نشانی ساخته میگردد که مسلما خزیدن در بین آن ها سبب ساز هدر رفتن میزان دارایی خزش تارنما شما گردیده و همینطور ایندکس شدن همگی این‌ها نیاز وجود ندارد.

ایده ها یوزرها را اضافه فرمائید

طبق پژوهش ها وب سایت Reevoo نظرها مثبت به صورت میانگین سبب ساز به ارتقاء 18 درصدی درآمد می‌گردد؛ براین اساس، وجود این نظرها بسیار اصلی میباشد. اکثری از تارنما‌ها، ایده ها را به صفحه های متاع محصور می‌نمایند؛ ولی گنجاندن آنها در مجموعه‌ها نیز قادر است موءثر باشد. Fanatical یک دوره خصوصی سئو مشهد نمونه بهتر میباشد؛ یک مغازه بیزنس الکترونیک که Steam Keys را برای بازی‌های رایانه فردی عرضه می‌نماید. این وبسایت، سفارش‌هایی از دیگر گیمرها در تمامی مجموعه‌های فرآورده، اکران می دهد.

همینطور این شغل، محتوای منحصربه‌شخصی را به تیم‌ها اضافه می‌نماید و به یوزرها یاری می‌نماید، بازی‌هایی را پیدا نمایند که به خیر پژوهش و تجارب گردیده‌اند. اصلی‌خیس از کلیه، بازی‌هایی که نظارت گردیده‌اند (که نرخ تبدیل آنها بیشتر میباشد) پیج رنک بیشتر و مرتبه بهتری حصول می‌نمایند.

راهنماها و ابزارهای موءثر ارائه دهید

به عبارتی‌طور که گفته شد، یکی عناصری که اکثر وقت ها در گروه بندی ها از مداد میفتند، این میباشد که می بایست محتوایی ایجاد فرمایید که به یوزرها در خرید یاری دهد. این در حالی میباشد که در خویش شیت گروه بندی، نمی‌توانید محتوای متعددی بنویسید؛ بدین ترتیب شایسته ترین عمل این میباشد که مقاله ها کاملی درباره ی تولیدات نوشته و از برگه گروه بندی به آن لینک و پیوند دهید. از جمله Sephora را در لحاظ بگیرید. CLP های آن دارنده لینک و پیوند به راهنماهایی میباشند که به یوزرها یاری می‌نمایند درباره ی خرید یک فرآورده تصمیم بگیرند.

از لحاظ seo نیز به سکو‌بندی پست‌های بلاگ امداد می‌نماید؛ چون پیج رنک بیشتری اخذ می‌نمایند. همینطور، به گوگل امداد می‌نماید تا قضیه شیت شمارا خوب شعور نماید؛ چون محتوای مرتبط متعددی دارید که به آن پیوند داده‌اید.

یک ساختار URL با صرفه تعیین نمایید

طبق گفته سم آندروود، شایسته ترین ساختار URL، ساختاری میباشد که هیچ زمان نیازی به تغییر تحول آن ندارید؛ چون تغییر‌و تحول URL تا‌زمانیکه بدون چاره نباشید شغل عقلانی وجود ندارد؛ به دلیل آنکه ممکن میباشد تارنما شما افت ترافیک متعددی را تجربیات نماید و تمام وب سایت زخم ببیند. در گزینش نشانی صفحه های، مطلقا کارایی فرمائید تا حد قابلیت و امکان URL کوتاه، معمولی و دربردارنده کلمه و واژه کلیدی باشد.

از تگ H1 و بقیه تگ‌های تیتر استعمال نمایید

از تگ‌های H1 و هدینگی به کار گیری فرمائید که با جستجوی یوزرها برای یافتن جنس یا این که تیم بندی محصول ها مطابقت و همخوانی داشته باشند. برای این شغل می بایست به لغت ها کلیدی که بوسیله یوزرها کاوش می گردد اعتنا فرمائید و تگ‌ها را بر طبق آنان انتخاب فرمایید. اما عالی میباشد تگ H1 شما تا حد قابلیت تحت عنوان شما مشابه باشد.

تارنما Ahrefs ذکر می‌نماید که گوگل بعد از تغییر و تحول طرز ساخت و ساز عنوان ها ورقه در آگوست ۲۰۲۱، در ۳۳.۴ درصد موردها، تگ تیتر تارنما‌ها را دستکاری می‌نماید، زمانی گوگل تگ تیتر مدرس سئو مشهد شمارا دستکاری می‌نماید، در 50.76٪ مواقع آن را به تگ H1 تغییر‌و تحول می دهد؛ براین اساس در حالتی‌که نمیخواهید تیتر شیت عوض نشود، عالی میباشد تگ H1 شما تحت عنوان اساسی مشابهت متعددی داشته باشد. به گفته گوگل، عنوان ها زمان بر و خیلی کوتاه دلایلی برای دستکاری تیتر ورقه میباشند.

برچسب ها: آموزش سئو مشهد , دوره خصوصی سئو مشهد , مدرس سئو مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 ] 11:03 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

CDN (شبکه توزیع محتوا) چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

فرض فرمائید می‌ خواهید از سایتی به کارگیری نمائید که سرور آن 800 کیلومتر با شما مسافت دارااست و به همین انگیزه محتوای وبسایت دیرتر روی مرورگر شما نشانه داده می‌ شوند. کلاس سئو مشهد چه قدر در انتظار می‌ مانید تا محتوای آن بارگذاری خواهد شد؟ درحال حاضر در صورتی‌که سرور این تارنما در کشوری دیگر باشد چه اتفاقی میفتد؟ در مجموعه کشورها‌ ای دیگر چطور؟ چه قدر این قضیه به تجربیات شما از این وب سایت جراحت می‌ زند؟

فرقی نمی‌ نماید که غرض مخاطب خرید یک فرآورده، تماشای یک فیلم، تلاوت یک مقاله، و یا این که هر چیز دیگری باشد، سرعت نماید لود محتوای تارنما می‌ تواند یک مخاطب را کاملا از استعمال از آن تارنما و یا این که حتی از آن مقصود پشیمان نماید. به صورت نمونه، در صورتی‌که شما تصمیم بگیرید یک فیلم ملاحظه کنید و بعداز سپری شد وقتی بسیار زمان بر حتی نصف آن هم بارگذاری نشده باشد، ممکن میباشد خیر فقط از دیدن آن فیلم، بلکه کلاً از فیلم دیدن صرف حیث نمائید.

برای حل این ایراد، اکثری از تارنما‌ها از کانال‌ ای به اسم CDN استعمال می نمایند. CDN (مخفف Content Delivery Network) یا این که کانال توزیع محتوا، یک کانال‌ عظیم با سرورهای مختلف میباشد. این سرورها در نقاط گوناگون دنیا قرار گرفته‌ اند و مقصود مهم آن‌ ها نادر کردن مسافت در بین استفاده کننده و سرور وب سایت میباشد. معدود کردن این مسافت سرعت بارگذاری شدن وبسایت را در نقاط متعددی از دنیا ارتقاء داده و اثر مثبتی را بر تجارب مخاطب می‌ گذارد.

CDN چه‌گونه فعالیت می‌ نماید؟

هر کمپانی ارائه دهنده سرویس ها CDN یا این که CDN Provider، دارنده سرورهای زیادی میباشد که در نقاط گوناگون عالم قرار دارا‌هستند. به‌این سرورها nodes نیز گفته می‌ خواهد شد. این موسسه تک تک محتوای وبسایت شمارا دانلود کرده و در خاطر کش این سرورها (nodes) ذخیره می‌ نماید. هنگامی که کاربری در مسافت زیاد از سرور اساسی وب سایت شما به آن وارد گردد، به مکان وصل شدن به هاست وبسایت، به مجاورت‌ ترین سرور CDN وصل گردیده و داده ها درخواست گردیده بوسیله مرورگر مخاطب از روش این CDN برای آن ارسال می‌ گردد. این داده ها مشمول عکس‌ ها، ویدیوها، CSS، Javascript، HTML و مجموع مواقعی میباشد که قابل اکران یه استفاده کننده می‌ باشند.

بخش اعظمی CDN را با هاست مهم تارنما نادرست می‌ گیرند. منتور سئو مشهد تک تک داده ها وب سایت شما در هاست آن جای‌دارد، در حالی که CDN تنها دربرگیرنده اطلاعاتی میباشد که قابل آرم دادن به استفاده کننده باشد و داده ها دیگری که مرتبط با امنیت تارنما شما میباشد روی CDN ذخیره نمی‌ خواهد شد. بگذارید با یک نمونه تفاوت فی مابین این دو را توضیح دهیم. ارتباط در بین هاست و CDN مانند ارتباط فی مابین خزانه و عابربانک میباشد. هاست شما در واقع بانکی میباشد که کلیه مدارک‌، گاو صندوق، پول‌ ها، و داده ها ارزشمند و حیاتی وبسایت در آن جای دارد و خدماتی را نیز به استفاده کننده ارائه می‌ نماید. CDN عابربانک‌ های شما میباشد که در نقاط گوناگون برای دسترسی مردم قرار گرفته‌ اند و سرویس ها مهم ما یحتاج یوزرها را به آن‌ ها ارائه می‌ دهند. به عبارتی‌ طور که عابربانک حاد یا این که مجانی کاربردی برای مخاطب ندارد، CDN از دسترس بیرون گردیده نیز به درد استفاده کننده شما نمی‌ خورد.

مزیت استعمال از CDN چیست؟

کاهش مسافت بین سرور وبسایت و استفاده کننده منجر می‌ خواهد شد تا تعقل در بارگذاری شدن وب سایت به دستکم رسیده و همگی یوزرها در هر مکان عالم بتوانند محتوای تارنما را باکیفیت مطلوب و با سرعت بالا مشاهده کنند. همینطور، وصل شدن هر مخاطب به مجاورت‌ ترین CDN به مکان هاست اساسی وبسایت، منجربه دوری از ترافیک هنگفت هاست تارنما گردیده و عملا پهنای باند وبسایت شمارا ارتقا می‌ دهد.

با‌یقین، ارتقاء سرعت وبسایت با بهبود تجربیات کاربری تاثیری مثبت در بهینه سازی تارنما شما می‌ گذارد. از آنجایی که تجربیات استفاده کننده از مداقه بالایی برای گوگل شامل است، بهبود آن جايگاه وبسایت شما‌را نیز ارتقاء می‌ دهد.

از سایر مزیت‌ های CDN ارتقاء امنیت وب سایت میباشد. از آنجایی که CDN کانال‌ ای یک‌سری مرحله‌ ای می‌ باشد، امنیت کانال شمارا بالا برده و از آن در قبال تهاجم ها DDOS حفظ می‌ نماید. دوره خصوصی سئو مشهد همینطور، یک اسکن از داده ها تارنما شما در مکان دیگری وجود دارااست، و در شکل هک شدن آن، همه داده ها خویش را از دست نمی‌ دهید.

برچسب ها: کلاس سئو مشهد , منتور سئو مشهد , دوره خصوصی سئو مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 ] 10:57 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

LCP چیست؟ Largest Contentful Paint چگونه بهینه می‌شود؟


در شرایطی که شما هم بازه زمانی هنگامی میباشد که در حوزه seo یا این آموزش سئو مشهد که طراحی وب سایت عمل میکنید، ممکن میباشد بعضی وقت ها لغات و کلماتی به گوشتان بخورد که برایتان تعجب آور و نو به لحاظ رسد. نوشته‌ی علمی‌ای که میخوانید، درباره‌ی یکی همین مورد ها میباشد.

بازه زمانی وقتی میباشد که مرورگر استارت به بارگیری یک ورقه می نماید و وسیع ترین عنصر محتوایی (تصویر یا این که بلوک متن) در آن کاغذ روی نمایشگر استفاده کننده ظواهر می شود.

احتمال اینکه این گزاره برای شما به هیچ عنوان ملموس و قابل فهم و شعور نباشد، خیلی بالاست! پس به هیچ عنوان نگران نباشید!

در‌این نوشته‌علمی میخواهیم در زمینه ی این حرف کنیم که LCP چیست، چه تاثیری در بهینه سازی تکنیکال دارااست و اما چطور می‌قدرت این فاکتور اساسی را با صرفه کرد.

پس با ما یاور باشید.

LCP یا این که Largest Contentful Paint چیست؟
توضیح این فاکتور ممکن میباشد مقداری دشوار و غامض به لحاظ منتور سئو مشهد رسد! ولی با یک نمونه کارایی می کنم آن را بگویم:

تا به هم اکنون اعتنا کرده‌اید وقتی که وارد یک وب سایت می‌شویدف برخی از المان‌ها و قسمت‌های متعدد در ورقه زودتر از بعضا دیگر بارگذاری گردیده و به اکران درمی‌آید؟



خب! به‌این نصیب اصطلاحا LCP یا این که Largest Contentful Paint میگویند. LCP مخفف عبارت “Largest Contentful Paint” (وسیع ترین رسم محتوایی) میباشد و یک ترازو کلیدی در Core Web Vitals گوگل به‌حساب می‌آید. این ترازو نشانه دهنده سرعت بار گذاری و اکران محتوای مهم یک کاغذ اینترنت میباشد. به عبارت دیگر، LCP معین می نماید که چه مقطع ارتفاع میکشد تا نصیب اعظم محتوایی که استفاده کننده برای ادراک نخستین ورقه نیاز دارااست، بر روی شیت اکران داده خواهد شد.

در پاسخ اینکه LCP چیست، می‌قدرت خاطرنشان کرد:

LCP یا این که به عبارتی وسیع ترین رنگ محتوایی یک واحد سنجش تجارب مخاطب (UX) میباشد.

LCP یک کدام از Core Web Vitals میباشد، گروه‌ای از سه واحد سنجش که Google برای اندازه‌گیری کوشش یک اینترنت‌وبسایت در موضوع UX به کارگیری می‌نماید. عالی میباشد برای شعور عالی این بخش آغاز بدانید core web vitals چیست و چه مسئولیتی در موتور جستجوی گوگل داراست.

* LCP vs. FCP *
پیش از ادامه، همینجا یک نکته‌ی بسیار اساسی را خیال نماد کنم. نگاه نمایید:

FCP: First Contentful Paint = او‌لین رنگ محتوایی
LCP: Largest Contentful Paint = وسیع ترین رنگ محتوایی
این دو فاکتور را اصلا با هم غلط نگیرید. آنان دو ترازو بسیار گوناگون می‌باشند.
در حالی که LCP فرصت لود بلندمرتبه‌ترین و مهم‌ترین عنصر کاغذ را اندازه‌گیری می‌نماید، FCP مجال میان آغاز لود برگه و اولی عنصر بصری (خیر لزوماً تعالی‌ترین) که روی شیت اکران داده میگردد را اندازه‌گیری می‌نماید.
در‌صورتی‌که بخواهم شخصا این دو را با هم مقایسه کرده و حیث فردی در موردش بدهم، از نگاه اینجانب LCP فاکتور بهتری برای تحقیق تعامل یک کاغذ با یوزرها میباشد. در مقابل، FCP میتواند مقداری گم راه کننده باشد، چون اولی عنصر بارگیری گردیده می تواند چیزی بسیار خرد بوده(مانند یک برچسب تصویر خالی) و جزو المان‌های اساسی و حیاتی کاغذ به اکانت نمی‌آید.

محتوای اساسی که تحت عنوان LCP شناسایی می‌گردد، چیست؟
محتوای مهم کاغذ می‌تواند دربرگیرنده مورد ها پایین باشد:

متن اساسی (بلاک های متنی): نصیب‌هایی از متن که محتوای اساسی برگه را تشکیل می دهند. کلاس خصوصی سئو مشهد تصاویر تبارک و پررنگ: تصاویری که در بالای کاغذ قرار دارا‌هستند و فورا قابل مشاهده میباشند. ویدیوهای داخل خطی: ویدیوهایی که مستقیماً در برگه جاسازی گردیده اند و جزء محتوای مهم به اکانت می‌آیند.

برچسب ها: آموزش سئو مشهد , منتور سئو مشهد , کلاس خصوصی سئو مشهد ,

[ بازدید : 0 ]

[ پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 ] 10:21 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

نسخه حاوی www از دامنه‌ی وب‌سایت خود را استفاده کنید

به عبارتی‌طور که در اولِ این نوشته ذکر شد، موتورهای جستجوی مانند google می توانند نشانی‌های example.com و www.example.com  را تحت عنوان دو اینترنت‌وبسایت غیروابسته منتور سئو مشهد تشخیص دهند. براین اساس، عالی میباشد که در بین این دو نشانی یک کدام از را تحت عنوان نشانی مهم و قابل اکران برای موتورهای کاوش تعیین کرده و دیگر ورژن‌ها را با به کارگیری از ریدایرکت 301 به نشانی اساسی منتقل فرمائید.
درصورتی که شما همچنان از نشانی example.com به کارگیری می کنید و درپی انتقال یوزرها به نشانی  www.example.com می باشید، با اضافه کردن تعدادی خط کد به پوشه htaccess خویش میتوانید این عمل را جاری ساختن دهید. در این حالت، میتوانید بک‌پیوند‌های مو جود با نشانی example.com را محافظت کرده و یوزرها را به برگه‌ی موردنظر با نشانی www.example.com هدایت فرمائید. از کدهای تحت میتوانید برای این شغل به کار گیری نمائید:
RewriteEngine on RewriteCond %{HTTP_HOST} ^example.com [NC] RewriteRule ^(.*)$ http://www.example.com/$1 [L,R=301,NC]
از ورژن فارغ از www در دامنه به کار گیری فرمائید
در اینجا قصه فرق می نماید و برعکس آنچه گفته بودیم میباشد. وقتی که شما میخواهید نشانی www.example.com را به ورژن سوای www جابجایی دهید، نیاز میباشد که از کدهای ذیل در فولدر htaccess به کار گیری فرمائید:
RewriteEngine on RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.example.com [NC] RewriteRule ^(.*)$ http://example.com/$1 [L,R=301,NC]
پوشه های سرور با پسوند خاص را ریدایرکت نمائید
چنانچه که قصد دارید فولدر های وبسایت خودتان را که دارنده پسوند کلاس خصوصی سئو مشهد خاصی میباشند به پسوند های دیگر تغییر‌و تحول دهید، نیاز میباشد که کد تحت را در فولدر htaccess. قرار دهید.
کلیک نمائید  وبسایت مپ (Sitemap) چیست؟ شیوه ایجاد کرد نقشه وب سایت
(برای مثال در صورتی شما قصد دارید که نشانی example.com/file.php را به نشانی example.com/file.htm  تغییر‌و تحول دهید)
RewriteEngine On
RewriteCond %{REQUEST_URI} .php$
RewriteRule ^(.*).php$ /$1.htm [R=301,L]
توجه فرمایید که‌این ها نحوه های ریدایرکت 301 با استعمال از دستورها فولدر htaccess. بودند که می قدرت ذکر کرد نحوه سادگی وجود ندارد. اگر که به طور بی نقص روی سرور تارنما خودتان احاطه ندارید، میتوانید از طریق های دیگر به کار گیری فرمایید.
ریدایرکت 301 به یاری PHP
در حالتی‌که که سیستم مدیر محتوایی که از آن استعمال می‌کنید وردپرس میباشد، دو شیوه برای اجرای ریدایرکت ۳۰۱ پیش رو دارید:

انجام تغییرات بر روی کدهای هدینگ کاغذ
به کار گیری از ابزار داخلیwp_redirect  وردپرس برای جاری ساختن ریدایرکت
برای آن که بتوانید بوسیله کد های PHP ریدایرکت 301 یا این که به عبارتی ریدایرکت سئو کار خوب مشهد مستمر را اجرا نمائید، نیاز میباشد که کدهای تحت را در بخش بالای محتوا قرار دهید. منظورمان از نصیب بالای محتوا، جایی میباشد که حتی کد ها هم آغاز نشده اند:

برچسب ها: منتور سئو مشهد , کلاس خصوصی سئو مشهد , سئو کار خوب مشهد ,

[ بازدید : 0 ]

[ چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 ] 10:13 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

چگونه می توانم CTR خود را بهینه کنم؟


با وجود اینکه نرخ کلیک مدام مهمترین واحد سنجش وجود ندارد، دوره سئو مشهد ما می پنداریم که بسیار اصلی میباشد. برای ارتقاء CTR چه کاری میتوانید اجرا دهید؟ بیایید بعضی از مورد ها را مرور کنیم تا بتوانید محاسبه فرمایید که چه چیزی برای شما شایسته ترین میباشد.

1. بها پیشنهادی خویش را ارتقاء دهید
ما بدون چاره شدیم این گزینه را در لیست در اختیار بگذاریم چون احتمالاً با برخی از توصیه ‌دهندگان گران قدر برای عبارات کلیدی اساسی رقابت خواهید کرد. ارتقا سفارش شما احتمالاً شما‌را در مرتبه بالاتری قرار میدهد (اگرچه تضمینی وجود ندارد). این ممکن میباشد با سهولت دسترسی بینندگان به لینک و پیوند شما، نرخ کلیک شما‌را ارتقا دهد.

2. از اصطلاحات مقرون به صرفه استعمال نمائید
مطمئناً، گه گاه بدون چاره خواهید بود در ادامه لغت ها کلیدی رقابتی باشید، البته این را حداقل نگیرید که وضعیت نادر رقابت چقدر CTR میتواند ارائه دهد. از امتیاز چگونگی خویش به عایدی خویش به کار گیری نمائید، با فرض اینکه امتیاز قابل قبولی دارید، و آن را با وضعیت مقرون به صرفه ای که هنوز به تجارت یا این که فرآورده شما مرتبط میباشند، به شغل بگیرید.

3. نکات seo CTR برای نشانی اینترنتی ها
پیش از ارسال نشانی اینترنتی به مشتریان خویش، از سازش محتوا با تلفن همراه اعتقادوباور نتیجه ها کنیدکه تلاوت و مشاهده متن و تصاویر برای آنان آسوده باشد. تصاویر مرتبط را به نشانی اینترنتی خویش اضافه نمایید. تصاویر بسیار قوی می باشند چون این به عبارتی چیزی میباشد که استفاده کننده هنگام دوره خصوصی سئو مشهد مفتوح کردن نشانی اینترنتی حتی پیش از تلاوت خط اولیه می‌بیند. به این ترتیب، تصاویر را برای آدرس اینترنتی های خویش با تمرکز گزینش نمائید. مراقب باشید که تصاویر با انتظارات استفاده کننده غرض همخوانی داشته باشند.


سود گیری
امید‌وار‌یم این نکات را اثر گذار دانسته باشید و شاید بتوانید بعضا از آنان‌را در استراتژی سئو نرخ کلیک خویش پیاده‌سازی فرمایید. با ردیابی این واحد سنجش میتوانید به راحتی بفهمید که چه نوع تبلیغات، عنا وین متا و توضیحات، ویدیوها و محتوای جان دار در رسانه‌های اجتماعی برای مخاطبان مقصود شما شایسته ترین شغل را دارا هستند. با تجزیه و ارزیابی نرخ کلیک‌های خویش میتوانید طریقه‌هایی راجع به شخصیت‌های مشتری خویش به دست آورید و با ارائه محتوای بسیار فردی سازی گردیده همت خویش را باصرفه فرمائید.

غرض هر بازاریاب دیجیتالی CTRهای بالا میباشد، چون این مفاد نماد دهنده رابطه محتوای کاغذ فرود و تبلیغات با استفاده کننده مقصود میباشد. داشتن نرخ کلیک تحت می تواند برای بازاریابان هشدار سئو کار خوب مشهد دهنده باشد چون این سیگنالی میباشد که محتوا انتظارات استفاده کننده را برآورده نمی‌نماید یا این که ارزشی برای آنان مهیا نمی‌نماید.

برچسب ها: دوره سئو مشهد , دوره خصوصی سئو مشهد , سئو کار خوب مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 ] 10:15 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

معرفی الگوریتم پاندا گوگل

معرفی الگوریتم پاندا گوگل
گوگل تحت عنوان دوستداشتنی ترین و برگزیدگان موتور کاوش دوره سئو مشهد در سراسر عالم برای دسترسی به تارنما های متفاوت و داده ها مختلف شناخته می گردد. گوگل همواره از طریق ها و الگوریتم های غامض ای برای نگهداری حالت خویش و ارتقا سطح رضایت یوزرها استعمال نموده است و در سال 2011 درپی روشی برای حذف وبسایت هایی با محتوای معدود بها بود و برای رفع اینگونه مشکلی، الگوریتم پاندا را معرفی کرد.

الگوریتم پاندا گوگل (Panda algorithm) چیست؟
الگوریتم پاندا با غرض حذف وبسایت هایی با محتوای نامرغوب در ماه فوریه سال 2011 معرفی شد. الگوریتم پاندا که به طور رایج با اسم گوگل پاندا شناخته می‌گردد، برای سکو بندی سایت های متعدد بوسیله گوگل آیتم به کارگیری قرار میگیرد.
واحد سنجش مهم این الگوریتم، داشتن محتوای کیفیت بالا میباشد. کارشناسان و اشخاص کارشناس در این مورد پاندا را تحت عنوان یک الگوریتم غیر وابسته که بضاعت و توان مقایسه وب سایت ها را داراست و به طور بی واسطه می تواند آنان را طبقه بندی نماید، می‌شناسند. دقت داشته باشید که گوگل وقتی از این الگوریتم برای بهبود وضعیت کاوش برای هدایت یوزرها به کار گرفت که تعداد متعددی از اشخاص، از محتواهای بیهوده و اسپم در سطح وب گلایه داشتند.

الگوریتم پاندا گوگل چه تارنما هایی را غرض خویش قرار می دهد؟
مهم‌ترین هدف ها الگوریتم پاندا گوگل در وب عبارت اند از:

پیکار با محتواهایی که کوتاه میباشند
یکی مهم‌ترین مشکلاتی که قادر است مرتبه سایت را کم کند و بر بهینه سازی اثر منفی بگذارد، به کار بستن از محتوای بسیار معدود در هر کاغذ از وبسایت میباشد. الگوریتم پاندا، بضاعت و توان شناسایی کردن صفحاتی از وب که دارنده متن های متنوع پاره ای می باشند را دارااست. پس برای این که بتوانید با این الگوریتم کنار بیایید، خوب میباشد در هر ورقه اطلاعاتی دست‌کم موازی با هزار واژه و کلمه قرار دهید.

تارنما هایی با محتواهای تکراری
امروزه محتواهایی که تشابه بخش اعظمی با هم دارا‌هستند و سئو کار مشهد یا این که در بخش اعظمی از موردها اسکن گردیده اند، زیاد در سطح وب به چشم میخورد. اما یک کدام از شایسته ترین طرز ها برای برطرف کردن اینگونه مشکلی، پیوند دهی به منبعی میباشد که داده ها از آن اسکن گردیده. همینطور اعتنا داشته باشید که برای برطرف کردن داده ها اسکن گردیده در صفحه ها متعدد یک وبسایت، بایستی داده ها را با لحن خودتان بنویسید و تا جایی که میتوانید، بخش های تکراری را حذف نمائید.
اینترنت‌وب سایت‌هایی که از لحاظ محتوایی ضعیف می باشند
به صورت معمول همه اشخاص هنگام مراجعه به اینترنت‌وب سایت‌هایی که محتوای ضعیفی دارا هستند، در کوتاه‌ ترین فرصت ممکن آن را رخنه‌ خواهند کرد. به هر اندازه که یوزرها، وب سایت شمارا در برهه زمانی فرصت کوتاهی شکاف نمایند، به طور طبیعی سکو ی دریافتی از گوگل نیز کاهش پیدا خواهد کرد.
ما در نوشته‌ی علمی بهینه سازی محتوا تماما درمورد این کلام کرده ایم که چطوری شایسته ترین محتوا را برای خویش ساخته و آن را seo نمائید.

استعمال از محتوا های بی چگونگی که بوسیله مخاطب ها ساخت و ساز گردیده باشد
شایسته ترین مورد برای فهم و شعور این مورد، اشاره کردن به وبسایت هایی میباشد که محتواهای خویش را فقط از پست های یوزرها کامل شدن می‌نمایند. با اعتنا به اینکه ممکن میباشد سئو کار خوب مشهد پست ها دارنده اشتباه املایی باشند و از نگاه اطلاعاتی درست نباشند، به طور طبیعی برای وب سایت مضر خواهند بود.  تبلیغ زیاد در شرایطی که در وبسایتی صفحه های مرتبط با تبلیغ، بسیار بیشتر از صفحه ها دارنده محتوای گران بها باشد، چه بوسیله پاندا گوگل جریمه می گردد.

برچسب ها: دوره سئو مشهد , سئو کار مشهد , سئو کار خوب مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 ] 10:17 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

جستجوی "InText" درگوگل

یک راه و روش بسیار ظریف و گشوده هم بدون‌پول برای یافتن این که محتوای دوره سئو مشهد تارنما شما مهم میباشد یا این که خیراستفاده ازجستجوی "InText" درگوگل میباشد. به آسانی تعدادی پاراگراف از میانه نوشته‌ی علمی های خویش را اسکن کرده ، به نوار جستجوی گوگل رفته و در بخش "InText" تایپ نمائید. آن‌گاه به آسانی آن را درمتن خویش واردکنید،در نقطه نهایی مطالب خویش نماد مسدود شدن بگذارید و کاوش نمائید! آنگاه شما یک لیست از وبسایت هایی که مطالبی یکسان و یا این که شبیه شما دارا‌هستند می‌بینید. درصورتی که وبسایت شما در حاصل اساسی اکران داده نمیشود، برای یافتن آن می بایست در نصیب حاصل حذف گردیده کاوش فرمایید.

در حالتی‌که سایت شما در لیست حاصل حذف گردیده  نمایش داده میشود، مطلقا نماد ای از اختلال محتوای تارنما است.

ابزار مجانی شماره ی چهار : ابزار Panguin 

اگرشما از گوگل نظارت به کارگیری می‌کنید ،یک ابزار خوب برای نظارت کیفیت اثر بروزرسانی الگوریتم گوگل بر وب سایت شما، ابزار "Panguin" میباشد.

ابزار panguin داده ها گوگل ارزیابی را به مراد نظارت منتور سئو مشهد اثر آپدیت رسانی های گوگل بر ترافیک ارگانیک  وبسایت شما یک پارچه کرده وهیچ یک ازاطلاعات را ذخیره نمی نماید . ابزار بدون پول شماره ی پنج : میدان روئت کرد بهینه سازی به وسیله SearchMetrics در شرایطی‌که شما از گوگل محاسبه به کار گیری نمیکنید و جدیدا یک آپدیت رسانی نو و تعالی درالگوریتم های گوگل انجام یافته میباشد، این ابزار شایسته ترین وسیله برای شماست. SearchMetrics یک ابزار برای یافتن عبارات کلیدی اصلی یک وبسایت و کیفیت تغییر تحول یافتن آن‌ها در گذر مجال میباشد. 

برای مشاهده همت سایت خویش،کافیست دامنه ی خویش را در نوار کاوش تایپ کرده و آن‌گاه طریق ی اثر آپدیت رسانی گوگل بر ارتقاء یا این که کاهش حضور تارنما خویش را بیابید.

ابزار مجانی شماره ی شش: گوگل نظارت

اصلی ترین طرز برای یافت کردن خطاها محتوای وبسایت شما، مراجعه به پروسه وبسایت خویش در اکانت گوگل نظارت اینترنت سایتتان است.  حالا که گوگل از آپ تو دیت رسانی های الگوریتم پاندا هر 3، 4 هفته یک توشه به کار گیری می نماید، شما میتوانید با یادداشت برداری از جدول وقتی هر آپدیت رسانی ، کیفیت اثر آپدیت رسانی های گوگل بر وبسایت خویش را پیدا نمائید.

کافی میباشد مخاطبان خویش را غربال نمایید تا فیض ی ترافیک کلاس خصوصی سئو مشهد خالص و ارگانیگ خویش را در 5 الی 10 ماه اخیر به دست آورید. بعد از آن طریق ی اکران ترافیک را به ماهانه تغییر و تحول دهید. در شرایطی که ترافیک شما هر ماه به صورت مداوم در اکنون نزول میباشد، آرم ای از اشتباهات محتوای تارنما شماست.

برچسب ها: دوره سئو مشهد , کلاس خصوصی سئو مشهد , منتور سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 ] 11:09 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]