بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

نسخه حاوی www از دامنه‌ی وب‌سایت خود را استفاده کنید

به عبارتی‌طور که در اولِ این نوشته ذکر شد، موتورهای جستجوی مانند google می توانند نشانی‌های example.com و www.example.com  را تحت عنوان دو اینترنت‌وبسایت غیروابسته منتور سئو مشهد تشخیص دهند. براین اساس، عالی میباشد که در بین این دو نشانی یک کدام از را تحت عنوان نشانی مهم و قابل اکران برای موتورهای کاوش تعیین کرده و دیگر ورژن‌ها را با به کارگیری از ریدایرکت 301 به نشانی اساسی منتقل فرمائید.
درصورتی که شما همچنان از نشانی example.com به کارگیری می کنید و درپی انتقال یوزرها به نشانی  www.example.com می باشید، با اضافه کردن تعدادی خط کد به پوشه htaccess خویش میتوانید این عمل را جاری ساختن دهید. در این حالت، میتوانید بک‌پیوند‌های مو جود با نشانی example.com را محافظت کرده و یوزرها را به برگه‌ی موردنظر با نشانی www.example.com هدایت فرمائید. از کدهای تحت میتوانید برای این شغل به کار گیری نمائید:
RewriteEngine on RewriteCond %{HTTP_HOST} ^example.com [NC] RewriteRule ^(.*)$ http://www.example.com/$1 [L,R=301,NC]
از ورژن فارغ از www در دامنه به کار گیری فرمائید
در اینجا قصه فرق می نماید و برعکس آنچه گفته بودیم میباشد. وقتی که شما میخواهید نشانی www.example.com را به ورژن سوای www جابجایی دهید، نیاز میباشد که از کدهای ذیل در فولدر htaccess به کار گیری فرمائید:
RewriteEngine on RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.example.com [NC] RewriteRule ^(.*)$ http://example.com/$1 [L,R=301,NC]
پوشه های سرور با پسوند خاص را ریدایرکت نمائید
چنانچه که قصد دارید فولدر های وبسایت خودتان را که دارنده پسوند کلاس خصوصی سئو مشهد خاصی میباشند به پسوند های دیگر تغییر‌و تحول دهید، نیاز میباشد که کد تحت را در فولدر htaccess. قرار دهید.
کلیک نمائید  وبسایت مپ (Sitemap) چیست؟ شیوه ایجاد کرد نقشه وب سایت
(برای مثال در صورتی شما قصد دارید که نشانی example.com/file.php را به نشانی example.com/file.htm  تغییر‌و تحول دهید)
RewriteEngine On
RewriteCond %{REQUEST_URI} .php$
RewriteRule ^(.*).php$ /$1.htm [R=301,L]
توجه فرمایید که‌این ها نحوه های ریدایرکت 301 با استعمال از دستورها فولدر htaccess. بودند که می قدرت ذکر کرد نحوه سادگی وجود ندارد. اگر که به طور بی نقص روی سرور تارنما خودتان احاطه ندارید، میتوانید از طریق های دیگر به کار گیری فرمایید.
ریدایرکت 301 به یاری PHP
در حالتی‌که که سیستم مدیر محتوایی که از آن استعمال می‌کنید وردپرس میباشد، دو شیوه برای اجرای ریدایرکت ۳۰۱ پیش رو دارید:

انجام تغییرات بر روی کدهای هدینگ کاغذ
به کار گیری از ابزار داخلیwp_redirect  وردپرس برای جاری ساختن ریدایرکت
برای آن که بتوانید بوسیله کد های PHP ریدایرکت 301 یا این که به عبارتی ریدایرکت سئو کار خوب مشهد مستمر را اجرا نمائید، نیاز میباشد که کدهای تحت را در بخش بالای محتوا قرار دهید. منظورمان از نصیب بالای محتوا، جایی میباشد که حتی کد ها هم آغاز نشده اند:

برچسب ها: منتور سئو مشهد , کلاس خصوصی سئو مشهد , سئو کار خوب مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 ] 10:13 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]