بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

با زیرنویس‌ها تجربه کاربری را بهبود دهید

کپشن یا این که زیرنویس متنی میباشد که مستقیماً در ذیل تصویر ظواهر میگردد و موضوع بیشتری از تصویر را ارائه میدهد. حالا این زمینه چقدر برای seo اساسی میباشد؟ کپشن‌های تصاویر آموزش سئو مشهد مستقیماً بر سکو‌بندی شما تأثیر نمی‌گذارد؛ البته میتوانند با سرگرم کردن بازدیدکنندگان و تشویق آنان به صرف مجال بیشتر در برگه شما، UX شمارا بهبود بخشد.

وقتی که یوزرها فرصت بیشتری را در صفحه ها شما صرف می‌نمایند، سیگنال‌هایی به گوگل ارسال می شود که کاغذ شما تجربیات کاربری مثبتی را ارائه می دهد و برای یوزرها لذت‌قسمت و باارزش میباشد و به‌طور بالقوه میتواند سبب به بهبود جايگاه‌بندی گردد.

در اینجا یک سری نکته وجود داراست که به شما یاری می‌نماید تا کپشن‌های موثرتری بنویسید:

مختصر و توصیفی بنویسید
زیرنویس‌های شما بایستی مختصر، بدیهی و ظریف باشند.

از تایپ کردن هر سیرتکامل جزئیات غیر‌ضروری که ممکن میباشد سئو کار مشهد صبر‌ی مخاطب را رمز پیروز شود دوری کنید. مثلا فرض فرمائید تصویری از مناظر زیبای لاهیجان دارید. ممکن میباشد وسوسه گردید اینگونه چیزی بنویسید: «چشم انداز‌ای خیره‌کننده و فریبنده از دره‌ها و تپه‌های سرسبز لاهیجان که اسمان آبی رنگ قشنگ و دهکده‌های خیره کننده و غریب را در یک روز پر‌نور تابستانی به اکران می گذارد.»

هر چقدر هم که‌این توضیح وسوسه‌انگیز باشد می بایست همت نمائید طوری بنویسید که خوشگل و مختصر باشد. چیزی مشابه بدین توضیح مطلوب‌خیس میباشد: «چشم انداز لاهیجان در یک روز آفتابی».

همواره بایستی از لهجه بدیهی و توصیفی به کارگیری فرمایید تا تصویر خیالی واضحی را برای مخاطب رسم نماید.

به دو نمونه تحت نگاه نمایید:

نمونه ۱: «یک ماشین نقره‌ای درخشان با شیشه‌های رنگی و خصوصیت‌های آیرودینامیک در اکنون تکان در امتداد بزرگ راه بیابانی لبریز پیچ‌ و خم و غرق در آفتاب چشم میشود. تپه‌های ماسه‌ای طلایی در دو طرف و افق آبی‌رنگ پر‌نور بالای راز وجود دارااست.»

نمونه ۲: “ماشینی نقره‌ای در حالا راز‌میل کردن از فی مابین چشم انداز زیبای بیابانی “.

نمونه دوم اکران واضحی از تصویر را برای استفاده کننده رسم می‌نماید کلاس سئو مشهد در حالیکه از داخل شدن به جزئیات بیشتراز حد اجتناب می‌نماید. برخلاف نمونه نخستین که خیلی زمان بر و نادر بها میباشد.

بها اضافه فرمائید
کپشن‌های شما می بایست داده ها بیشتری در مشت یوزرها قرار دهد که شعور اشخاص را از تصویر ارتقاء دهد.

این داده ها قادر است مشمول حقایق دیدنی، قضیه تاریخی یا این که روایت‌های فردی باشد. برای مثال «ساختمان بلند آزادی در طهران، جمهوری اسلامی ایران. این ساختمان بلند در سال‌های ۱۳۴۹ ساخته شد».

شما نیازی به افزودن تفصیل به هر تصویر در یک برگه ندارید. صرفا کپشن‌هایی اضافه نمایید که فکر‌میکنید UX شیت را بهبود میبخشد و بها بیشتری برای خواننده ساخت‌و‌ساز می‌نماید.

برچسب ها: آموزش سئو مشهد , کلاس سئو مشهد , سئو کار مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ شنبه 1 ارديبهشت 1403 ] 10:15 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]