بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

ابزار پولی سئو KeywordChef

KeywordChef یک ابزار تفحص کلمه ها کلیدی زمان بر میباشد که به شما دوره خصوصی سئو مشهد یاری می‌نماید هزاران واژه کلیدی مرتبط را پیدا نمائید که به طور تقریبً جايگاه‌بندی آنان ضمانت شد‌ه‌است. روش به کارگیری از این ابزار  برای وبسایت تصویب‌اسم نمائید و وارد ابزار گردید. آن‌گاه واژه و کلمه کلیدی خویش را وارد نمایید و نوع بازرسی واژه کلیدی را که میخواهید اجرا دهید گزینش فرمایید. گونه های مختلفی از پژوهش ها کلیدواژه در‌این ابزار وجود داراست که می‌اقتدار از میان آنها گزینش کرد:

جستجوی عام
جستجوی واژه و کلمه کلیدی
عبارات کلیدی که با «شایسته ترین» آغاز می شوند
مقایسه لغت ها کلیدی
کلمه ها کلیدی که با «چه‌گونه» استارت می شوند
لغات کلیدی که با «بیشترین» استارت می شوند
سفارش کلیدواژه جایگزین
لغت ها کلیدی دربردارنده «ایده‌ها»
برای مشاهده نتیجه ها بی نقص کاوش می بایست کمی اعتبار خرج فرمایید: این ابزار 1000 اعتبار را به‌شکل بدون پول به شما می دهد و بعداز استعمال از آنان، میتوانید اعتبار بیشتری خریداری فرمائید.

چرا این ابزار موءثر میباشد؟

KeywordChef دارنده فیلترهای مفیدی میباشد که به شما قابلیت و امکان می دهد لغات کلیدی آشکار یا این که مخفی را پیدا نمائید. خلال این، برای به کار گیری از ابزار نیازی به پرداخت هزینه ماهانه ندارید. با مبلغ 20 دلار می توانید تمام ابزار را خریداری فرمائید.

 

5) پیوند Whisper (Freemium)
Link Whisper یک ابزار اثر گذار بهینه سازی میباشد که به شما یاری می‌نماید لینک و پیوند سازی داخلی وب سایت خویش را بهبود ببخشید. این یک پلاگین وردپرس برای سرعت بخشیدن به مراحل لینک و پیوند داخلی به‌مراد سکو عالی در SERP ها میباشد. نصب این ابزار آسوده میباشد و دارنده خصوصیت‌های قدرتمندی میباشد.

خصوصیت‌های رفیعتر

این ابزار آیتم‌ای داراست که میتوانید کلمه و واژه کلیدی موردنظر خویش را وارد نمائید و مرتبط‌ترین پیوند‌های داخلی را به شما سفارش میدهد. بعداز اتصال به سرچ کنسول خویش، می‌اقتدار از Link Whisper برای مشاهده اکران‌ها، کلیک‌ها، حالت و CTR بهره برد.

چرا این ابزار موءثر میباشد؟

لینک و پیوند‌های داخلی بسیار اصلی می‌باشند چون به گوگل امداد می‌نمایند تا محتوای شما‌را فهم نماید و به تارنما شما در نتیجه ها کاوش جايگاه بهتری بدهد. لینک و پیوند‌های داخلی همینطور به گوگل میگویند که کدام صفحه های وبسایت شما اصلی میباشند؛ به این ترتیب، در‌حالتی که می خواهید ساختار لینک و پیوند داخلی وبسایت خویش را بهبود ببخشید، Link Whisper یک ابزار ضروری میباشد.



 

ابزار seo مجانی
1) سرچ کنسول گوگل (بدون‌پول)
سرچ کنسول گوگل ابزاری میباشد که برای هر مدرس سئو مشهد رئیس اینترنت‌سایتی ضروری میباشد. این یک ابزار بدون پول میباشد که اشتباهات تارنما شما‌را شناسایی کرده و ترافیک و سعی وبسایت شما‌را اندازه‌گیری می‌نماید.

روش به کار گیری از این ابزار

برای آغاز استعمال از سرچ کنسول گوگل، یک اکانت کاربری ساخت و ساز نمائید و تارنما خویش را به آن اضافه فرمائید. برای اکران آن در Search Console می بایست مالکیت وبسایت خویش را تأیید فرمائید. برای تأیید مالکیت وبسایت خویش، بایستی یک کد را در تارنما خویش آپلود فرمائید.

سرچ کنسول به شما قابلیت و امکان می دهد تجزیه‌وتحلیل‌های کاوش را رسیدگی نمائید، مانند تعداد بازدیدهای تارنما، کلیک‌ها، معدل CTR و جايگاه‌بندی وبسایت در گوگل

Google Search Console همینطور به شما یاری می‌نماید تا ایرادات Core Web Vitals وبسایت خویش را برای دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل تحقیق فرمائید. می توانید پژوهش فرمائید که کدام صفحه ها امتیاز ضعیفی دارا هستند و کدام صفحه ها نیاز به بهبود دارا هستند.

خصوصیت‌های رفیعتر

برای مشاهده تعداد URL های بهتر و بد، میتوانید گزارش «تجارب شیت» وب سایت خویش را پژوهش نمائید. نصیب Core Web Vitals به شما قابلیت و امکان می دهد صفحاتی را که اشتباهات لود کاغذ مانند LCP، FCP یا این که FID دارا هستند شناسایی نمائید. شما می توانید کوشش وب سایت خویش را در SERP ها پژوهش فرمائید و متوجه گردید که وب سایت شما چه تعداد بازدید و کلیک در گوگل دارااست. می توانید صفحه ها AMP را تحقیق، تست و ردیابی نمایید و قابلیت و امکان به کار گیری از موبایل برای ارتقا CTR را بهبود داد.

برچسب ها: دوره خصوصی سئو مشهد , مدرس سئو مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ سه شنبه 21 فروردين 1403 ] 10:49 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

سرعت سایت خود را افزایش دهید


سرعت وب سایت یکی‌از مهم‌ترین دست اندرکاران مرتبه‌بندی گوگل بوده و ادله آن بدیهی میباشد. هرچه وب سایت شما کندتر باشد، احتمال اینکه بازدیدکنندگان به ورقه نتیجه ها موتور کاوش دوره سئو مشهد برگردند و روی ورقه خوب و سریعتری کلیک نمایند، بیشتر می‌گردد و گوگل وبسایت نماید را جریمه می‌نماید؛ بدین ترتیب داشتن یک سایت با سرعت بار گذاری بالا یک کدام از ملزومات seo تکنیکال میباشد. ولی برای حل این اختلال چکار کنیم؟

۱) آزمایش سرعت برگه را اعمال نمایید
گوگل از ابزار منحصر به فرد به خویش برای سنجش سرعت وب سایت به کارگیری می‌نماید که به شما استحضار می دهد تارنما شما چقدر با صرفه گردیده است. از طرف دیگر، شما می توانید از سایتی مانند Pingdom یا این که GTmetrix به کار گیری فرمایید. این ابزارها به شما اصلی ترین ایرادات صفحه ها شمارا استحضار میدهند و با ارسال گزارشی شما‌را در پروسه سئوی وبسایت ارشاد می‌نمایند.



۲) گزارش را بررسی فرمائید و تا جایی که می توانید سرعت تارنما را ارتقا دهید
مجال استاندارد برای بار گذاری وبسایت ۳ ثانیه و حتی کمتر میباشد. برخی نحوه‌های بهتر برای با صرفه نگه داشتن سرعت بار گذاری وب سایت عبارتند از:

با صرفه‌سازی اندازه تصویر (از کارداران اثر گذار بر بهینه سازی، به ویژه برای اینفوگرافیک‌ها)
به کارگیری از یک تم وردپرس سریع
به کار گیری افزونه های بهینه سازی فرندلی که بارگذاری آنان مجال پاره ای نیاز دارااست
فشرده‌سازی جاوا اسکریپت، HTML و پوشه‌های CSS و Gzip
استعمال از کش برای کارآمدتر کردن تارنما شما
در شکل به کارگیری از پیکربندی کش مطلوب، پلاگین‌ای مانند دوره خصوصی سئو مشهد W3 Total Cache می تواند به شما در اعمال دست کم نیمی از فعالیت باصرفه‌سازی وب سایت یاری دهد.

تارنما ریسپانسیو بسازید| seo تکنیکال
از سال ۲۰۱۷، گوگل جستجوهای موبایلی را در حیث گرفته و پیاده سازی ریسپانسیو را تحت عنوان یک استدلال مرتبه‌بندی در حیث گرفته میباشد؛ براین اساس، سایت شما می بایست گوشی پسند باشد و به‌این خواسته seo خواهد شد.

در غیر این شکل، گوگل تارنما شمارا بی‌چگونگی قلمداد می‌نماید.

برای این عمل، یک تست جاری ساختن دهید و رسیدگی فرمایید که شیت اساسی شما تا چه حد برای گوشی مطلوب میباشد. بعضی از خطاهایی که می توانید از گزارش اخذ فرمائید عبارتند از:

فونت‌ها خیلی ریز میباشند و می بایست به پوشه CSS خویش برگردید مدرس سئو مشهد و مجدد فونت‌ها را تهیه نمایید.
متا تگ ویوپورت ندارید. برا رفع این خلل، می بایست این خط را در برگه خویش قرار دهید تا وبسایت شما بتواند به دستگاه استفاده کننده جواب دهد:

برچسب ها: دوره سئو مشهد , دوره خصوصی سئو مشهد , مدرس سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ دوشنبه 20 فروردين 1403 ] 10:18 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تگ کنونیکال چیست؟ باید ها نباید های آن در سئو


چنانچه به‌دنبال ارتقاء معیار جايگاه seo وبسایت خویش باشید مسلما با معنی تگ کنونیکال شناخت دارید. درین مقاله قصد داریم به‌این پرسش که تگ کنونیکال چیست؟ جواب دهیم دوره خصوصی سئو مشهد و به پژوهش این مضمون‌ و تاثیرات آن در seo بپردازیم. در‌پی این مقاله با ما یار و همدم باشید.

 

تگ کنونیکال (Canonical Tag) چیست و چه کاربردهایی در seo داراست؟
تگ کنونیکال یکی مهم ترین تگ ها در ارتقا رنک و seo تارنما میباشد. این تگ برای معرفی شیت مهم به موتورهای کاوش میباشد. بیان کنده نوع خزش و تحقیق محتوا به وسیله موتورهای کاوش است. همان گونه که می‌دانید این تگ قادر است بازدید و جايگاه seo بسیار بالایی را برای شما به همپا داشته باشد. به همین انگیزه کلیه تارنما های پر طرفدار و دارنده مرتبه بالای بهینه سازی از این تگ کنونیکال به کار گیری می نمایند. تگ های کاربردی seo بسیار زیاد میباشند البته با اعتنا به سعی بالای آنها در ارتقاء بازدید و بهینه سازی تارنما مورد نیاز میباشد از آن ها به کارگیری و موثرترین تگ های seo را برای ارتقا جايگاه گوگل و seo وبسایت خویش به کار گیری کنید. با به کارگیری از این تگ نشانی مهم سایت برای ارتقا بازدید نشان داده می شود.


منزلت مطلوب تگ کنونیکال چیست؟
شاید از خویش پرسش نمایید این تگ در کدام نصیب تارنما قرار خواهد کلاس سئو مشهد گرفت و به چه شکل بایستی از این تگ استفاده کرد. در جواب بدین پرسش که مکان مطلوب تگ کنونیکال چیست؟ بایستی بگوییم این تک کاربردی در کدهای HTML و در بخش تگ Head قرار خواهد گرفت. ضرورت استعمال از این تگ در اولِ تگ های HTML به‌این انگیزه میباشد که بعداز بار گذاری صفحه های این تگ ها خوانده گردیده و پیش از لود بدون نقص صفحه های، نشانی اساسی صفحه های به موتورهای کاوش اعلام شود.

همان گونه که می‌دانید این تگ در کدهای غیر اساسی قرار خواهد گرفت و در اولِ تلاوت صفحه های URL های اساسی وبسایت را به موتور کاوش معرفی می نماید. در‌صورتی‌که دارنده یکسری کاغذ شبیه با نشانی های مختلف در وبسایت خویش میباشید ما یحتاج میباشد برای هرمورد از صفحه ها تگ کنونیکال را قرار داده و صفحه ها اساسی را به موتور کاوش معرفی نمائید. با این عمل روند seo تارنما شما با سرعت بیشتر جاری ساختن خواهد گرفت. به دنبال به توضیح و پژوهش بایستگی به کار گیری و به کار گیری از تگ بهینه سازی کنونیکال می‌پردازیم.


چرا تگ کنونیکال برای بهینه سازی تارنما اصلی میباشد؟
همانگونه که می‌دانید گوگل با محتواهای تکراری وسط ای ندارد. از این رو با درج محتواهای شبیه و تکراری ممکن میباشد مرتبه بهینه سازی تارنما شما مبتلا نزول گردد. با این هم اکنون سوال ها اکثری به عنوان مثال اینکه لزوم به کارگیری از تگ کنونیکال چیست؟ پرسیده می‌شود. در هر محتوایی یک‌سری لغات کلیدی به عمل برده میشود در شرایطی‌که برای موتورهای کاوش معلوم نکنید که با جستجوی صفحه های سایت شما کدام کاغذ بایستی اکران داده خواهد شد. با نزول سکو بهینه سازی وبسایت رو به رو خواهید شد و این مورد سبب مدرس سئو مشهد ساز حیف کردن جايگاه و بازدیدهای اکثری برای وبسایت شما خواهد بود. لزوم به کار گیری از تگ کنونیکال همین میباشد.

شما با به کار گیری از تگ کنونیکال seo به موتورهای کاوش اعلام می‌کنید تا کدامیک از صفحه ها تارنما شما بایستی ایندکس گردد. در سود این زمینه بازدید بیشتر برای سایت شما و seo سایت به‌سرعت ارتقاء پیدا خواهد کرد. در شکل عدم استعمال خویش گوگل مبادرت به تشخیص صفحه ها اساسی سایت شما خواهد کرد، پیشنهاد میکنیم ابدا این قضیه را بر ذمه گوگل قرار ندهید چون نتیجه ها آیتم انتظار را برای شما پیرو نخواهد داشت.

برچسب ها: دوره خصوصی سئو مشهد , کلاس سئو مشهد , مدرس سئو مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ يکشنبه 19 فروردين 1403 ] 10:02 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

سئو سایت وردپرسی


به جهت به کار گیری پهناور از وردپرس‌ و ارتقاء محبوبیت این سیستم مدیر محتوا در سال‌های اخیر، این روز ها بهینه سازی وردپرس به یکی‌از داغ‌ترین گفت و گو‌های دیجیتال مارکتینگ تبدیل گردیده! کلاس سئو مشهد برخی‌ها جوری از بهینه سازی وبسایت وردپرسی سخن‌ میزنند که انگار یک چیز تعجب آور و متفاوته! اما در واقعیت seo وردپرس هم ساختار و فرایندی مثل بهینه سازی سایر تارنما‌ها داره تنها زمانی که درگیر بهینه سازی وب سایت وردپرسی هستیم تعدادی ابزارها رو داریم که کارمونو در فرآیند seo شل‌خیس می‌نمایند!

توی این نوشته‌ی علمی قراره ترفندهای جالب seo وردپرس رو حافظه بگیریم که با به کارگیری از اون بتونین اشکال متفاوت وبسایت های وردپرسی دربرگیرنده فروشگاهی، دایرکتوری، خبرنامه ای و … رو باهاش اعمال به‌این و اینجانب به شما شایسته ترین پلاگین‌های کمکی بهینه سازی در وبسایت‌های وردپرسی رو معرفی می کنم برای اینکه شل‌خیس از آب میل کردن وب سایت‌های وردپرسی رو seo نمایید و لذت ببرید این نوشته‌علمی رو تا انتها با تمرکز بخونید.

این نوشته ی علمی یک کادو ویدیویی هم داره که توی اون اومدیم و بررسی بهینه سازی محتوا روی صفحه ها گوناگون از تارنما های متعدد رو جاری ساختن دادیم و نکات قوت و ضعف هر کاغذ رو تحقیق کردیم که تکمیل کننده خیلی خیر و خوبی میتونه برای این نوشته‌ی علمی باشه. ویدئو رو از روش هیبت پایین میتونی اخذ کنی.




 

تفاوت seo تارنما وردپرسی و غیر وردپرسی چیه!؟
همون طور که پیش از این گفتم بهینه سازی وب سایت وردپرسی و غیر وردپرسی تفاوت خاصی ندارن البته در طول بهینه سازی وبسایت‌های وردپرسی ابزارها و پلاگین‌هایی داریم که کارمارو ریلکس‌خیس می‌نمایند!

واقعیتش اینه که ودرپرس شغل seo رو برای ما خیلی معمولی‌خیس می‌کنه زمانی کلام از seo می‌شه همون سه ساختار مهم seo رو یعنی (seo محتوا، بهینه سازی تکنیکال و سئو آف پیج) رو می بایست به حافظه بیارید و توی seo وردپرس هم با همین سه عدد نصیب اصلی سروکار داریم.

 


 

در قسمت تکنیکال بهینه سازی تارنما وردپرسی کارمون خیلی آسونه زیرا پلاگین‌ها امداد‌مون می‌کنن، برای قسمت seo محتوا هم همین روایت برقراه و پلاگین‌ها و ابزارها عصای دست ما میباشند ولی در قسمت سئو آف پیج، وبسایت‌های وردپرسی و غیر وردپرسی هیچ تفاوتی وجود نداره که بخوایم بهش اشاره کنیم.

کلید تفاوت بهینه سازی وب سایت‌های وردپرسی و غیر وردپرسی، وجود پلاگین‌های کاربردی و اساسی در وردپرس میباشد. اینجانب مدام دوست دارم توی فراگیری‌هام از ابزارهای معدود‌خیس شناخته گردیده آغاز به معرفی کنم، ولی توی این نوشته‌ی علمی به جهت عنایت بالای دو پلاگین رنک مث و یوست، معرفی پلاگین‌های کاربردی seo وردپرس رو با این دو تا پلاگین استارت می کنم.

seo شل‌خیس با رنک مث و یوست (Yoast بهینه سازی& Rank Math)
سال‌های خیلی به دور که خبری از رنک مث و یوست خلا برای بهینه سازی وبسایت‌های وردپرسی از پلاگین (All In One بهینه سازی) به کارگیری می‌کردیم البته با معرفی یوست، پلاگین All In One سئو از مقام بیرون شد و کلیه سئوکارها برای مثال اینجانب شغل های seo خودشون رو با یوست بهینه سازی پیش می‌بردن.

یک‌سری سال آن‌گاه که پلاگین رنک مث به سئوکارها معرفی دوره خصوصی سئو مشهد شد، طبق معمول که می‌گن (جدید که اومد به بازار کهنه می‌شه دل آزار) اکثر متخصصین بیخیال یوست شدن و رفتن سراغ رنک مث!

اینجانب خودم اکثر وقت‌ها از رنک مث توی پروژه‌هام به کار گیری میکنم ولی این به معنای کاربردی نبودن یوست وجود ندارد  و هنوزم خیلی‌ها میباشند که گزینش اولشون برای به کار گیری از پلاگین بهینه سازی وردپرس یوست میباشد، خصوصیت‌ها و کاربرد های این دو تا پلاگین خیلی مشابه تمامی پس آنالیز و رسیدگی شونو باهم بهتون می‌گم.

مراقب چاقو دولبه رنک مث و یوست باشید!
این دو تا پلاگین اکثر وقت‌ها خیلی می‌تونن برای شغل های seo مخصوصا seo محتوا امداد‌تون نمایند، یعنی خیلی از ابزارها و خصوصیت‌های موءثر و کاربردی رو در دل خودشون مکان دادن البته این دو تا پلاگین همونطور که میتونن موثر و کاربردی باشن درصورتی که بد به کارگیری بشن هم می‌تونن کلی ضرروزیان به شما برسونن و seo وبسایت شما رو از مسیر اساسی گمراه کنن!

استعمال‌های موثر از رنک مث و یوست در seo وردپرس
به کار گیری عمده این دو تا پلاگین در seo وردپرس برای بهینه سازی محتوا میباشد اکثر seo امور مهمترین شغل های seo مثل بازنویسی تایتل، تایپ کردن متا دسکریپشن و حتی کنونیکال زدن در بین صفحه های، ریدایرکت، تصحیح کردن تارنما مپ، اسکیما زدن و … رو با به کار گیری از خصوصیت‌های کاربردی رنک مث و یوست اجرا میدن.

ولی اینجانب خودم مدام ترجیح میدن برای اصلاح کردن تارنما مپ و اسکیما از پلاگین‌های دیگه‌ امداد بگیرم ولی خیلی ها هم میباشند که با یاری همین دو تا پلاگین شغل خودشونو رویه میندازن.

زمانی که یوست و رنک مث، دردسرساز میشن!
خب تا اینجای عمل گفتم که‌این دو پلاگین خیلی عالی و فعالیت رویه بنداز هم می‌باشند ولی نگهبانی از روزی ک برسیم به قسمت وارد کردن کلمه و واژه کلیدی توی این دو تا پلاگین! اینجاست که عمل وخیم می‌شه و خیلی‌ها به شیوه فاجعه باری از اون استعمال می‌نمایند.

قصه از این قراره که توی هر دو پلاگین یک باکسی می باشد که شما واژه و کلمه کلیدی نوشته‌ی‌علمی رو وارد میکنید، اکنون برای این قابلیت و امکان درین دو تا پلاگین! ساختار کدی وجود داره که شما حتی در صورتیکه اونو به یک دولوپر به این هم می‌تونه توی ۲۴ ساعت پشت سر هم یا این که در‌حالتی که خیلی بهش طاقت فرسا نگیریم سه روز کاری به شما تحویل بده! پس سود میگیریم روایت خیلی پیجیده و خاصی پشت جعبه کلمه و واژه کلیدی این دو تا پلاگین وجود نداره!

جعبه واژه و کلمه کلیدی در رنک مث و یوست چطور فعالیت می‌کنه؟
این ساختار کد چندین از فاکتورهای seo محتوارو به طور خیلی تازه کار و سطحی چک می‌کنه و در صورتی شما اون فاکتورهارو رعایت نمائید نمره یا این که امتیازی به شما می‌ده و چنانچه از دست‌تون در رفته باشند یا این که رعایت نکرده باشید امتیاز رو از شما سلب میکنه.

برای مثال در حالتی‌که واژه و کلمه کلیدی توی تایتل یا این که ابتداش بود امتیازی به شما می‌ده و در صورتی عدم وجود نمره منفی براتون اکانت میشه، این ساختار بررسی توی هر دو پلاگین رنک مث و وردپرس وجود داره، رنک مث این امتیاز رو در پوسته نمره‌ای از ۰ تا ۱۰۰ به شما می‌ده و یوست هم مبنی بر عملکردتون یک کدام از لامپ های سبز، زردرنگ یا این که قرمز رنگ رو به شما نشون می‌ده.

اکنون فاجعه این امکان اینه که به عنوان مثال یک سئوکار به اینجانب می‌گه اینجانب تموم شغل های seo محتوا رو ایفا دادم ولی فیض‌ای نگرفتم اینجانب زمانی ورقه شو گشوده می کنم تا تحقیق کنم میبینم که حتی یک ویدیو بی آلایش هم توی صفخش نگذاشته! زمانی میگم چرا seo محتوا رو به طور بی نقص ایفا ندادی؟ پاسخ میدن که خب مدرس سئو مشهد لامپ یوست سبزه پس یعنی عمل دیگه ای مورد نیاز وجود ندارد ایفا بدم!

این کلام شاید از یک seo کارآماتور قابل قبول باشه البته هنگامی کسی ادعای seo شغل بودن داره و یادگرفتن‌های حرفه ای چشم ابدا نباید اینگونه حرفی بزنه زیرا اصولی و علمی وجود ندارد!

برچسب ها: کلاس سئو مشهد , دوره خصوصی سئو مشهد , مدرس سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 18 فروردين 1403 ] 10:40 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

هدف الگوریتم YMYL کدام صفحات است؟


در صورتی‌که شما هم وب سایت‌هایی دارید که درخصوص مسائل مالی یا این که پزشکی میباشد، بایستی حواستان باشد که چه محتوایی در سایتتان تکثیر می‌دهید. اعتنا فرمائید کلاس حضوری سئو مشهد مشاهده کنید تک تک داده ها درج شده در آن صحیح باشد. دارای اعتبار باشد. فکر کنید مطلبی که می خواهید در وبسایت منتشر فرمایید، آن را تنها عزیزان و دوستان و دور و بری ها شما میخوانند.



این محتوا را با علم و دانش و بازرسی و تحقیق بنویسید تا مرتبه بگیرد؛ در غیر اینصورت پیامدها بدی یقه شما‌را خواهد گرفت. از اینجانب اعلام کردن! 

الگوریتم‌های گوگل به صورت مداوم صفحه ها YMYL را نظارت می‌نمایند تا از چگونگی و دارای اعتبار بودن آنها اعتقاد نتیجه ها نمایند. صفحاتی که از استانداردهای گوگل تاسی نکنند، ممکن میباشد جریمه گردیده و درجه آن ها در موتورهای کاوش کاهش یابد.

در اینجا یک سری مثال از صفحه های YMYL بیان شده میباشد:

صفحه ها مرتبط با تندستی و پزشکی
صفحه های مرتبط با کارها مالی
صفحه ها مرتبط با حقوق و دستمزد و ضابطه
صفحه های مرتبط با داد و ستد
صفحه های مرتبط با خبرها و حادثه ها
برای رضایت YMYL چه کنیم؟
هم اکنون متوجه شدیم YMYL چیست، چه هدفی داراست و دوره سئو مشهد چه‌طور شغل می‌نماید. پرسش اساسی این میباشد که راجع‌به با YMYL چه کاری می بایست ایفا دهیم تا حریق داغ این الگوریتم دامنمان را نگیرد!

در‌پی این نکات را عالی و تخصصی‌خیس رسیدگی می‌‌کنیم:

1. از صدق داده ها مطمئن گردید
شاید تا اینجا در زمینه ی صفحاتی حرف کردیم که روی مسائل مالی و تن درستی اشخاص تاثیر میگذارد و گفتیم روی محتوای این صفحه های حساس‌خیس باشید؛ ولی در حالتی‌که از اینجانب میشوید، میگویم که هر سایتی با هر موضوعی در هر موضوع‌ای دارید، محتوای آن را با آلرژی و رسیدگی زیاد منتشر نمایید.

صفحه های متعدد وب سایت را بر پایه ی علم و داده ها موثق بالا بیاورید. در حالتی‌که در به عبارتی اولِ فعالیت به‌این مسئله اعتنا نمائید، مطمئن باشید درپی جواب این سعی را خواهید گرفت.

شایسته ترین شغل درین ارتباط این میباشد که از منابع دارای اعتبار و کهن به کارگیری فرمائید و در صورتیکه قصد دارید داده ها و داده های عددی خاصی در زمینه ی مورد مشخصی را وارد محتوای خویش فرمایید، به طبع ار منبع آن نیز کلام نمایید.

2. از منابع دارای اعتبار امداد بگیرید
از حیث اینجانب، اولی مبادرت برای توسعه و گسترش این میباشد که غول‌های بیزنس خویش را بشناسید. بدانید چه اشخاصی یا این که چه تیم‌هایی در حوزه کاریتان غالب‌ترین میباشند. حتما آنان 10 جامه بیشتر از شما پاره کرده‌اند!

براین اساس برای استراتژی محتوایی خویش هم از آن ها سئو کار مشهد سرمشق بگیرید، مقداری اختراع به خرج دهید و در غایت به درجه‌های رفیعتر برسید.

برچسب ها: کلاس حضوری سئو مشهد , دوره سئو مشهد , سئو کار مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ پنجشنبه 16 فروردين 1403 ] 10:51 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

استفاده از تبلیغات گوگل

یکی‌از سریعترین نحوه های بالا وارد شدن وبسایت در کاغذ نخستین گوگل آموزش سئو در مشهد این میباشد که از تبلیغات گوگل یا این که Google Adwords به کارگیری نمائید. این سرویس ها به تارنما‌های ارائه می گردد که دامنه .com دارا هستند و هزینه آن ها به ازای هر کلیک معلوم گردد. بازدیدکنندگانی که از این طرز جذب وبسایت شما می شوند، در تیم ترافیک طبیعی قرار نمی‌گیرند. از سوی دیگر شما صرفا تا وقتی در سرچ گوگل بالا می باشید که هزینه آن را پرداخت فرمائید.



به همین عامل ما پیشنهاد میکنیم عوض اینکه هزینه خویش را صرف تبلیغات گوگل نمایید، بر روی بهینه سازی تارنما در طهران یا این که اصفهان سپرده گذاری فرمائید. اما نمی‌اقتدار منکر این شد که تبلیغات قادر است به رویش وب سایت یاری دهد؛ البته بهینه سازی نتیجه ها ماندگارتری را با هزینه کمتر برای شما به ارمغان می آورد. در شکل نیاز به داده ها بیشتر در این مورد نوشته‌ی علمی مارا درباره تفاوت seo و گوگل ادز بازرسی فرمائید.

۵- بررسی و سئو وب سایت از لحاظ فنی
یکی از دیگر از کارهایی که میتوانید برای بالا آوردن وب سایت در جستجوی گوگل جاری ساختن دهید، این میباشد که کدنویسی وبسایت خودتان را باصرفه کرده و اصطلاحا از سرویس ها بهینه سازی تکنیکال استعمال نمایید. بایستی بدانید که موتور جستجوی گوگل فقط کدهایی را متوجه میشود که در دور‌نما هر وبسایت قرار دارا هستند؛ به این ترتیب می بایست آن‌ها‌را به بی آلایش‌ترین صورت ممکن بنویسید تا بتواند خیلی سریع هر بخش را ادراک کرده و در فیض زودتر به شما مرتبه بدهد.

۶- بالا وارد شدن وب سایت در سرچ گوگل با ارتقاء سرعت وبسایت
یکی از دیگر از شیوه های بالا داخل شدن وبسایت در گوگل این میباشد که سرعت تارنما خودتان را باصرفه فرمایید. وقتی که شما یک برگه تازه را به وب سایت اضافه می کنید، موتور کاوش مبنی بر الگوریتم گوگل دنس، منزلت‌های متفاوتی را به آن تخصیص می دهد تا بتواند حیث مخاطب را درباره محتوای این شیت فهم و شعور نماید.



در شرایطی‌که که سرعت وبسایت خودتان را ارتقاء داده باشید و محتوای شیت در طول کوتاهی به مخاطب عرضه خواهد شد، رضایت او‌را در‌پی خواهد داشت که در غایت به ثبت درجه شما در ورقه نخستین امداد می‌نماید. برای این فعالیت میتوانید از سرویس ها ارتقا سرعت وب سایت ما در دسته لاک پشت امداد بگیرید.

۷- شناسایی نیازهای یوزرها
مهم‌ترین نکته در بالا داخل شدن تارنما در ورقه نخستین گوگل این میباشد که تمامی چیز را بر طبق نیازهای یوزرها خویش طراحی برنامه فرمائید تا بتوانید در غایت بیشترین تعامل را با آنها داشته باشید. بد وجود ندارد بدانید که در سال‌های اخیر رضایت استفاده کننده از یک وبسایت در درجه بندی آن آموزش سئو مشهد اثر بسیار متعددی داشته میباشد. برای جلب رضایت مخاطب توصیه می دهیم که مسلما مورد ها ذیل را در وب سایت خویش داشته باشید:

پیاده سازی اصولی و بهتر برگه نخستین
ارائه دسترسی به صفحه ها اصلی
پیوند سازی داخلی مطلوب
وب سایت مپ آراسته و مطلوب
بهبود سرعت وبسایت
پیاده سازی تارنما به بی آلایش‌ترین و کاربردی‌ترین صورت ممکن
پیش گویی استانداردهای پیاده سازی UI و UX در وبسایت
در دسترس قرار دادن مورد ها اساسی
داشتن برگه درباره ما و تماس با ما

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ چهارشنبه 15 فروردين 1403 ] 12:36 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تاثیر سرعت سایت بر روی ایندکس شدن صفحات


بایستی بدانید که گوگل هر از چندگاهی به تارنما شما رمز می‌زند کلاس سئو مشهد و صفحه ها جدیدی را که ساخته‌اید تحقیق می‌نماید. به‌این فعالیت اصطلاحا فرآیند ایندکس شدن صفحه های گفته می شود که به شما یاری می‌نماید تا بتوانید دربین نتیجه ها کاوش ظواهر گردیده و با استعمال از بهینه سازی وبسایت، رده خودتان را بهبود دهید. البته در صورتی‌که سرعت وب سایت شما نادر باشد و صفحه های به کندی بار گذاری شوند، ایندکس شدن آنها هم با تعقل بیشتری واقعه میافتد. این قضیه برای وب سایت‌هایی که بزرگتر می باشند و صفحه ها بیشتری دارا‌هستند، عنایت متعددی خواهد داشت. به همین ادله توصیه می دهیم نوشته ی علمی شیوه های کاهش مجال ایندکس صفحه های را تفحص فرمائید.



ابزارهای سنجش سرعت تارنما
ممکن میباشد این پرسش برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به چه شکل می‌اقتدار فهمید سرعت وبسایت چقدر میباشد و نیاز به بهبود دارااست؟ در‌این نصیب میخواهیم چندین ابزار را برای سنجش سرعت وب سایت به شما معرفی کنیم که می توانید به طور بدون‌پول از آنها برای گزینش سرعت سایت استعمال فرمایید.

1-      Google PageSpeed insights
Google PageSpeed Insights یکی ابزارهای مجانی ارائه گردیده به دوره خصوصی سئو مشهد وسیله گوگل میباشد که به شما یاری می‌نماید تا سرعت وبسایت خویش را هم برای یوزرها دسکتاپ و هم گوشی رسیدگی فرمائید. همینطور اشتباهات جان دار را به طور هشدار به شما اکران داده و حتی راهکارهایی را برای حل خلل معدود بودن سرعت سایت به شما ارائه میدهد.

2-      GTmetrix
یک کدام از دوستداشتنی‌ترین ابزارها برای سنجش سرعت وبسایت GTmetrix اسم داراست که به طور مجانی در دست شما قرار گرفته میباشد. با به کار گیری از جی تی متریکس می توانید خودتان را به مکان مخاطب گذارده و ملاحظه کنید که نصیب‌های متفاوت در هر کاغذ از وبسایت چه طور لود میشوند. برای به کار گیری از این ابزار سنجش سرعت تارنما نیازی به ساخت و ساز اکانت کاربری ندارید و می توانید نتیجه ها را به طور طبقه‌بندی‌گردیده برای موتورهای جستجوی گوگل و یاهو به یاور چاره‌های پیشنهادی ملاحظه کنید.

3-      YSlow
YSlow یکی‌از ابزارهای بدون‌پول سنجش سرعت تارنما میباشد که بر طبق مقررات موتور جستجوی یاهو وبسایت شما‌را تحقیق کرده و پیشنهادهایی را برای برطرف کردن ایراد ارائه می دهد. به علاوه یک پلاگین کروم داراست که می توانید به راحتی از آن برای آزمایش سرعت سایت به کارگیری نمایید.

4-      Pingdom
Pingdom از دید ساختار بسیار مشابه به جی تی متریکس میباشد و میتواند سعی شما‌را برای بهبود و ارتقا سرعت وب سایت تحقیق کند. با به کار گیری از این ابزار می توانید تلاش وب سایت خودتان را به طور آبشاری گزینه بررسی قرار دهید.

5-      Wakav
درصورتی که در‌پی یک ابزار فارسی برای سنجش و پژوهش سئو کار مشهد اثر سرعت وبسایت بر seo می باشید، به شما Wakav را توصیه میدهیم. این ابزار مجانی قادر است درجه بندی تارنما را به شما اکران داده و حاصل پژوهش را توسط نمودار ذکر نماید. همینطور با استعمال از آن می توانید کارداران نماید شدن سرعت وبسایت را پیدا کرده و با به کارگیری از راهکارهای پیشنهادشده، به برطرف کردن آنان بپردازید.

برچسب ها: کلاس سئو مشهد , دوره خصوصی سئو مشهد , سئو کار مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ سه شنبه 14 فروردين 1403 ] 10:48 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

بالا آمدن سریع سایت در صفحه اول گوگل

۱- تجزیه و آنالیز وب سایت های حریف برای بالا داخل شدن سریع وب سایت دوره سئو مشهد در گوگل یک کدام از کارهایی که قادر است به شما در بالا داخل شدن سریع تارنما در کاغذ اولیه سرچ گوگل یاری دهد، تجزیه و نظارت وبسایت‌های حریف میباشد. شما بایستی بدانید که چهت نیل به ورقه اولیه گوگل می بایست با چه افرادی رقابت فرمایید و برای موفق شدن در‌این رقابت بایستی چه هزینه‌ای بپردازید. از جمله درصورتی که برندهای مشهوری مانند دیجی جنس در شیت نخستین قرار گرفته باشند، مطلقا مسیر شما چهت نیل به برگه نخستین بسیار دشوارتر خواهد بود. ولی که بالا آوردن وب سایت در جستجوی گوگل در اینگونه مواقعی ناممکن وجود ندارد؛ ولی نیاز به تفحص بیشتر و به کار گیری از ترفندهایی داراست که پیرو ذکر می کنیم.


۲- استیناف عبارات کلیدی

مهم ترین کاری که می بایست برای بالا داخل شدن وبسایت در کاغذ نخستین گوگل اجرا دهید این میباشد که عبارات کلیدی را پژوهش فرمائید. عبارات کلیدی در seo به عبارتی عبارت‌هایی میباشند که یوزرها برای دسترسی به یک سرویس یا این که کالا خاص در موتور کاوش سرچ می‌نمایند. با این فعالیت شما متوجه میشوید که مخاطب شما چه مسیری را برای سرویس ها شما طی می‌نماید و چه گونه به آن ها دسترسی پیدا خواهد کرد. در سود می توانید در آن مسیر قرار گرفته و احتمال چشم شدن خویش را ارتقا دهید.




۳- بالا وارد شدن سریع وب سایت با به کار گیری از عبارات کلیدی زمان بر در برگه نخستین گوگل


بعد از مطالعه کلمه ها کلیدی، پیشنهاد می کنیم که برای بالا وارد شدن سریع وبسایت و لغت ها کلیدی در ورقه اولیه گوگل در کوتاه‌ترین مجال، به سراغ واژه‌های زمان بر بروید. از جمله کلمه و واژه طراحی وب سایت بسیار کوتاه میباشد و رقابت متعددی برای آن وجود دارااست. به همین برهان بالا وارد شدن وب سایت در گوگل برای این واژه و کلمه، انرژی، مجال و هزینه متعددی نیاز داراست. این در حالی میباشد که طراحی وب فروشگاه آنلاین کلاس حضوری سئو مشهد یک کلمه و واژه زمانبر میباشد که خیلی سریع‌خیس به پرورش تارنما شما یاری می‌نماید.


نکته حائض اهمیت: شاید واژه و کلمه‌های کلیدی زمان بر سرچ کمتری داشته باشند و اشخاص کمتری پیرو آن ها بروند، البته دقیقا مقصود مخاطب را معین می‌نمایند. در سود احتمال اینکه بازدیدکننده وب سایت به مشتری شما تبدیل گردد، بسیار زیاد میباشد. برای شناخت با اشکال واژه و کلمه کلیدی در بهینه سازی نوشته‌ی‌علمی مارا در این باره تحقیق فرمائید.


۴- به کار گیری از تبلیغات گوگل

یک کدام از سریعترین شیوه های بالا وارد شدن وبسایت در برگه اولیه گوگل این میباشد که از تبلیغات گوگل یا این که Google Adwords به کار گیری نمائید.


این سرویس ها به وب سایت‌های ارائه میشود که دامنه .com دارا‌هستند و هزینه آن ها به ازای هر کلیک معین شود. بازدیدکنندگانی که از این شیوه جذب وبسایت شما می شوند، در مجموعه ترافیک طبیعی قرار نمی‌گیرند. از سوی دیگر شما فقط تا هنگامی در سرچ گوگل بالا می باشید که هزینه آن را پرداخت نمایید.




به همین استدلال ما سفارش می کنیم عوض این که هزینه خویش را صرف تبلیغات گوگل فرمایید، بر روی بهینه سازی وب سایت در طهران یا این که اصفهان سپرده گذاری فرمائید. ولی نمی‌قدرت منکر این شد که تبلیغات قادر است به پرورش وبسایت یاری دهد؛ ولی بهینه سازی نتیجه ها ماندگارتری را با هزینه کمتر برای شما به ارمغان میاورد. در شکل نیاز به داده ها بیشتر در این باره نوشته‌ی‌علمی مارا درباره تفاوت seo و گوگل ادز رسیدگی فرمائید.


۵- چک و seo وب سایت از نگاه فنی

یکی از دیگر از کارهایی که می توانید برای بالا آوردن تارنما در جستجوی گوگل ایفا دهید، این میباشد که کدنویسی وب سایت خودتان را با صرفه کرده و اصطلاحا از سرویس ها seo تکنیکال به کارگیری نمایید. بایستی بدانید که موتور جستجوی گوگل صرفا کدهایی را متوجه می شود که در بگراند هر تارنما قرار دارا‌هستند؛ براین اساس می بایست آنان‌را به بی آلایش‌ترین صورت ممکن بنویسید تا بتواند خیلی سریع هر بخش را فهم کرده و در سود زودتر به شما مرتبه بدهد.


۶- بالا داخل شدن تارنما در سرچ گوگل با ارتقاء سرعت وب سایت

یکی از دیگر از نحوه های بالا داخل شدن تارنما در گوگل این میباشد که سرعت وبسایت خودتان را با صرفه فرمایید. هنگامی که شما یک برگه تازه را به تارنما اضافه می کنید، موتور کاوش مبنی بر الگوریتم گوگل دنس، منزلت‌های متفاوتی را به آن تخصیص میدهد تا بتواند حیث مخاطب را درباره محتوای این شیت فهم و شعور نماید.


برچسب ها: دوره سئو مشهد , کلاس حضوری سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 11 فروردين 1403 ] 10:51 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

ریچ اسنیپت گوگل (rich snippets)

ولی چرا به کار گیری ریچ اسنیپت ها اساسی میباشد؟ گوگل این نوع کلاس سئو مشهد از اکران را برای یوزرها قرار داده تا با استعمال از این نوع اکران تشخیص دهند که کدام تارنما مشکلاتشان را برطرف خواهد کرد. ولی برای شما که تارنما دارید ریچ اسنیپت چطور می تواند به شما یاری دهد؟

در وضعیت بی آلایش کاوش هر وب سایت در گوگل دارنده ۳ خصوصیت برای اکران میباشد:

تگ تیتر (title tag)
متا توضیحات (meta description)
نشانی تارنما (URL)
کلیک شدن بیشتر برروی تارنما شما در حاصل سبب ساز بالا رفتن نرخ کلیک (CTR) می‌شود که یکی فاکتور های seo بشمار میرود.


اکثری از سئوکار ها تصور میکنند که طراحی ریچ اسنیپت می‌تواند سبب بهبود درجه وب سایت در سرچ گردد. اگر که گوگل در مطلبی منتشر کرد که طراحی ریچ اسنیپت بطور بدون واسطه جزو فاکتور های بهینه سازی وجود ندارد.

پس معلوم شد که ریچ اسنیپت های گوگل می‌توانند نرخ کلیک شمارا ارتقاء دهند البته بصورت بدون واسطه برروی منزلت تارنما شما تاثیرگذار نیستند.

گونه های ریچ اسنیپت گوگل
برای اینکه ریچ اسنیپت برروی سایتتان طراحی نمایید، عمل هایی که به دنبال برای شما توضیح خوا هیم بخشید را جاری ساختن دهید:

یک نوع از ریچ اسنیپت را گزینش فرمایید

ریچ اسنیپت ها اشکال مختلفی دارا هستند، برخی ها بصورت ستاره میباشند، برخی بصورت بها، تاریخ و …

برای اینکه ریچ اسنیپت برروی سایتتان طراحی نمایید آغاز می بایست ملاحظه کنید که چه نوع از اسنیپتی مطلوب عمل شماست.

در‌پی ۸ نوع از ریچ اسنیپت های گوگل پربیننده را برای شما خوا هیم اظهار‌کرد:

ریچ اسنیپت ایده ها (Review): اکثری از اشخاص این ریچ اسنیپت را به اسم ریچ اسنیپت ستاره می‌شناسند، چون در ذیل نشانی تارنما شما در گوگل ۵ ستاره اکران داده شود.

این ریچ اسنیپت مبنی بر نظرها یوزرها برای شما نشان داده میشود.

در صورتی ریچ اسنیپت صحیح پیاده خواهد شد تعداد نظرها برای اکران این ریچ اسنیپت اصلی وجود ندارد و با یک رای هم در نتیجه ها نشان داده میشود.

ریچ اسنیپت امر العمل (Recipes): این نوع از ریچ اسنیپت بیشتر برای دوره سئو مشهد وبسایت های آشپزی و یا این که وب سایت های آموزشی استعمال می‌گردد.

درین ریچ اسنیپت هم ایده ها نشان داده می شود، هم بازه زمانی فرصت قرائت (کتاب) یا این که پختن (برای طعام) و …

ریچ اسنیپت ترانه (music rich snippet): در‌این ریچ اسنیپت شما می توانید اطلاعاتی مانند اسم خواننده، اسم نوا، گالری آوا، برهه زمانی فرصت نوا و … را در مشت یوزرها قرار دهید.

در وب سایت های اهل ایران بسیار معدود از ریچ اسنیپت آهنگ به کارگیری می گردد.

ریچ اسنیپت جنس (product markup): برای اینکه در نتیجه ها کاوش ارزش تولیدات را به مخاطب اکران دهید می توانید از این ریچ اسنیپت استعمال نمائید.

ریچ اسنیپت سازمانی (Organization): این ریچ اسنیپت برای نام مارک ها گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد، وقتی این ریچ اسنیپت نشان داده می شود که کمپانی متبوع در ویکی پدیا توضیحات و پیوند داشته باشد. مانند تصویر ذیل:

ریچ اسنیپت top stories: این ریچ اسنیپت در واقعیت داغ ترین خبر هاست و برای وب سایت های خبری و مهم‌ترین خبر‌ها گزینه استعمال قرار می گیرد.

ریچ اسنیپت ویدیو: موتور های کاوش نمیتوانند ویدئو های شمارا در سایتتان مشاهده کنند، وقتی که‌این کلیپ ها را در حاصل علامت می دهند، از اخلاق استفاده کننده می‌توانند بفهمند که مسئله ویدیو درخصوص چیست.

ریچ اسنیپت روی داد ها: این ریچ اسنیپت مطلوب وقتی میباشد که رویدادی قرار میباشد برگذار گردد. تاریخ و مجال برگذاری اتفاق افتاد را میتوان با آن اکران بخشید.

پس در گام اولیه تعیین نمائید که قصد دارید چه نوع ریچ اسنیپتی برای سایتتان طراحی نمائید.

برچسب ها: کلاس سئو مشهد , دوره سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ پنجشنبه 9 فروردين 1403 ] 10:51 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تخصصی شدن محتوا


گفتیم که گوگل مثل یک دانشمند خبره میباشد که مغز وی منبع بی‌غایت گونه های دوره سئو مشهد داده ها میباشد، خب هنگامی که سرگرم سخن با این دانشمند کلیه چیزدان میباشید و داعیه دارید که کلام‌های‌تان موثق میباشد و شالوده و مبنا علمی دارا هستند می بایست با احتیاط، لغت ها و پاراگراف بندی‌ هایتان را تعیین نمایید تا این دانشمند عزیز به شما متکی بودن نماید و درجه‌های برترش را دو دستی به تارنما شما نثار نماید، پس برای جلب این متکی بودن بایستی صحبت‌های علمی و تخصصی بزنید و خودی نشانه دهید تا گوگل جرئت نماید که به تارنما شما متکی بودن نماید.

خب اینجای شغل ناچارا بدون چاره می‌باشید که پاره ای کلام‌های قلمبه سلمبه مرتبط با مورد محتوای‌ تان بزنید تا گوگل متوجه خواهد شد که توشه علمی شما پرشده از پنبه وجود ندارد و چیزهایی در چنته دارید که بتوانید به مخاطب ارائه نمائید، خب برای اینکه سرگردان‌تان نکنم عالی میباشد از اینجا به سپس با یک نمونه، پیش برویم.

فرض کنیم که اینجانب درگیر تایپ کردن یک محتوا با زمینه (seo چیست؟) هستم، خب در‌این حالت، اینجانب دو مسیر گوناگون را می‌‌توانم پیش بروم:

مسیر اولیه:

شیت خالی سایتم را با جمله ها کلیشه‌ای معمولی خالی از عبارت تخصصی مالامال کنم که مطلقا این نوع مدل محتوا فیض‌ای جز ماه‌ها دیده انتظاری برای ایندکس شدن ناقابل را نخواهد داشت! و گوگل را نیز به شما بی ‌اتکا گردد. زیرا عالیجناب گوگل، روحیه مشقت بار گیر و حساسی دارااست و زمانی متوجه خواهد شد که شما برای محتوای وبسایت‌ تان وقت کافی نمی‌گذارید گوگل نیز به شما توجهی برای سکو به چنگ آوردن نخواهد کرد.

مسیر دوم:

به تفکر ایجاد محتوای موثر آموزنده باشم و از کلمه ها و عبارات تخصصی ناحیه seo مثل، اسکیما، بک لینک و پیوند، پیوند سازی داخلی و فرنگی، رپورتاژ اطلاع رسانی و … به کارگیری کنم که مسلما درین وضعیت هنگامی گوگل متوجه گردد اینجانب محتوای قابلی برای سایتم ساخت‌و‌ساز کرده‌ام مجال چشم شدن در جايگاه‌های بلندتر را نیز به اینجانب خواهد اعطا کرد.

خلاصه حرف اینکه entity به عبارتی LSI کهن میباشد!
این کلیه ماجرا گفتم تا برسم به اینجای روایت که زمانی نام entity را شنیدید که شوکه نشوید که خدای اینجانب این این چه دغدغه جدیدی میباشد که دچارش گردیده‌ایم؟ … خیالتان شل باشد مجموع معنا و غرض entity به عبارتی کارکرد و معنا LSI میباشد و در‌صورتی‌که توضیحاتی که درباره آن دادم را بهتر بازرسی کرده باشید میتوانید شاخ انتیتی را نیز بشکنید!

اما خوب میباشد درون پرانتز بیان‌کنم که‌این ایده هنوز آن قدر ها که گوگل آموزش سئو مشهد داعیه می‌نماید فعال نشده میباشد و بخواهیم و نخواهیم متاسفانه هنوز واژه و کلمه کلیدی مکان خودش را در بهینه سازی محتوا داراست و نمی‌اقتدار گول این سخن‌ها را خورد و کلا بیخیال واژه و کلمه کلیدی شد، اینجانب به شما توصیه می کنم که خلال پیش گویی ایده entity در روند ساخت و ساز محتوا، نیم نگاهی‌هم به کلمه و واژه کلیدی داشته باشید تا به گذر زمان مجال، گوگل به ایده آل هایش مجاورت خواهد شد و در بعدی‌ای خیر چندان به دور برای مدام از شر کلمه و واژه کلیدی خلاص شویم!

برچسب ها: دوره سئو مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ چهارشنبه 8 فروردين 1403 ] 10:13 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]