تعیین کلمه و واژه کلیدی با انتخاب استراتژی
تعیین کلمه و واژه کلیدی با برگزیدگان استراتژی
واژه کلیدی
یک کدام از نکات بسیار اصلی در seo تارنما تعیین واژه کلیدی است، اکثر وقت ها صاحبان وبسایت و بیزنس اینترنتی ، تنها به ایجاد محتوا در وب سایت میپردازند فارغ از اینکه به التفات این قضیه دوره سئو مشهد واقف باشند.
تعیین لغت ها مقصود درست، بسیار در جذب مشتری و تبدیل مخاطب به مشتری موءثر میباشد.
همینطور در شرایطیکه کاغذ ای را با کلمه و واژه غلط بهینه سازی کنیم و به کاغذ نخستین گوگل بیاوریم با عدم رضایت استفاده کننده مواجه میشویم.
این دقیقا به عبارتی سوالی میباشد که خیلی از صاحبان بیزنس اینترنتی و به خصوص دکان های اینترنتی از خویش می پرسند.
اینکه چرا زمانی وبسایت آنها در ورقه اولیه گوگل قراردارد البته فروش و منفعت دهی مورد نیاز را ندارد.
استدلال این مسئله به عبارتی گزینش نادرست واژه کلیدی میباشد.
برای شعور جامع تر این مورد با یک نمونه ادامه میدم، فرض نمائید که شما واژه ای مانند خرید تلفن همراه تلفن همراه را بر روی شیت ای از یک سبک موبایل سامسونگ بهینه سازی نموده اید و درجه اولیه گوگل فارسی را به خویش تخصیص داده اید، از روش این شیت تعداد متعددی از این تلفن همراه را نیز به فروش رساندید، بعداز اینکه موجودی این مال در بازار به اتمام رسید، حال مشتریان با کلمه و واژه خرید موبایل گوشی وارد برگه ای میگردند که دوره خصوصی سئو مشهد کالای مو جود در آن به اتمام رسیده میباشد.
یا این که فرض نمایید که شما با واژه و کلمه ای در گوگل در سکو های بالا قرار گرفته اید که مربوط به متاع و غرض مشتری وجود ندارد، این موردها سبب میگردد که مشتریان و یوزرها از وب سایت بیرون شوند و جراحت های دورازشوخی به تارنما شما وارد می گردد.
اشکال لغات کلیدی
لغات کلیدی اشکال مختلفی دارا هستند که عبارتند از کلمه ها کلیدی محتوا مبنا، کلمه ها کلیدی فروشگاهی، لغات کلیدی آموزشی، کلمه ها کلیدی دانلودها و …
واژه ای که تعیین میکنیم بایستی به طور کامل تحقیق گردیده باشد و بایستی آن را با استراتژی گزینش کنیم.
چه کلمه ها کلیدی ای اثر گذار می باشند؟
بعضا از صاحبان سایت و کارفرمایان عشق و علاقه مند میباشند تا سایتشان بر روی کلمه ها تک سیلابی مربوط به رشته آنها در مرتبه اولیه باشد، ولی بایستی بدانید کهاین یک هدفگذاری تماما نادرست میباشد.
بهینه سازی کردن کلمه و واژه تک سیلابی، شغل بسیار طاقت فرسا تری نسبت به واژه و کلمه کلیدی یک سری سیلابی میباشد، همینطور معمولا عبارات یکسری سیلابی دارنده نرخ کلیک بالاتری میباشند چراکه اینجور کلمه ها بسیار هدفمندتر کلاس حضوری سئو مشهد میباشد.
فرض فرمایید قصد دارید برای کلمه و واژه باربری وب سایت خویش را seo فرمایید، برای به دست آوردن درجه آسانسور روی این کلمه و واژه رقابت متعددی خواهید داشت و همینطور می بایست دوران فرصت متعددی را صرف فرمایید تا به مقصود خویش برسید، ولی کلمه و واژه کلیدی ای مانند باربری در طهران، یا این که باربری ارزان، کلماتی هدفمندتر و سهل وآسان خیس برای بهینه سازی است.
ترازو و نرخ کلیک این نوع از عبارات نسبت به عبارات تک سیلابی بیشتر میباشد، در واقع با سرچ این نوع از عبارات مشتری هدفمند تری را به وب سایت خویش ارجاع میدهیم.
مثلا زمانیکه یک شخص واژه و کلمه ماشین کنترلی را کاوش میکند احتمال اینکه قصد خرید داشته باشد خیلی کمتر میباشد نسبت به شخصی که خرید ماشین کنترلی یا این که خرید ماشین کنترلی تهرانپارس را کاوش میکند، این نوع از یوزرها تماما قصد خرید داراهستند و شل خیس میتوان آن ها را به مشتری تبدیل کرد.
برای گزینش واژه و کلمه کلیدی می بایست بهاین مورد اعتنا کنیم که هر کلمه و واژه کلیدی صرفا به یک شیت تخصیص داده میگردد و در واقع هر کاغذ مشتمل بر یک واژه و کلمه کلیدی میباشد.
سوالی که وجود دارااست این میباشد که چرا یک کاغذ در گوگل قادر است با یک سری کلمه و واژه در جستجوها یافت گردد؟
در جواب می بایست بگم که ما برای seo تارنما یا این که seo کردن یک ورقه از تارنما، صرفا و تنها یک واژه را تحت عنوان غرض تعیین میکنیم، البته کلمه ها دیگر شبیه ای را نیز قادر خواهیم بود در متن خویش به کارگیری کنیم که گوگل آن ها را نیز بشناسد.
لغات کلیدی LSI یا این که LSI Keyword و لغت ها کلیدی Long Tail از این نوع لغات می باشند.
کلمه ها Long Tail یا این که دم دراز:
این نوع از کلمه ها کلیدی متشکل از یکسری واژه کلیدی می باشند، به خیال و خاطر داشته باشید که بهینه سازی کردن این نوع لغت ها بسیار معمولی خیس و هدفمند خیس میباشد و این نوع از لغات بیشتر به مشتری تبدیل میگردد ودارای نرخ کلیک بالایی میباشند.
تارنما هایی مانند Keyword Tool.io و Keywordgen.com برای پژوهش این نوع عبارات مطلوب میباشند.
[ يکشنبه 15 بهمن 1402 ] 12:54 ] [ حجت عسکری ]
[ ]