بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

تعیین کلمه و واژه کلیدی با انتخاب استراتژی


تعیین کلمه و واژه کلیدی با برگزیدگان استراتژی

واژه کلیدی

یک کدام از نکات بسیار اصلی در seo تارنما تعیین واژه کلیدی است، اکثر وقت ها صاحبان وبسایت و بیزنس اینترنتی ، تنها به ایجاد محتوا در وب سایت می‌پردازند فارغ از اینکه به التفات این قضیه دوره سئو مشهد  واقف باشند.


تعیین لغت ها مقصود درست، بسیار در جذب مشتری و تبدیل مخاطب به مشتری موءثر میباشد.


همینطور در شرایطی‌که کاغذ ای را با کلمه و واژه غلط بهینه سازی کنیم و به کاغذ نخستین گوگل بیاوریم با عدم رضایت استفاده کننده مواجه میشویم.


این دقیقا به عبارتی سوالی میباشد که خیلی از صاحبان بیزنس اینترنتی و به خصوص دکان های اینترنتی از خویش می پرسند.


اینکه چرا زمانی وبسایت آن‌ها در ورقه اولیه گوگل قراردارد البته فروش و منفعت دهی مورد نیاز را ندارد.


استدلال این مسئله به عبارتی گزینش نادرست واژه کلیدی میباشد.


برای شعور جامع تر این مورد با یک نمونه ادامه میدم، فرض نمائید که شما واژه ای مانند خرید تلفن همراه تلفن همراه را بر روی شیت ای از یک سبک موبایل سامسونگ بهینه سازی نموده اید و درجه اولیه گوگل فارسی را به خویش تخصیص داده اید، از روش این شیت تعداد متعددی از این تلفن همراه را نیز به فروش رساندید، بعداز اینکه موجودی این مال در بازار به اتمام رسید، حال مشتریان با کلمه و واژه خرید موبایل گوشی وارد برگه ای میگردند که دوره خصوصی سئو مشهد  کالای مو جود در آن به اتمام رسیده میباشد.


یا این که فرض نمایید که شما با واژه و کلمه ای در گوگل در سکو های بالا قرار گرفته اید که مربوط به متاع و غرض مشتری وجود ندارد، این موردها سبب میگردد که مشتریان و یوزرها از وب سایت بیرون شوند و جراحت های دورازشوخی به تارنما شما وارد می گردد.


اشکال لغات کلیدی

لغات کلیدی اشکال مختلفی دارا هستند که عبارتند از کلمه ها کلیدی محتوا مبنا، کلمه ها کلیدی فروشگاهی، لغات کلیدی آموزشی، کلمه ها کلیدی دانلودها و …


واژه ای که تعیین می‌کنیم بایستی به طور کامل تحقیق گردیده باشد و بایستی آن را با استراتژی گزینش کنیم.

چه کلمه ها کلیدی ای اثر گذار می باشند؟

بعضا از صاحبان سایت و کارفرمایان عشق و علاقه مند میباشند تا سایتشان بر روی کلمه ها تک سیلابی مربوط به رشته آن‌ها در مرتبه اولیه باشد، ولی بایستی بدانید که‌این یک هدفگذاری تماما نادرست میباشد.


بهینه سازی کردن کلمه و واژه تک سیلابی، شغل بسیار طاقت فرسا تری نسبت به واژه و کلمه کلیدی یک سری سیلابی میباشد، همینطور معمولا عبارات یکسری سیلابی دارنده نرخ کلیک بالاتری می‌باشند چراکه اینجور کلمه ها بسیار هدفمندتر کلاس حضوری سئو مشهد میباشد.


فرض فرمایید قصد دارید برای کلمه و واژه باربری وب سایت خویش را seo فرمایید، برای به دست آوردن درجه آسانسور روی این کلمه و واژه رقابت متعددی خواهید داشت و همینطور می بایست دوران فرصت متعددی را صرف فرمایید تا به مقصود خویش برسید، ولی کلمه و واژه کلیدی ای مانند باربری در طهران، یا این که باربری ارزان، کلماتی هدفمندتر و سهل وآسان خیس برای بهینه سازی است.


ترازو و نرخ کلیک این نوع از عبارات نسبت به عبارات تک سیلابی بیشتر میباشد، در واقع با سرچ این نوع از عبارات مشتری هدفمند تری را به وب سایت خویش ارجاع می‌دهیم.


مثلا زمانیکه یک شخص واژه و کلمه ماشین کنترلی را کاوش میکند احتمال اینکه قصد خرید داشته باشد خیلی کمتر میباشد نسبت به شخصی که خرید ماشین کنترلی یا این که خرید ماشین کنترلی تهرانپارس را کاوش میکند، این نوع از یوزرها تماما قصد خرید دارا‌هستند و شل خیس میتوان آن ها را به مشتری تبدیل کرد.


برای گزینش واژه و کلمه کلیدی می بایست به‌این مورد اعتنا کنیم که هر کلمه و واژه کلیدی صرفا به یک شیت تخصیص داده می‌گردد و در واقع هر کاغذ مشتمل بر یک واژه و کلمه کلیدی میباشد.


سوالی که وجود دارااست این میباشد که چرا یک کاغذ در گوگل قادر است با یک سری کلمه و واژه در جستجوها یافت گردد؟


در جواب می بایست بگم که ما برای seo تارنما یا این که seo کردن یک ورقه از تارنما، صرفا و تنها یک واژه را تحت عنوان غرض تعیین می‌کنیم، البته کلمه ها دیگر شبیه ای را نیز قادر خواهیم بود در متن خویش به کارگیری کنیم که گوگل آن ها را نیز بشناسد.


لغات کلیدی LSI یا این که LSI Keyword و لغت ها کلیدی Long Tail از این نوع لغات می باشند.


کلمه ها Long Tail یا این که دم دراز:

این نوع از کلمه ها کلیدی متشکل از یک‌سری واژه کلیدی می باشند، به خیال و خاطر داشته باشید که بهینه سازی کردن این نوع لغت ها بسیار معمولی خیس و هدفمند خیس میباشد و این نوع از لغات بیشتر به مشتری تبدیل می‌گردد ودارای نرخ کلیک بالایی میباشند.


تارنما هایی مانند Keyword Tool.io و Keywordgen.com برای پژوهش این نوع عبارات مطلوب می‌باشند.


برچسب ها: دوره سئو مشهد , دوره خصوصی سئو مشهد , کلاس حضوری سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ يکشنبه 15 بهمن 1402 ] 12:54 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تعیین کلمه و واژه کلیدی با انتخاب استراتژی


تعیین کلمه و واژه کلیدی با برگزیدگان استراتژی

واژه کلیدی

یک کدام از نکات بسیار اصلی در seo تارنما تعیین واژه کلیدی است، اکثر وقت ها صاحبان وبسایت و بیزنس اینترنتی ، تنها به ایجاد محتوا در وب سایت می‌پردازند فارغ از اینکه به التفات این قضیه دوره سئو مشهد  واقف باشند.


تعیین لغت ها مقصود درست، بسیار در جذب مشتری و تبدیل مخاطب به مشتری موءثر میباشد.


همینطور در شرایطی‌که کاغذ ای را با کلمه و واژه غلط بهینه سازی کنیم و به کاغذ نخستین گوگل بیاوریم با عدم رضایت استفاده کننده مواجه میشویم.


این دقیقا به عبارتی سوالی میباشد که خیلی از صاحبان بیزنس اینترنتی و به خصوص دکان های اینترنتی از خویش می پرسند.


اینکه چرا زمانی وبسایت آن‌ها در ورقه اولیه گوگل قراردارد البته فروش و منفعت دهی مورد نیاز را ندارد.


استدلال این مسئله به عبارتی گزینش نادرست واژه کلیدی میباشد.


برای شعور جامع تر این مورد با یک نمونه ادامه میدم، فرض نمائید که شما واژه ای مانند خرید تلفن همراه تلفن همراه را بر روی شیت ای از یک سبک موبایل سامسونگ بهینه سازی نموده اید و درجه اولیه گوگل فارسی را به خویش تخصیص داده اید، از روش این شیت تعداد متعددی از این تلفن همراه را نیز به فروش رساندید، بعداز اینکه موجودی این مال در بازار به اتمام رسید، حال مشتریان با کلمه و واژه خرید موبایل گوشی وارد برگه ای میگردند که دوره خصوصی سئو مشهد  کالای مو جود در آن به اتمام رسیده میباشد.


یا این که فرض نمایید که شما با واژه و کلمه ای در گوگل در سکو های بالا قرار گرفته اید که مربوط به متاع و غرض مشتری وجود ندارد، این موردها سبب میگردد که مشتریان و یوزرها از وب سایت بیرون شوند و جراحت های دورازشوخی به تارنما شما وارد می گردد.


اشکال لغات کلیدی

لغات کلیدی اشکال مختلفی دارا هستند که عبارتند از کلمه ها کلیدی محتوا مبنا، کلمه ها کلیدی فروشگاهی، لغات کلیدی آموزشی، کلمه ها کلیدی دانلودها و …


واژه ای که تعیین می‌کنیم بایستی به طور کامل تحقیق گردیده باشد و بایستی آن را با استراتژی گزینش کنیم.

چه کلمه ها کلیدی ای اثر گذار می باشند؟

بعضا از صاحبان سایت و کارفرمایان عشق و علاقه مند میباشند تا سایتشان بر روی کلمه ها تک سیلابی مربوط به رشته آن‌ها در مرتبه اولیه باشد، ولی بایستی بدانید که‌این یک هدفگذاری تماما نادرست میباشد.


بهینه سازی کردن کلمه و واژه تک سیلابی، شغل بسیار طاقت فرسا تری نسبت به واژه و کلمه کلیدی یک سری سیلابی میباشد، همینطور معمولا عبارات یکسری سیلابی دارنده نرخ کلیک بالاتری می‌باشند چراکه اینجور کلمه ها بسیار هدفمندتر کلاس حضوری سئو مشهد میباشد.


فرض فرمایید قصد دارید برای کلمه و واژه باربری وب سایت خویش را seo فرمایید، برای به دست آوردن درجه آسانسور روی این کلمه و واژه رقابت متعددی خواهید داشت و همینطور می بایست دوران فرصت متعددی را صرف فرمایید تا به مقصود خویش برسید، ولی کلمه و واژه کلیدی ای مانند باربری در طهران، یا این که باربری ارزان، کلماتی هدفمندتر و سهل وآسان خیس برای بهینه سازی است.


ترازو و نرخ کلیک این نوع از عبارات نسبت به عبارات تک سیلابی بیشتر میباشد، در واقع با سرچ این نوع از عبارات مشتری هدفمند تری را به وب سایت خویش ارجاع می‌دهیم.


مثلا زمانیکه یک شخص واژه و کلمه ماشین کنترلی را کاوش میکند احتمال اینکه قصد خرید داشته باشد خیلی کمتر میباشد نسبت به شخصی که خرید ماشین کنترلی یا این که خرید ماشین کنترلی تهرانپارس را کاوش میکند، این نوع از یوزرها تماما قصد خرید دارا‌هستند و شل خیس میتوان آن ها را به مشتری تبدیل کرد.


برای گزینش واژه و کلمه کلیدی می بایست به‌این مورد اعتنا کنیم که هر کلمه و واژه کلیدی صرفا به یک شیت تخصیص داده می‌گردد و در واقع هر کاغذ مشتمل بر یک واژه و کلمه کلیدی میباشد.


سوالی که وجود دارااست این میباشد که چرا یک کاغذ در گوگل قادر است با یک سری کلمه و واژه در جستجوها یافت گردد؟


در جواب می بایست بگم که ما برای seo تارنما یا این که seo کردن یک ورقه از تارنما، صرفا و تنها یک واژه را تحت عنوان غرض تعیین می‌کنیم، البته کلمه ها دیگر شبیه ای را نیز قادر خواهیم بود در متن خویش به کارگیری کنیم که گوگل آن ها را نیز بشناسد.


لغات کلیدی LSI یا این که LSI Keyword و لغت ها کلیدی Long Tail از این نوع لغات می باشند.


کلمه ها Long Tail یا این که دم دراز:

این نوع از کلمه ها کلیدی متشکل از یک‌سری واژه کلیدی می باشند، به خیال و خاطر داشته باشید که بهینه سازی کردن این نوع لغت ها بسیار معمولی خیس و هدفمند خیس میباشد و این نوع از لغات بیشتر به مشتری تبدیل می‌گردد ودارای نرخ کلیک بالایی میباشند.


تارنما هایی مانند Keyword Tool.io و Keywordgen.com برای پژوهش این نوع عبارات مطلوب می‌باشند.


برچسب ها: دوره سئو مشهد , دوره خصوصی سئو مشهد , کلاس حضوری سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ يکشنبه 15 بهمن 1402 ] 12:53 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

آموزش مفاهیم سئو

فراگیری مفاهیم بهینه سازی

فراگیری seo تارنما

عالی، تا به اینجا با نکات کلی در فراگیری seo وبسایت آشنا شدیم، برای یادگیری خوب بهینه سازی نیاز میباشد تا آغاز با مفاهیم مهم بهینه سازی آشنا شویم، مفاهیمی که در حین فراگیری seo به گوش شما خواهد خورد و می بایست از گذشته آنان‌را بشناسید، پس آغاز به معرفی برخی از این مفاهیم مدرس سئو مشهد  می‌پردازم.

یادگرفتن seo مجانی

SERP

Serp مخفف کلمه و واژه Search Engine Result Page میباشد که در واقع به عبارتی ورقه حاصل گوگل میباشد، غرض تمامی ما از seo وب سایت حضور در شیت نخستین سرپ میباشد و قصد داریم تا با یادگرفتن seo بتوانیم وب سایت خویش را در درجه های بالای ورقه Serp در اختیار بگذاریم.


پس هر وقت اسم SERP را شنیدید به خاطر داشته باشید که سخن بر رمز صفحه ها نتیجه ها گوگل میباشد و حضور در سکو یک کاغذ SERP گوگل مقصود کلیه متخصصان seo و مدیران شرکت های میباشد.


جستجوی منحصر به فرد

جستجوی منحصر به فرد یا این که اصطلاحا Private Search روشی از کاوش میباشد که شما از روش آن می توانید حاصل حقیقی و واقعی لغات غرض خویش را مشاهده کنید، هنگامی شما یک سری توشه وارد سایتی می شوید، اصطلاحا در کش مرورگر یا این که سیستم شما تصویب میگردد و هنگامی که لغات مرتبط به آن تارنما را سرچ می کنید آن وبسایت در حاصل بالایی به شما نشان داده می شود، پس در صورتی می‌خواهید از حاصل حقیقی وبسایت خویش آگاه گردید می بایست از یک سرچ تمیز و خالی از کش به کار گیری فرمایید.


در صورتی‌که هنگامی لغت ها مقصود سایت خویش را در گوگل سرچ کردید و ناگهان با سکو های خیلی خیر مواجه شدید سورپرایز نشوید و اولیه نوع سرچ حود را رسیدگی فرمائید، زیرا شاید به انگیزه بازدید زیاد از سایت خودتان گوگل آن را به شما اکران می‌دهد.


نحوه هاش مختلفی برای کش وب سایت وجود دارااست، به عنوان مثال کش مرورگر، یا این که کش آی اس پی، حتی هنگامی که شما با نشانی اینترنتی خویش لاگین کردید خوی شما گزینه رسیدگی قرار می‌گیرد، پس می بایست به نوعی کاوش فرمائید که ردپای قبل شما در جستجوها و بازدیدها  کلاس خصوصی سئو مشهد نباشد.


برای اینکار می توانید از ورژن incognito گوگل کروم استعمال نمایید، گوگل کروم یک طریق داراست با اسم incognito که از روش آن می توانید یک سرچ فارغ از کش و ردپای گذشته را تجربیات نمایید، در هنگامی که گوگل کروم شما گشوده میباشد با زدن کلیدهای CTRL+Shift+N بصورت هم‌زمان می‌توانید از ورژن incognito آن به کار گیری فرمائید، یااینکه از بخش بالا سمت راست کروم، آیتم سه نقطه را کلیک نمائید و آن گاه آیتم New Incognito Window را بزنید، حال جستجوهای شما به طور کامل پاکیزه و فارغ از کش واقعه می افتد و در واقع نتیجه ها حقیقی و واقعی را مشاهده خواهید کرد.


برای اگاهی از سکو های صحیح لغت ها غرض، قابل انعطاف افزارهای متعددی نیز به طور بدون پول و مبلغی وجود دارااست که از روش آن ها می‌توانید جايگاه های حقیقی یک تارنما رو برای کلمه ها گوناگون رسیدگی نمائید.


ورژن های مبلغی دارنده محدودیت می باشند و بعداز نظارت چندکلمه قابلیت و امکان ایتفاده از آن ها برای شما میسر نخواهد بود، البته ورژن های بدون‌پول دست شمارا برای رسیدگی گشوده نهاده اند.


به عنوان مثال یکی آن ها اکستنشن فت رنک میباشد که می توانید با دانلود مجانی و فعالسازی آن بر روی گوگل کروم خویش از آن استعمال نمائید، از روش آن می‌توانید از منزلت لغت ها تارنما خویش در گوگل باخبر گردید، تنها فراموش نکنید که برای اینکار بایستی آغاز وارد تارنما مربوطه گردیده آن گاه واژه و کلمه خویش را در فت رنک تحلیل نمایید.


ایندکس یا این که index

ایندکس شدن یکی‌از نکات اصلی در seo یک تارنما میباشد، در واقع در‌حالتی که شما یک وبسایت داشته باشید و کل نحوه های اصولی در seo را برای اون وب سایت طراحی فرمایید ولی تارنما شما در گوگل ایندکس نشود عملا چیزی به اسم بهینه سازی برای شما  سئو چیست نیست.


ایندکس شدن در واقع تصویب شدن صفحه ها تارنما شما در گوگل میباشد.


هنگامی که شما سایتی را پیاده سازی می‌کنید پس از مدتی خزندگان گوگل متوجه آن میگردند و آن را رسیدگی میکنند و بعد از آن لینک و پیوند ها و محتوای صفحه های آن وبسایت را در خاطر خویش تصویب میکنند.


نسبت به ترازو کار تارنما شما سرعت ایندکس تارنما نیز گوناگون میباشد، گوگل تصمیم می گیرد که در یک روز چند بار به یک وبسایت راز بزند، در صورتیکه تارنما شما تارنما فعالی باشد گوگل بیشتر آن را نظارت میکند و زودتر متوجه صفحه های تازه شما می‌گردد و در سود آن صفحه ها زودتر ایندکس می گردند، ولی در شرایطی‌که تارنما شما دیر به دیر آپ دیت گردد مجال ایندکسینگ آن نیز بیشتر میباشد و گوگل با بازه مجال بیشتری متوجه مقاله تازه شما می‌شود.

یکی از دیگر از طریق های ایندکس شدن صفحه های وبسایت استعمال از طریق دستی آن میباشد، یعنی بعد از تصویب صفحه ها تارنما خویش لینک و پیوند آن را بصورت دستی در اینترنت مستر تولز گوگل تصویب نمائید تا درخواست ایندکس شدن آن را به گوگل بدهید.


در‌پی به معرفی اینترنت مستر تولز یا این که گوگل سرچ کنسول نیز خواهم پرداخت.


نکته خیلی اصلی: این زمینه بسیار اصلی میباشد و به آن اعتنا فرمائید، یک کدام از نحوه های ساخت وب سایت با وردپرس، طریق نصب بسته نصبی میباشد که از روش آن می‌توانید سایت خویش را پیاده سازی فرمائید، پس از نصب وبسایت خویش از این نحوه از بخش پنل مدیر وردپرس خویش، نصیب پیکربندی، مورد تلاوت را کلیک فرمایید و وارد شیت مربوطه گردید، در اینجا مورد ای وجود دارااست با تیتر ( از موتورهای کاوش درخواست کن تا محتوای این وب سایت را پژوهش نکنند )، تیک این مورد معمولا بعداز نصب بسته نصبی وردپرس فعال میباشد و درصورتی که این تیک همچنان فعال باشد مجموع زحمات شما بی سود میباشد.


در واقع این مورد برای این وجود داراست که شما بعداز فعال‌ساز‌ی وبسایت خویش بصورت دمو متبوع، تغییر‌و تحول عکس ها و پیوند ها و کارهایی از این قبیل این تیک را بردارید تا گوگل در آن مجال تارنما شمارا تحقیق کند و خیر هنگامی که همگی چیز به صورت دمو است.


پس فراموش نکنید که بعداز اتمام شغل های خویش این تیک را حذف فرمائید.


برچسب ها: مدرس سئو مشهد , کلاس خصوصی سئو مشهد , سئو چیست ,

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 14 بهمن 1402 ] 14:31 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

SERP


SERP

Serp مخفف واژه Search Engine Result Page میباشد که در واقع به عبارتی کاغذ نتیجه ها گوگل میباشد، غرض کلیه ما از seo وب سایت حضور در ورقه اولیه سرپ میباشد و قصد داریم تا با فراگیری بهینه سازی بتوانیم تارنما خویش را در درجه های بالای برگه Serp در اختیار  سئو چیست بگذاریم.


پس هر وقت اسم SERP را شنیدید به حافظه داشته باشید که حرف بر رمز صفحه های نتیجه ها گوگل میباشد و حضور در جايگاه یک برگه SERP گوگل مقصود کلیه متخصصان بهینه سازی و مدیران موسسه ها میباشد.


جستجوی مخصوص

جستجوی منحصر یا این که اصطلاحا Private Search روشی از کاوش میباشد که شما از روش آن می‌توانید نتیجه ها حقیقی و واقعی لغت ها مقصود خویش را ملاحظه کنید، زمانی شما یکسری توشه وارد سایتی می‌شوید، اصطلاحا در کش مرورگر یا این که سیستم شما تصویب می شود و وقتی که لغت ها مرتبط به آن وبسایت را سرچ می‌کنید آن وب سایت در نتیجه ها بالایی به شما نشان داده میشود، پس چنانچه می‌خواهید از نتیجه ها حقیقی وواقعی تارنما خویش مطلع گردید بایستی از یک سرچ منزه و خالی از کش استعمال فرمایید.


در حالتی‌که هنگامی عبارات غرض سایت خویش را در گوگل سرچ کردید و ناگهان با مرتبه های خیلی خیر و خوبی مواجه شدید سورپرایز نشوید و نخستین نوع سرچ حود را تحقیق فرمائید، زیرا شاید به انگیزه بازدید زیاد از وبسایت خودتان گوگل آن را به شما اکران می دوره خصوصی سئو مشهد  دهد.


طریق هاش مختلفی برای کش تارنما وجود دارااست، به عنوان مثال کش مرورگر، یا این که کش آی اس پی، حتی وقتی که شما با پست الکترونیک خویش لاگین کردید کردار شما گزینه تحقیق قرار می گیرد، پس می بایست به نوعی کاوش نمائید که ردپای پیشین شما در جستجوها و بازدیدها نباشد.


برای اینکار می‌توانید از ورژن incognito گوگل کروم به کار گیری فرمایید، گوگل کروم یک نحوه داراست با اسم incognito که از روش آن می توانید یک سرچ سوای کش و ردپای گذشته را تجارب نمائید، در هنگامی که گوگل کروم شما گشوده میباشد با زدن کلیدهای CTRL+Shift+N بصورت هم زمان می‌توانید از ورژن incognito آن به کار گیری نمایید، یااینکه از بخش بالا سمت راست کروم، مورد سه نقطه را کلیک فرمائید و آنگاه آیتم New Incognito Window را بزنید، درحال حاضر جستجوهای شما تماما پاکیزه و سوای کش رخداد می افتد و در واقع حاصل حقیقی و واقعی را مشاهده خواهید کرد.


برای استحضار از جايگاه های صحیح عبارات غرض، قابل انعطاف افزارهای متعددی نیز به طور بدون‌پول و مبلغی وجود دارااست که از روش آنان می‌توانید مرتبه های حقیقی و واقعی یک وبسایت رو برای لغت ها متفاوت تحقیق فرمایید.


ورژن های مبلغی دارنده محدودیت میباشند و پس از تحقیق چندکلمه قابلیت و امکان ایتفاده از آنان برای شما میسر نخواهد بود، البته ورژن های مجانی دست شما‌را برای تحقیق گشوده نهاده اند.


به عنوان مثال یکی‌از آن ها اکستنشن فت رنک میباشد که می‌توانید با دانلود مجانی و فعالسازی آن بر روی گوگل کروم خویش از آن به کارگیری نمائید، از روش آن می‌توانید از مقام کلمه ها وبسایت خویش در گوگل باخبر گردید، صرفا فراموش نکنید که برای اینکار بایستی آغاز وارد وب سایت مربوطه گردیده بعد از آن کلمه و واژه خویش را در فت رنک ارزیابی فرمائید.


ایندکس یا این که index

ایندکس شدن یکی‌از نکات اصلی در seo یک وبسایت میباشد، در واقع چنانچه شما یک وبسایت داشته باشید و مجموع طرز های اصولی در seo را برای اون تارنما طراحی نمائید ولی وبسایت شما در گوگل ایندکس نشود عملا چیزی به اسم بهینه سازی برای شما نیست.


ایندکس شدن در واقع تصویب شدن صفحه ها تارنما شما در گوگل میباشد.


وقتی که شما سایتی را پیاده سازی می‌کنید پس از مدتی خزندگان گوگل متوجه آن می شوند و آن را تحقیق میکنند و آن‌گاه لینک و پیوند ها و محتوای صفحه ها آن تارنما را در یاد خویش تصویب میکنند.


نسبت به واحد سنجش شغل وب سایت شما سرعت ایندکس تارنما نیز متعدد میباشد، گوگل تصمیم می‌گیرد که در یک روز چنددفعه به یک تارنما راز بزند، در‌صورتی‌که تارنما شما وبسایت فعالی باشد گوگل بیشتر آن را پژوهش میکند و زودتر متوجه صفحه های تازه شما میگردد و در فیض آن صفحه ها زودتر ایندکس می شوند، ولی چنانچه تارنما شما دیر به دیر آپ دیت گردد مجال ایندکسینگ آن نیز بیشتر میباشد و گوگل با مقطع فرصت بیشتری متوجه مقاله تازه شما می گردد.

یکی‌از دیگر از طریق های ایندکس شدن صفحه ها تارنما به کارگیری از طریق دستی آن میباشد، یعنی بعد از تصویب صفحه ها وبسایت خویش لینک و پیوند آن را بصورت دستی در اینترنت مستر تولز گوگل تصویب نمائید تا  منتور سئو مشهد درخواست ایندکس شدن آن را به گوگل بدهید.


به دنبال به معرفی اینترنت مستر تولز یا این که گوگل سرچ کنسول نیز خواهم پرداخت.


نکته خیلی اساسی: این مسئله بسیار اصلی میباشد و به آن توجه فرمایید، یکی‌از شیوه های ساخت وب سایت با وردپرس، طریق نصب بسته نصبی میباشد که از روش آن می‌توانید وبسایت خویش را پیاده سازی فرمایید، بعداز نصب وبسایت خویش از این طرز از نصیب پنل مدیر وردپرس خویش، قسمت پیکربندی، مورد تلاوت را کلیک نمائید و وارد شیت مربوطه گردید، در اینجا مورد ای وجود دارااست با تیتر ( از موتورهای کاوش درخواست کن تا محتوای این وب سایت را رسیدگی نکنند )، تیک این مورد معمولا پس از نصب بسته نصبی وردپرس فعال میباشد و در‌حالتی که این تیک همچنان فعال باشد آحاد زحمات شما بی منفعت میباشد.


در واقع این مورد برای این وجود دارااست که شما بعداز فعال سازی وبسایت خویش بصورت دمو متبوع، تغییر و تحول عکس ها و پیوند ها و کارهایی از این قبیل این تیک را بردارید تا گوگل در آن فرصت وب سایت شما‌را تحقیق کند و خیر وقتی که کلیه چیز به صورت دمو است.


پس فراموش نکنید که بعداز اتمام شغل های خویش این تیک را حذف فرمایید.


برچسب ها: سئو چیست , دوره خصوصی سئو مشهد , منتور سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ پنجشنبه 12 بهمن 1402 ] 9:29 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

Panda Algorithmالگوریتم پاندا


Panda Algorithmالگوریتم پاندا

پاندا یک کدام از شناخته گردیده ترین الگوریتم‌های گوگل میباشد. وظیفه اساسی آن نظارت چگونگی محتوا و شناسایی ترازو رضایت یوزرها از متن قرار گرفته در ورقه میباشد. اکثری تصور میکنند این الگوریتم تنها بر روی محتوای تکراری تمرکز دارااست در حالیکه کوشش آن بسیار غامض منتور سئو مشهد  خیس میباشد.


در سال 2010 موتور جستجوی گوگل در گیر یک چالش اصلی شد. این معضل اصلی در ادامه ارتقاء محتوای بی چگونگی و تقلبی و کاهش شدید چگونگی نتیجه ها کاوش به وجود آمده بود. این چالش سبک بیزنس گوگل که بر اساس رضایت مشتری از نتیجه ها کاوش میباشد را با چالشی بدون شوخی مواجه کرده بود.


اولی ورژن از الگوریتم پاندای گوگل در تاریخ 23 فوریه 2011 معرفی شد.


یک روز آنگاه، در 24 فوریه گوگل یک وب لاگ پست درباره الگوریتم پاندا منتشر کرد و در آن توضیح اعطا کرد که برای بهبود موقعیت نتیجه ها کاوش، الگوریتم اساسی و بزرگی منتشر کرده و این الگوریتم سبب تغییر تحول قابل توجهی در 11.8 درصد از نتیجه ها کاوش گردیده است.


الگوریتم پاندا گوگل

PBNشبکه سری لینک و پیوند

اصطلاح PBN مخفف Private Blog Network میباشد. درین طرز مدیریت وب سایت تیم‌ای از وب لاگ‌ها و وب سایت‌های متفاوت را ساخت‌و‌ساز کرده و محتوایی مربوط به مسئله وب سایت خویش در آنان قرار میدهد. این بلاگ‌ها به گذر زمان مجال اعتبار و رده استحصال کرده و فضای قابل قبولی برای لینک و پیوند‌سازی به تارنما مهم خواهند بود.


تفاوت این طرز با خرید بک لینک و پیوند آن میباشد که اولا وبسایت های تولید گردیده از دید موضوعی تماما مربوط به عمل شما می‌باشند و مطمئن می‌باشید که رقبای شما قابلیت و امکان خرید بک پیوند یا این که رپورتاژ اطلاع رسانی از آنان‌را ندارند. تشکیل داد PBN جزو طریق‌های seo کلاه سیاه شناخته می‌گردد و تارنما‌هایی که از این شیوه به کار گیری می‌نمایند بوسیله الگوریتم پنگوئن شناسایی و جریمه کلاس سئو مشهد  می گردند.


PBN چیست

PDPصفحه متاع

PDP مخفف عبارت Product Detail Page میباشد که در لهجه فارسی هم اندازه با “کاغذ مال در فروشگاه آنلاین” خواهد بود. این عبارت کوتاه برای سرعت بخشیدن به تعامل و گفتمان دربین متخصصین seo، طراحان فرآورده و مجموعه‌های بازاریابی به کارگیری می شود.


شیت جنس جایی‌ست که همه داده ها فنی، تصاویر، توضیحات در امر متاع ارائه گردیده و قابلیت و امکان خرید یا این که تصویب درخواست در آن وجود داراست.


Penguin Algorithmالگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن، در واقع روشی برای رویا رویی با تارنما‌هایی میباشد که قصد دارا‌هستند با خرید بک لینک و پیوند یا این که به کار گیری از تکنیک‌های کلاه سیاه در لینک و پیوند سازی رده خویش را در نتیجه ها کاوش بهبود دهند. به عبارت دیگر، الگوریتم گوگل پنگوئن همت می‌نماید وبسایت‌هایی که در قضیه لینک و پیوند سازی فرنگی اسپم به حیث می‌رسند را شناسایی و جریمه نماید.


چنانچه وب سایت شما بوسیله الگوریتم پنگوئن گوگل جریمه گردیده باشد با افت بازدید محسوسی مواجه گردیده اید. در حالتی‌که منزلت شیت اساسی یا این که صفحه های داخلی تارنما برای کلمه ها کلیدی مقام قابل قبولی داشتند و اینک به یکباره با کاهش سکو و مقام در آن عبارات مواجه می‌باشید به احتمال زیاد شما نیز یکی  کلاس حضوری سئو مشهد قربانیان الگوریتم پنگوئن می باشید.


برچسب ها: منتور سئو مشهد , کلاس سئو مشهد , کلاس حضوری سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ سه شنبه 10 بهمن 1402 ] 15:11 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

نکات بهینه سازی تصاویر


6. ساختار فولدر تصویر را در لحاظ بگیرید

در سال 2018 گوگل دستور کار های خویش در خصوص سئو تصاویر برای وب سایت ها را آپ تو دیت کرد. یکی‌از موردها درین آپدیت رسانی مسیر فولدر و اسم فولدر تصویر بود که بر روی سکو بندی اثر گذار میباشد. به عبارت دیگر مسیر و اسم پوشه تصویر یک ادله اساسی در جايگاه ب سئو کار مشهد ندی میباشد.


اما نکته مسیر تارنما در وبسایت های متعددی اجرایی نمی شود ولی جاری ساختن این عمل بی اثر وجود ندارد،


برای مثال در حالتی‌که یک فروشگاه آنلاین می‌باشید، به مکان قرار دادن کل تصاویر در مسیر wp-content/uploads/2020/All پیشنهاد میکنم فولدر های خویش را به ذیل تیم های بیشتر با موضوعات مرتبط تقسیم فرمائید، برای مثال در صورتیکه سایت فروش تلفن همراه دارید، فولدر های برندهای گوناگون را برای عکس ها از هم غیروابسته نمایید، از جمله سامسونگ و اپل دارنده فولدر های طلاق باشند.


7. تیتر و توضیحات ورقه خویش را تولید نمائید

گوگل اعلام کرده که از تیتر و توضیحات ورقه شما تحت عنوان بخشی از الگوریتم جستجوی تصویر به کار گیری می نماید و در این زمینه ذکر می نماید:


” تصاویر گوگل به صورت اتوماتیک یک تیتر و یک قطعه ساخت و ساز می نمایند تا به شایسته ترین صورت هر فیض و کیفیت رابطه آن با عبارت کاوش را توضیح دهند. ما از منابع متفاوت برای این داده ها به کار گیری می‌کنیم، به عنوان مثال داده ها توصیفی در تیتر و برچسب های متا”


مجموع فاکتورهای اساسی seo on-page مانند داده های متا، تگ های هدر، نسخه برداری کردن در کاغذ، ساختار اطلاعات و … بر روی شیوه سکو بندی تصاویر شما در گوگل اثر می‌گذارند.


8. بعدها تصاویر را انتخاب نمائید

در صورتی از AMP یا این که PWA استعمال می‌کنید، مورد نیاز میباشد بعد ها تصاویر خویش را در source code تعریف‌و‌تمجید فرمائید. درصورتی که از هیچکدام استعمال نمی‌کنید، شایسته ترین طرز انتخاب  کلاس خصوصی سئو مشهد پهنا و ارتفاع تصاویر میباشد.


گزینش بعد ها تصاویر نتنها به یوزرها یاری بیشتری می نماید، بلکه به مرورگر اذن می‌دهد که پیش از لود CSS اندازه تصویر را اخذ نماید و بنابراین از پریدن کاغذ در هنگام بار گذاری پرهیز میگردد.

9. تصاویر می بایست با گوشی سازگار باشند یا این که اصطلاحا Mobile-Friendly باشند

بهینه سازی در تلفن همراه التفات متعددی داراست در واقع عدم رعایت اصول بهینه سازی در تلفن همراه سبب بالا رفتن bounce rate و کم شدن نرخ تبدیل conversion میشود.


از سال 2019 مداقه ریسپانسیو بودن و اکران درست وب سایت در تلفن همراه تا جایی شد که در صورتیکه ورژن تلفن همراه شما بی نقص نباشد وبسایت شما در موقعیت های دیگر هم تحقیق نخواهد شد و سکو نخواهد گرفت.


البته باصرفه کردن بهینه سازی در تلفن همراه سبب ساز بهبود سکو و تعامل بیشتر مخاطب می‌شود، پس تصاویر خویش را نیز برای نمایشگرهای گوناگون باصرفه نمایید.


پرسش این میباشد که چطور می اقتدار تصاویر را برای تلفن همراه با صرفه کرد؟


برای این فعالیت بایستی تصاویر responsive ساخت فرمائید، یعنی اندازه تصویر با اندازه ورقه نمایشگر در گوشی و دسکتاپ هماهنگ باشد، همان تصویر بایستی با اندازه هر نمایشگری هماهنگ گردد، ولی در حالتی‌که ورژن ریسپانسیو تارنما شما فعال باشد، نیاز وجود ندارد که شما کاری اعمال دهید و خویش سایت در حین بار گذاری عکس، سایزهای مختلفی را از آن ساخت و ساز  کلاس حضوری سئو مشهد میکند.


برچسب ها: سئو کار مشهد , کلاس خصوصی سئو مشهد , کلاس حضوری سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ دوشنبه 9 بهمن 1402 ] 15:26 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

نکات بهینه سازی تصاویر


6. ساختار فولدر تصویر را در لحاظ بگیرید

در سال 2018 گوگل دستور کار های خویش در خصوص سئو تصاویر برای وب سایت ها را آپ تو دیت کرد. یکی‌از موردها درین آپدیت رسانی مسیر فولدر و اسم فولدر تصویر بود که بر روی سکو بندی اثر گذار میباشد. به عبارت دیگر مسیر و اسم پوشه تصویر یک ادله اساسی در جايگاه ب سئو کار مشهد ندی میباشد.


اما نکته مسیر تارنما در وبسایت های متعددی اجرایی نمی شود ولی جاری ساختن این عمل بی اثر وجود ندارد،


برای مثال در حالتی‌که یک فروشگاه آنلاین می‌باشید، به مکان قرار دادن کل تصاویر در مسیر wp-content/uploads/2020/All پیشنهاد میکنم فولدر های خویش را به ذیل تیم های بیشتر با موضوعات مرتبط تقسیم فرمائید، برای مثال در صورتیکه سایت فروش تلفن همراه دارید، فولدر های برندهای گوناگون را برای عکس ها از هم غیروابسته نمایید، از جمله سامسونگ و اپل دارنده فولدر های طلاق باشند.


7. تیتر و توضیحات ورقه خویش را تولید نمائید

گوگل اعلام کرده که از تیتر و توضیحات ورقه شما تحت عنوان بخشی از الگوریتم جستجوی تصویر به کار گیری می نماید و در این زمینه ذکر می نماید:


” تصاویر گوگل به صورت اتوماتیک یک تیتر و یک قطعه ساخت و ساز می نمایند تا به شایسته ترین صورت هر فیض و کیفیت رابطه آن با عبارت کاوش را توضیح دهند. ما از منابع متفاوت برای این داده ها به کار گیری می‌کنیم، به عنوان مثال داده ها توصیفی در تیتر و برچسب های متا”


مجموع فاکتورهای اساسی seo on-page مانند داده های متا، تگ های هدر، نسخه برداری کردن در کاغذ، ساختار اطلاعات و … بر روی شیوه سکو بندی تصاویر شما در گوگل اثر می‌گذارند.


8. بعدها تصاویر را انتخاب نمائید

در صورتی از AMP یا این که PWA استعمال می‌کنید، مورد نیاز میباشد بعد ها تصاویر خویش را در source code تعریف‌و‌تمجید فرمائید. درصورتی که از هیچکدام استعمال نمی‌کنید، شایسته ترین طرز انتخاب  کلاس خصوصی سئو مشهد پهنا و ارتفاع تصاویر میباشد.


گزینش بعد ها تصاویر نتنها به یوزرها یاری بیشتری می نماید، بلکه به مرورگر اذن می‌دهد که پیش از لود CSS اندازه تصویر را اخذ نماید و بنابراین از پریدن کاغذ در هنگام بار گذاری پرهیز میگردد.

9. تصاویر می بایست با گوشی سازگار باشند یا این که اصطلاحا Mobile-Friendly باشند

بهینه سازی در تلفن همراه التفات متعددی داراست در واقع عدم رعایت اصول بهینه سازی در تلفن همراه سبب بالا رفتن bounce rate و کم شدن نرخ تبدیل conversion میشود.


از سال 2019 مداقه ریسپانسیو بودن و اکران درست وب سایت در تلفن همراه تا جایی شد که در صورتیکه ورژن تلفن همراه شما بی نقص نباشد وبسایت شما در موقعیت های دیگر هم تحقیق نخواهد شد و سکو نخواهد گرفت.


البته باصرفه کردن بهینه سازی در تلفن همراه سبب ساز بهبود سکو و تعامل بیشتر مخاطب می‌شود، پس تصاویر خویش را نیز برای نمایشگرهای گوناگون باصرفه نمایید.


پرسش این میباشد که چطور می اقتدار تصاویر را برای تلفن همراه با صرفه کرد؟


برای این فعالیت بایستی تصاویر responsive ساخت فرمائید، یعنی اندازه تصویر با اندازه ورقه نمایشگر در گوشی و دسکتاپ هماهنگ باشد، همان تصویر بایستی با اندازه هر نمایشگری هماهنگ گردد، ولی در حالتی‌که ورژن ریسپانسیو تارنما شما فعال باشد، نیاز وجود ندارد که شما کاری اعمال دهید و خویش سایت در حین بار گذاری عکس، سایزهای مختلفی را از آن ساخت و ساز  کلاس حضوری سئو مشهد میکند.


برچسب ها: سئو کار مشهد , کلاس خصوصی سئو مشهد , کلاس حضوری سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ دوشنبه 9 بهمن 1402 ] 15:26 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

انواع وب سایت مپ


اشکال وب سایت مپ

وبسایت مپ به دو نوع تقسیم بندی می‌گردد:


وب سایت مپ از نوع XML

این نوع تارنما مپ دارنده ساختار سازمان یافته گردیده ای داراست و اختصاصی موتورهای کاوش میباشد و احتیاج به مشاهده یوزرها وبسایت ندارد. وبسایت مپ از نوع XML میتواند در پوشه Robots.txt نشانی دهی گردد تا به موتورهای کاوش یاری کند راحتر این پوشه را پیدا کنند. در پایین مثال ای از تارنما مپ از نوع XML اورده آموزش سئو مشهد  شده میباشد.

وب سایت مپ از نوع HTML

این نوع تارنما مپ مخصوی یوزرها بازدید کننده سایت میباشد و به آن ها یاری می نماید که محتویات صفحه ها گزینه نظرشان را براحتی پیدا کنند. وبسایت مپ از نوع HTML قابل استعمال در گوگل وبمستر وجود ندارد. در تحت مثال ای از وبسایت مپ از نوع HTML بیان شده میباشد.


مزایای تارنما مپ از نوع XML برای وبسایت های پیکان

این نوع وبسایت مپ شایسته ترین ابزار برای تارنما هایی می باشند که با نشانه گر و یا این که گویش هایی که از نوع HTML نیستند، تشکیل‌شده اند. موتور های کاوش صفحه های این نوع تارنما ها را بصورت پیش فرض نمی توانند کرول کنند از این رو تارنما مپ قادر است تحت عنوان شایسته ترین ابزار برای معرفی صفحه ها منتور سئو مشهد  این وبسایت ها باشد.


در حالتی‌که وبسایت شما دارنده منوهایی میباشد که با جاوا اسکریپت تاسیس شده است وبسایت مپ از نوع XML قادر است امداد بخش اعظمی در معرفی صفحه ها به موتورهای کاوش داشته باشد.


سوالهای متداول

وبسایت مپ به یک‌سری تیم تقسیم بندی می گردد؟


وب سایت مپ ها به 2 مجموعه تقسیم میشوند: تیم اولیه از نوع html بوده و برای یوزرها وب سایت ساخت و ساز می‌گردد. گروه دوم از نوع xml بوده و برای موتورهای کاوش تهیه و تنظیم می‌شود


تارنما مپ چطور ساخته میشود؟


وب سایت مپ ها به دو طرز ساخته می‌شوند. مجموعه نخستین با استعمال از ابزارهای آنلاین درست شده که بصورت استاتیک بوده و هر تغییری در تارنما بایستی دوباره این تارنما مپ ساخته خواهد شد. تیم دوم با کد نویسی و یا این که با استعمال از افزونه ها ساخته می‌گردد که بصورت داینامیک بوده و هر تغییری در وب سایت در آن اجرا میگردد

مقایسه ذیل دامنه و پایین فولدر از لحاظ بهینه سازی

برخی از سوال ها که به خیل عظیم درباره بهینه سازی مطرح می‌گردد و در برخی از مفاد جواب صحیحی به آن داده نمی‌شود در بخش پایین دوره سئو مشهد  آمده میباشد:


- آیا مطالب تارنما خویش ر ا باید در زیردامنه ها (ساب دامین) و یا این که در زیرپوشه ها (subfolders) در اختیار بگذاریم؟


- آیا بایستی در دامنه اساسی وب سایت برای انتقال مطالب از rel canonical یا این که از روش جابجایی 301 به کار گیری نماییم؟


- درصورتی که یک سری سایت داشته باشیم و کلیه آنها‌را به سایت اساسی لینک دهیم این شغل به seo امداد می نماید و یا این که به ضرر و زیان بهینه سازی است؟


درین نوشته‌ی‌علمی به سوال ها مطرح گردیده در صدر جواب خوا‌هیم بخشید.


یکی‌از سوالاتی که به فراوان پرسیده می‌گردد این میباشد که مطالب وبسایت را باید در زیردامنه ها یا این که در تحت فایل ها در اختیار بگذاریم؟ یک کدام از دلایلی که خیلی ها مبتلا سردرگمی گردیده اند این قضیه میباشد که طی چندین سال اخیر طی گفتمان هایی که با برخی از اعضای گوگل مثل مت کات گردیده، جواب های متفاوتی به‌این پرسش داده گردیده است.


زیردامنه ها در بعضا مواقع بسیار آیتم اعتنا و استعمال قرار گرفته اند چون از نگاه علم فنی مستلزم داده ها متعددی نمی باشند و برای پیشرفت وبسایت از روش ذیل دامنه مستلزم طراحی نمی باشید و به آسانی میتوانید این شغل را اجرا داده و تارنما خویش را توسعه و گسترش دهید البته از دید seo این فعالیت بسیار خطرناک میباشد و ضررهای متعددی را به سایت شما وارد می کند.


فرض فرمائید شما دارنده یک تارنما می باشید که دارنده بلاگ میباشد و از ذیل دامنه ها برای طراحی بلاگ خویش به کارگیری کرده اید مثل: blog.yoursite.com. زمانی که به هریک از این ذیل دامنه ها از فارغ تارنما پیوندی داده میگردد ، جايگاه این تحت دامنه ها ارتقاء پیدا می کند و ممکن میباشد این پایین دامنه ها به دامنه اساسی امداد کند که مرتبه آن وبسایت مهم ارتقاء پیدا کند.


برای آزمایش این زمینه سایت ها و لحاظ سنجی های معتبری در عالم این موضوع را آزمایش کرده اند و بارها و بارها مطالب مختلفی را آغاز در تحت دامنه ها قرار داده و جايگاه سایت را رسیدگی نموده اند آنگاه به عبارتی مطالب را پایین فایل ها قرار داده اند و مجددا درجه تارنما را اندازه گیری نموده اند. آنالیز گران در‌این آزمایش ها متوجه گردیده اند که در کلیه جا رایج شد‌ه‌است که برای وبلاگها از تحت دامنه مصرف شود. فیض ای که‌این آزمایش ها داشته میباشد این قضیه میباشد که قرار دادن محتوا در تحت دامنه ها بسیار خطرناک میباشد و قادر است ضررهای متعددی به seo تارنما وارد کند و نمی قدرت صرفا به گفتگو بعضا از اعضای گروه گوگل در‌این مورد بسنده کرد و محتویات وبسایت را به غلط در پایین دامنه ها قرار بخشید.


یکی از دیگر از سوالاتی که زیاد مطرح میشود این میباشد که آیا بایستی در دامنه اساسی وبسایت برای انتقال مطالب از rel canonical یا این که از روش جابجایی 301 استعمال نماییم؟ در صورتی شما یک ورقه اینترنت داشته باشید که میخواهید ورژن جدیدی از آن را منتشر نمائید که در تکثیر نو آن نیز نشانی شیت تغییر‌و تحول پیدا می کند بایستی از روش جابجایی 301 این عمل را جاری ساختن دهید و به موتورهای کاوش از این نحوه بگویید که مطالب دیرین به کاغذ تازه منتقل گردیده است. اما در شرایطی که شما یکسری شیت داشته باشید که آن‌ها محتوای یکسانی دارا‌هستند و بخواهید به موتورهای کاوش بگویید که کدام یک از آن‌ها مهمتر میباشد و آن را ایندکس کند، می‌توانید از rel cononicial استعمال تمایید. در شرایطی که تارنما شما دارنده مطالب تکراری باشد و از rel canonical به کارگیری نکنید، گوگل شمارا جریمه خواهد کرد.


یک کدام از دیگر از سوالاتی که مطرح می‌شود این میباشد که در صورتی چند سایت داشته باشیم و کلیه آنان را به تارنما مهم لینک و پیوند دهیم این عمل به seo یاری می نماید و یا این که به زیان seo چیست؟ فرض فرمائید که شما تعدادی تارنما داشته باشید که در قضیه های متعدد باشد و هریک از آنان‌را به وبسایت مهم که مدنظرتان میباشد لینک و پیوند دهید. بهتر اخذ لینک و پیوند از تارنما های دیگر پایین وضعیت خاص قادر است به seo یاری کند و سبب ارتقاء مرتبه وبسایت گردد اما یک کدام از نکاتی که بایستی به آن بدقت دقت داشت این زمینه میباشد که در حالتی که شما از تارنما هایی که لینک اخذ نمائید که با محتوای سایت شما هیچ ارتباطی نداشته باشد قادر است به سئوی سایت شما خسارت وارد کند.


برچسب ها: آموزش سئو مشهد , منتور سئو مشهد , دوره سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ يکشنبه 8 بهمن 1402 ] 9:40 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

انواع وب سایت مپ


اشکال وب سایت مپ

وبسایت مپ به دو نوع تقسیم بندی می‌گردد:


وب سایت مپ از نوع XML

این نوع تارنما مپ دارنده ساختار سازمان یافته گردیده ای داراست و اختصاصی موتورهای کاوش میباشد و احتیاج به مشاهده یوزرها وبسایت ندارد. وبسایت مپ از نوع XML میتواند در پوشه Robots.txt نشانی دهی گردد تا به موتورهای کاوش یاری کند راحتر این پوشه را پیدا کنند. در پایین مثال ای از تارنما مپ از نوع XML اورده آموزش سئو مشهد  شده میباشد.

وب سایت مپ از نوع HTML

این نوع تارنما مپ مخصوی یوزرها بازدید کننده سایت میباشد و به آن ها یاری می نماید که محتویات صفحه ها گزینه نظرشان را براحتی پیدا کنند. وبسایت مپ از نوع HTML قابل استعمال در گوگل وبمستر وجود ندارد. در تحت مثال ای از وبسایت مپ از نوع HTML بیان شده میباشد.


مزایای تارنما مپ از نوع XML برای وبسایت های پیکان

این نوع وبسایت مپ شایسته ترین ابزار برای تارنما هایی می باشند که با نشانه گر و یا این که گویش هایی که از نوع HTML نیستند، تشکیل‌شده اند. موتور های کاوش صفحه های این نوع تارنما ها را بصورت پیش فرض نمی توانند کرول کنند از این رو تارنما مپ قادر است تحت عنوان شایسته ترین ابزار برای معرفی صفحه ها منتور سئو مشهد  این وبسایت ها باشد.


در حالتی‌که وبسایت شما دارنده منوهایی میباشد که با جاوا اسکریپت تاسیس شده است وبسایت مپ از نوع XML قادر است امداد بخش اعظمی در معرفی صفحه ها به موتورهای کاوش داشته باشد.


سوالهای متداول

وبسایت مپ به یک‌سری تیم تقسیم بندی می گردد؟


وب سایت مپ ها به 2 مجموعه تقسیم میشوند: تیم اولیه از نوع html بوده و برای یوزرها وب سایت ساخت و ساز می‌گردد. گروه دوم از نوع xml بوده و برای موتورهای کاوش تهیه و تنظیم می‌شود


تارنما مپ چطور ساخته میشود؟


وب سایت مپ ها به دو طرز ساخته می‌شوند. مجموعه نخستین با استعمال از ابزارهای آنلاین درست شده که بصورت استاتیک بوده و هر تغییری در تارنما بایستی دوباره این تارنما مپ ساخته خواهد شد. تیم دوم با کد نویسی و یا این که با استعمال از افزونه ها ساخته می‌گردد که بصورت داینامیک بوده و هر تغییری در وب سایت در آن اجرا میگردد

مقایسه ذیل دامنه و پایین فولدر از لحاظ بهینه سازی

برخی از سوال ها که به خیل عظیم درباره بهینه سازی مطرح می‌گردد و در برخی از مفاد جواب صحیحی به آن داده نمی‌شود در بخش پایین دوره سئو مشهد  آمده میباشد:


- آیا مطالب تارنما خویش ر ا باید در زیردامنه ها (ساب دامین) و یا این که در زیرپوشه ها (subfolders) در اختیار بگذاریم؟


- آیا بایستی در دامنه اساسی وب سایت برای انتقال مطالب از rel canonical یا این که از روش جابجایی 301 به کار گیری نماییم؟


- درصورتی که یک سری سایت داشته باشیم و کلیه آنها‌را به سایت اساسی لینک دهیم این شغل به seo امداد می نماید و یا این که به ضرر و زیان بهینه سازی است؟


درین نوشته‌ی‌علمی به سوال ها مطرح گردیده در صدر جواب خوا‌هیم بخشید.


یکی‌از سوالاتی که به فراوان پرسیده می‌گردد این میباشد که مطالب وبسایت را باید در زیردامنه ها یا این که در تحت فایل ها در اختیار بگذاریم؟ یک کدام از دلایلی که خیلی ها مبتلا سردرگمی گردیده اند این قضیه میباشد که طی چندین سال اخیر طی گفتمان هایی که با برخی از اعضای گوگل مثل مت کات گردیده، جواب های متفاوتی به‌این پرسش داده گردیده است.


زیردامنه ها در بعضا مواقع بسیار آیتم اعتنا و استعمال قرار گرفته اند چون از نگاه علم فنی مستلزم داده ها متعددی نمی باشند و برای پیشرفت وبسایت از روش ذیل دامنه مستلزم طراحی نمی باشید و به آسانی میتوانید این شغل را اجرا داده و تارنما خویش را توسعه و گسترش دهید البته از دید seo این فعالیت بسیار خطرناک میباشد و ضررهای متعددی را به سایت شما وارد می کند.


فرض فرمائید شما دارنده یک تارنما می باشید که دارنده بلاگ میباشد و از ذیل دامنه ها برای طراحی بلاگ خویش به کارگیری کرده اید مثل: blog.yoursite.com. زمانی که به هریک از این ذیل دامنه ها از فارغ تارنما پیوندی داده میگردد ، جايگاه این تحت دامنه ها ارتقاء پیدا می کند و ممکن میباشد این پایین دامنه ها به دامنه اساسی امداد کند که مرتبه آن وبسایت مهم ارتقاء پیدا کند.


برای آزمایش این زمینه سایت ها و لحاظ سنجی های معتبری در عالم این موضوع را آزمایش کرده اند و بارها و بارها مطالب مختلفی را آغاز در تحت دامنه ها قرار داده و جايگاه سایت را رسیدگی نموده اند آنگاه به عبارتی مطالب را پایین فایل ها قرار داده اند و مجددا درجه تارنما را اندازه گیری نموده اند. آنالیز گران در‌این آزمایش ها متوجه گردیده اند که در کلیه جا رایج شد‌ه‌است که برای وبلاگها از تحت دامنه مصرف شود. فیض ای که‌این آزمایش ها داشته میباشد این قضیه میباشد که قرار دادن محتوا در تحت دامنه ها بسیار خطرناک میباشد و قادر است ضررهای متعددی به seo تارنما وارد کند و نمی قدرت صرفا به گفتگو بعضا از اعضای گروه گوگل در‌این مورد بسنده کرد و محتویات وبسایت را به غلط در پایین دامنه ها قرار بخشید.


یکی از دیگر از سوالاتی که زیاد مطرح میشود این میباشد که آیا بایستی در دامنه اساسی وبسایت برای انتقال مطالب از rel canonical یا این که از روش جابجایی 301 استعمال نماییم؟ در صورتی شما یک ورقه اینترنت داشته باشید که میخواهید ورژن جدیدی از آن را منتشر نمائید که در تکثیر نو آن نیز نشانی شیت تغییر‌و تحول پیدا می کند بایستی از روش جابجایی 301 این عمل را جاری ساختن دهید و به موتورهای کاوش از این نحوه بگویید که مطالب دیرین به کاغذ تازه منتقل گردیده است. اما در شرایطی که شما یکسری شیت داشته باشید که آن‌ها محتوای یکسانی دارا‌هستند و بخواهید به موتورهای کاوش بگویید که کدام یک از آن‌ها مهمتر میباشد و آن را ایندکس کند، می‌توانید از rel cononicial استعمال تمایید. در شرایطی که تارنما شما دارنده مطالب تکراری باشد و از rel canonical به کارگیری نکنید، گوگل شمارا جریمه خواهد کرد.


یک کدام از دیگر از سوالاتی که مطرح می‌شود این میباشد که در صورتی چند سایت داشته باشیم و کلیه آنان را به تارنما مهم لینک و پیوند دهیم این عمل به seo یاری می نماید و یا این که به زیان seo چیست؟ فرض فرمائید که شما تعدادی تارنما داشته باشید که در قضیه های متعدد باشد و هریک از آنان‌را به وبسایت مهم که مدنظرتان میباشد لینک و پیوند دهید. بهتر اخذ لینک و پیوند از تارنما های دیگر پایین وضعیت خاص قادر است به seo یاری کند و سبب ارتقاء مرتبه وبسایت گردد اما یک کدام از نکاتی که بایستی به آن بدقت دقت داشت این زمینه میباشد که در حالتی که شما از تارنما هایی که لینک اخذ نمائید که با محتوای سایت شما هیچ ارتباطی نداشته باشد قادر است به سئوی سایت شما خسارت وارد کند.


برچسب ها: آموزش سئو مشهد , منتور سئو مشهد , دوره سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ يکشنبه 8 بهمن 1402 ] 9:39 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

روش های افزایش ترافیک اورگانیک سایت


۵. محتوای جامع، دارای اعتبار و به یاد ماندنی ساخت و ساز فرمائید

Steve Rayson نهاد گذار BuzzSumo پیشنهاد می نماید برای حصول شرایط که در حاصل گوگل تحت عنوان شایسته ترین سود برای کاوش کننده نامیده می‌شود،‌ برای عنوان ها خویش نوشته‌ی علمی هایی زمان بر با  آموزش سئو مشهد محتوای عمیق ساخت فرمائید.


BuzzSumo در گزارش ترند محتوای خویش در سال ۲۰۱۸، نسبتاً ۱۰۰ میلیون محتوایی را که در سال ۲۰۱۷ نشر یافته بود را نظارت کرد و چیزهای بسیار جالبی راجع به به اشتراک گذاری اجتماعی، پست های ویروسی(viral posts به پست هایی گفته میشوند که در پلتفر های گوناگون انلاین پخش، نسخه برداری یا این که به اشتراک گذارده میگردد) و محتوایی که توان ماندنگاری دارا‌هستند پیدا کرد.


برای آغاز، در 3 سال قبل، به اشتراک گذاری اجتماعی محتوای به نصف کم شده میباشد. بخشی از این کاهش به جهت اشباع محتوا میباشد (به صورت معدل هر روزه ۳ میلیون پست وبلاگی تکثیر داده می‌شود) و نصیب دیگرآن نشر محتوا به طور محرمانه میباشد(یوزرها آنرا بصورت چت محرمانه انتشارمی دهند خیر بصورت پست در ورقه ی خویش).


استیو متوجه گردیده که وبسایت ها علی رغم کاهش به اشتراک گذاری در شبکه‌های‌عمومی و اشباع محتوا وب سایت ها بهتر کار می نمایند و آوازه کار کشته ای دارا‌هستند که وب سایت آن ها دربردارنده محتوای اساسی باشد. در حالی که اکثر محتویات نادیده گرفته می‌شود، استیو میگوید، "پژوهش ها دارای اعتبار و محتوای مرجع همچنان به بدست اوردن پیوند ادامه میدهند".


۲ رویکرد خوب برای وجود دارااست که به موتور های کاوش علامت دهید که شما محتوایی عمیق، دارای اعتبار و به یاد ماندنی بر روی وب سایت منتور سئو مشهد  خویش دارید.


محتوای وقت گیر ساخت فرمایید. محتوای شما می بایست دستکم ۲۰۰۰ هزار کلمه و واژه داشته باشد که بتواند از نوشته‌ی‌علمی های کوتاه خیس رنک اخذ نماید.

از لغت ها کلیدی LSI به کار گیری نمائید. مراد از کلمه ها کلیدی LSI کلمه ها کلیدی میباشند که تعلق معنایی بالایی با واژه و کلمه کلیدی اساسی محتوای شما دارا‌هستند و عالی میباشد که از آنان در محتوای خویش به کار گیری فرمایید.

۶. تعامل یوزرها را ارتقاء دهید

Max DesMarais یک کارشناس سئو و PPC (پرداخت مبنی بر کلیک Pay-Per-Click) برای Vital میباشد، که یک تاکسی بازار یابی محتوا و PPC میباشد که تخصص آن ها در مدیر سرویس ها پرداخت به ازای هر کلیک میباشد.


فرقی ندارد که بخواهید یک ورقه ی تازه تولید نمائید یا این که یک برگه ی جانور را بروز رسانی فرمایید، شما می بایست صفحات را برای به حداکثر رساند تعامل ساخت و ساز فرمائید.


در تحت یک‌سری شیوه بهتر برای به حداکثر رساند تعامل یوزرها در پست هایتان وجود داراست:


قرائت آن سهل وآسان باشد. محتوا می بایست از فضای سپید، سرفصل ها ، گزاره های کوتاه و تصاویر مرتبط به کار گیری نمایند که معمولی خیس بتوانند یوزرها را جذب نمایند و بازه زمانی مجال آن ها حضور آن‌ها  دوره سئو مشهد را در برگه ارتقاء بدهند.

در کاغذ ی خویش لینک و پیوند های مرتبط توصیه نمائید. در صفحه ها خویش لینک و پیوند های مرتبط به یوزرها سفارش بدید که شل خیس و خوب بتوانند پاسخ سوال ها خویش را پیدا نمایند. این شغل به شدت نرخ فرارو گریز وب سایت شما‌را کاهش می‌دهد و سبب میگردد یوزرها بیشتر در تارنما شما بمانند.

از کملات کلیدی LSI استعمال فرمایید. همینطور به سوال ها مازاد که یوزرها شما در انتها محتوا میپرسند نیز پاسخ دهید. امروزه فقط ارائه کردن محتوا دیگر کفاف نمی دهد. صفحه های بایستی حای داده ها مازاد باشند که یوزرها برای آن کاوش می نمایند. ارائه داده ها مازاد به محافظت مخاطب یاری خواهد کرد و به موتورهای کاوش میگویند که محتوای شیت ما خیر صرفا به پرس و جو کاوش جواب دادن داده میباشد بلکه دربردارنده داده ها مازاد میباشد که ممکن میباشد در صفحه ها دیگر وحود نداشته باشد.

برای یوزرها تعدادی منش برای شعور مجتوا بگذارید. این‌راه ها مشتمل بر تصاویر، اینفو گرافی، ویدئو، و متن است. این شغل اعتنا خواننده را به خویش جلب می کندوآنها مشغول محتوای می‌شوند.

به کار گیری از این تاکتیک ها اعتقاد نتیجه ها خواهد کرد که صفحه های شما برای خوا‌نندگان بسیار باارزش میباشد و موتورهای کاوش این صفحه ها را تحت عنوان محتوای با کیفیت عالی آرم گذاری می نمایند.


۷. سئو برای جستجوی صوتی

Julia McCoy نهاد گذاری Express Writersتلاش های مداوم را برای seo جستجوی صوتی را تشویق می نماید. جستجوی صوتی به خبر‌ها گرانقدر سئو در سال 2018 تبدیل شد، و مک کوی به ما میگوید که تکنولوژی جستجوی صوتی به گذر زمان بهبود مییابد و قابل دسترسی خیس می گردد، و ای مراحل ادامه دار خواهد بود.


جولیا می‌گوید: «در حالتی که که برای مارک شما به کار گیری از وضعیت جغرافیای منطقی میباشد، ازآن به کار گیری نمائید» که‌این فعالیت بدین معنا میباشد که شما وبسایت خویش را برای جستجوی محلی باصرفه نموده اید.


از آنجایی که اکثر جستجوهای صوتی محلی میباشند،این یک نکته ضروری میباشد که شما بایستی برای بیزنس محلی خویش ازآن استعمال فرمائید یااینکه بخواهید مخاطبانی را در یک نقطه ی جغرافیایی مقصود قرار بدید.


جولیا خلال سئو جستجوهای صوتی محلی، بر التفات درجه بندی برای هر دو سوال و جواب تأکید می نماید. بیشتراز نیمی از جستجوگرها از جستجوی صوتی برای جستجوهای آنلاین معمولی به کارگیری می نمایند، براین اساس ساخت‌و‌ساز قضیه جستجوی صوتی با باکیفیت برای سوال های متداول میتوانید امداد متعددی به رنک گیری تارنما شما بکند.


برچسب ها: آموزش سئو مشهد , منتور سئو مشهد , دوره سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 7 بهمن 1402 ] 10:00 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]