بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

مزیت های طراحی فروشگاهی اینترنتی مولتی استور Multi Store چیست ؟

در اینجا موردنیاز میباشد توضیحات بی نقص‌تری در مورد شیوه کوشش دکان‌های مولتی سلر ارائه دهیم . شما با فعال سازی دکان مالتی سلر پنل رئیس واحدی خواهید داشت طراحی اپلیکیشن در مشهد  که تنهاً برای مدیریت مهم قابل دسترسی میباشد . رئیس دکان با ورود به پنل رئیس می تواند رئیس گروه‌بندی‌ها، فروشندگان ، مدیر یوزرها، آلبوم‌های تصاویر ، بنرهای تبلیغاتی ، ارسال نوتیفیکیشن و صدها قابلیت دیگر را داشته باشد . بعد از آن شما میتوانید اشکال صنف ها و تیم‌بندی‌هایی که قصد ارائه خدمت دارید را تعریف و تمجید نمائید . به عنوان مثال صنف های رستوران ، فست فود ، سوپرمارکت و ... بعداز تعریف و تمجید صنوف وهله ساخت‌و‌ساز فروشندگان میرسد . شما می توانید برای هر صنف به تعداد دلخواه فروشنده تولید کنید و دسترسی هر فروشنده را تعریف‌و‌تمجید فرمائید . دقت داشته باشید که هر فروشنده شما دارنده پنل مدیر منحصربه‌فرد خویش میباشد که از روش آن پنل میتواند مدیر بدون نقص مغازه خویش را اجرا دهد . مثلا قابلیت ساخت و ساز تولیدات تیم‌بندی‌ها و رئیس توصیه‌ها به راحتی از پنل مدیر قابل اجرا خواهد بود . شیوه درآمدزایی از پیاده سازی مغازه Multi Store چیست ؟ شیناوب دو طریق را برای کسب درآمد از این سیستم معرفی کرده است . طریق نخستین اخذ اشتراک ماهانه برای هر دکان می باشد که شما میتوانید مبلغ اجاره ماهانه برای به کار گیری از سرویس ها از فروشندگان اخذ فرمائید . طرز دوم اخذ کارمزد یا این که پورسانت از سلرهای ( فروشندگان ) متعدد می باشد . به این شکل که شما از جمله برای یک سوپرمارکت درصد کارمزد را ۵ درصد و برای یک رستوران درصد کارمزد ۹ درصد تعریف‌و‌تمجید می کنید که ولی این درصدها برای هر مغازه به طور دلخواه به وسیله مدیریت دکان قابل تعریف و تمجید می باشد . بعد از آن با سبز شدن هر فروش و تصویب فاکتور برای هر فروشنده به طور اتوماتیک پورسانت و اکانت کتاب فروشنده اجرا گردد و طبق گزارش‌های بدون نقص و جامع مبلغ‌ها به تفکیک به مدیریت مغازه و فروشنده اعلام خواهند شد . از این رو اگر که فعالیت شما با مدد و مشورت درست فعال سازی و استارت خواهد شد مسلماً درآمد بسیار خوب و خیر و خوبی از این بیزنس به دست خواهید آورد . شیناوب با وجود بیشتراز یک دهه عمل و تشکیل داد صدها فروشگاهی اینترنتی ، تجربیات های متعددی برای فعال سازی فروشگاهی اینترنتی پیروز را به طور به طور کامل بدون‌پول در چنگ مشتریان متشخص قرار خواهد بخشید . حتی ممکن میباشد خیلی فروشندگان شما دارنده پیج ایسنستاگرام باشند ، حتی می‌توانید آن فروشنده ها را با به کارگیری از سرویس ها طراحی وب سایت برای پیج اینستاگرام تحت عنوان فروشنده های خویش اضافه فرمائید که انها هم بتوانند از سرویس ها شما برای فروش تولیدات خویش از روش نرم افزار یا این که وبسایت به کارگیری کنند . تجهیزات ساخت سایت مولتی استور چیست ؟ شیناوب با وجود سالها عمل در مسئله ایجاد کرد نرم افزار های مولتی استور و فعال‌سازی مثال های بسیار مختلف ، تجهیزات بی سابقه و بسیار کاربردی برای طراحی وب سایت یا این که نرم افزار های مالتی سلر کدنویسی و ایفا کرده است . بعضی از تجهیزات عبارتند از : برخی تجهیزات پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی شیناوب پیاده سازی منحصر به فرد اضافه کردن نامحدود فرآورده و تیم بندی گزارشات فروش و منفعت ورود و عضویت با پیامک تولید بن و کوپن تخفیف جستجوی توسعه یافته ( صوتی و بارکدخوان ) فروش تکی و عمده گزارشات انبار و اعلان های متعدد درج لحاظ و امتیاز پیامک اعلان شرایط های متعدد توصیه ساخت و ساز پروفایل هر مشتری اتصال به همه درگاه های پرداخت تمجید واحد مال و واحد مبلغی قابلیت و امکان توصیه محصول ها وزنی طرز پرداخت کیف پول،آنلاین،نقدی درمحل و .. تعریف و تمجید گونه های نحوه ارسال تعریف‌و‌تمجید محلات و مخارج ارسال گوناگون قابلیت احتساب وزنی تولیدها برای ارسال پست تمجید ساعت ها کاری گوناگون ارسال بینهایت نوتیفیکیشن (بدون‌پول) قابلیت ارسال پیامک گروهی و اعلان تمجید خصوصیت و پارامتر برای محصول ها تعریف و تمجید تولید ها فروش ویژه تعریف‌و‌تمجید پیشنهادات ویژه به همپا زمانسنج معکوس قابلیت فروش عمده و جزئی تعریف و تمجید ستون های دلخواه با رنگ و آیکن دلخواه قابلیت و امکان تمجید گونه های بنرهای تبلیغاتی تصویب حالت مشتری روی نقشه امکان هشدار مو جود شدن ، فروش ویژه برای هر مال اکران سوابق توصیه ها به همپا جزئیات قابلیت تعریف‌و‌تمجید لیست خرید پوسته ریسپانسیو مخصوص برای وب سایت عدم به کار گیری از دکان ساز فراهم تعریف‌و‌تمجید محدودیت خرید برای هر متاع و هر مشتری تعریف و تمجید نقطه پیشنهاد برای تولیدها مدیر تصاویر و ساخت و ساز نقشه تارنما قابلیت فروش کالای مجازی قابلیت وب لاگ در تارنما و اپلیکیشن قابلیت غربال سازی و سازمان دهی امکان چاپ فاکتور (فیش پرینتر و پرینتر بی آلایش) توسعه و گسترش و تغییرات به جهت دست بنویس بودن نگهبانی یک‌سال بدون‌پول عدم لایسنس هر ساله و فارغ از نیاز به تمدید قابلیت و امکان تکثیر نرم افزار اندروید در

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ دوشنبه 25 دی 1402 ] 11:26 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

نحوه استفاده از big data برای SEO و SEM

پهناور داده اثر متعددی بر بیزنس و بازاریابی گذارده میباشد. برای هر شخص روی زمین، تقریب آموزش سئو مشهد  زده میگردد که در هر ثانیه ۱.۷ مگابایت داده تولید می گردد. کمپانی‌ها در درحال حاضر توده‌آوری و تجزیه و نظارت داده‌ها می باشند تا راه خویش را برای رویا رویی با بحران‌ها و ایرادات بهبود بخشند – ۹۷.۲ درصد سازمان‌ها روی داده‌های تبارک و هوش تصنعی و مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌نمایند. گوگل یک کمپانی داده گران قدر میباشد. الگوریتم‌های غامض آنها وسعت وسیعی از داده‌ها را به‌شکل آنلاین فهرست‌بندی می‌نمایند و آنها را مجموعه‌بندی می‌نمایند تا یوزرها بتوانند داده ها مرتبط را از روش جستجوی کاوش پیدا نمایند. آپ دیت رسانی Bert واپسین تغییر تحول در طریق ارائه داده ها مرتبط به وسیله گوگل به جستجوگران میباشد. موتور کاوش در پردازش گویش طبیعی غامض‌خیس میباشد و عالی میتواند مسئله و غرض جستجوی مخاطب را گزینش نماید. شرکت های نمی توانند اثر قابل توجهی که کبیر داده بر سئو و SEM دارا‌هستند را نادیده بگیرند. چه‌گونه موسسه ها می‌توانند از داده های تعالی برای افزایش عملکرد بازاریابی کاوش استعمال نمایند؟در بازار رقابتی مدرن، توکل بر تکنیک های نخستین seo دیگر مورد ای برای کمپانی هایی وجود ندارد که در ادامه توسعه حضور آنلاین خویش می‌باشند. شرکت های برای شناسایی زمان های نو و خریداری کردن مزیت رقابتی در حاصل کاوش بایستی از توان داده های گران قدر به کار گیری نمایند. شناسایی منابع داده ابزارهایی مانند SemRush، Google Search Console و Ahrefs طریقه‌های خیر و خوبی ارائه میدهند، ولی با غامض‌خیس شدن الگوریتم‌های کاوش، مخلوط داده‌ها از منابع متفاوت حیاتی میباشد. کوشش بهینه سازی هنگامی که بقیه قسمت های بیزنس از آن نگهبانی می نمایند به صورت قابل توجهی ارتقا می‌یابد. گروه سئو شما نمی تواند برای هر فاکتور سکو بندی فارغ از همیاری بازاریابی محتوا، گروه UX و امان مشتری سئو نماید. طریقه‌های استحصال‌گردیده از تجزیه و محاسبه بزرگ داده‌ها می بایست به شما در تعریف‌و‌تمجید شایسته ترین نحوه‌های بهینه سازی در سطح کمپانی یاری دهد. انتخاب فرمائید که کدام منطقه از نظر شما نیاز به بهبود داراست و معین نمائید کدام منابع داده می‌توانند دیدگاه هایی را ارائه دهند تا به شما در افزایش عملکرد در آن بخش ها امداد نمایند. زمانی که منابع داده مطلوب را شناسایی کردید، بایستی یک خط لوله داده فعال‌سازی نمایید تا آن اطلاعات را برای تجزیه و ارزیابی مهیا فرمایید. معیارهای مطلوب را شناسایی فرمایید بعد از تعیین ابزارها و منابع داده مطلوب، اندازه گیری عملکرد های خویش با ردیابی معیارهای مطلوب بسیار اساسی میباشد. استحصال به ترافیک ارتقا یافته برای یک عبارت جستجوی خاص ممکن میباشد یک دستاورد مثبت seo به لحاظ رسد، البته این میباشد که ارتقاء ترافیک در واقع سبب سعی تجارت می‌شود. از معیارهای بیهوده اجتناب فرمائید و روی معیارهایی تمرکز نمائید که مستقیماً با KPIهایی که سعی تجارت را هدایت می نمایند (تبدیل ها، نگهداری مشتری، تعامل وبسایت) مرتبط میباشند.

برچسب ها: آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 5 ]

[ دوشنبه 25 دی 1402 ] 10:11 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

آموزش کار با گوگل آنالیتیکس

در صورتی صاحب و مالک تارنما می باشید یا این که در حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ شغل دارید، قطعا با ابزار گوگل آشنا می باشید. یکی این آموزش سئو مشهد  ابزار گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) میباشد که به عده‌آوری داده‌های اینترنتی از یک وب سایت خاص می پردازد. درین مقاله قصد داریم یک یادگرفتن بی نقص از عمل با گوگل آنالیتیکس به شما ارائه نماییم. Google analytics یکی‌از دوستداشتنی‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای دیجیتال برای چک محتوای سایت میباشد. این ابزار بدون‌پول وابسته به کمپانی گوگل میباشد که به شما اذن می دهد اطلاعاتی متعددی از عمق تارنما خویش و بازدید کنندگان به دست بیاورید. این خدمت طریقه بسیار ارزشمندی به شما میدهد که توسط آن می توانید استراتژی کسب و کار خویش را صورت بدهید. استعمال از داده‌ها و داده ها به دست آمده مشخص و معلوم می‌نماید کجا د رست فعالیت کردید، چه هنگامی نیاز به اصلاح میباشد و کدام استراتژی را می بایست کنار بگذارید. از آن‌جایی که‌این روز ها، اکثر وقت ها کسب و کار‌های تعالی، ضمن حضور فیزیکی در دنیای حقیقی، با ایجاد کرد یک تارنما، در دنیای مجازی و وب نیز حضور پیدا می‌نمایند، در سود شناخت به ساختار تارنما مداقه مییابد و می بایست معلوم خواهد شد که‌این ساختار سبب وصال به هدف ها مدنظر می گردد یا این که نه. برای این خواسته، بایستی درباره‌ی عملکردهای بازدید کنندگان از وب سایت به دست بیاورید. می بایست بدانید که چه محتوایی برای آن ها با ارزش میباشد و بازدید کنندگان بیشتر از چه صفحاتی در سایت شما دیدن می‌نمایند. صرف حیث از اینکه یک سایت فروشگاهی دارید یا این که یک بلاگ آگهی میباشید، می بایست بدانید که بازدید کنندگان سایت شما چه رفتارهایی در عکس العمل با محتوای شما دارا‌هستند تا بتوانید سود خیر و خوبی به دست آنان برسانید. شاید شنیده باشید که هیچ چیزی بدون‌پول وجود ندارد، البته وقتی که درباره گوگل آنالیتیکس کلام میکنیم، این مورد تماما متعدد میباشد. هیچ پولی بابت به کار گیری از این سرویس ها پرداخت نخواهید کرد. 2. گردآوری‌آوری اتومات داده با نسخه برداری کردن یک کد بی آلایش در تارنما خویش، گوگل آنالیتیکس استارت به توده‌آوری داده ها از سایت شما می‌نماید و متعاقبا، گزارش آن را ارائه می‌نماید. به طور تقریب می‌اقتدار ذکر کرد که نیاز به اعمال هیچ کاری برای اخذ داده‌ها اعمال نخواهید اعطا کرد، چرا‌که گوگل آنالیتیکس مجموع این مراحل را برای شما اجرا میدهد. حتی می توانید سوای کمترین تاخیری، به نقل از‌ها دسترسی داشته باشید. این خصوصیت گوگل آنالیتیکس خیر فقط فرصت متعددی را برای شما ذخیره خواهد کرد، بلکه دسترسی آنی به نقل از‌ها نیز آماده می‌نماید. با به کار گیری از این قابلیت و امکان می توانید تخت گاز استراتژی‌های خویش را برای افزایش عملکرد وب سایت انجام نمائید. 3. می توانید گزارش‌های فردی‌سازی گردیده ساخت‌و‌ساز نمائید در گوگل آنالیتیکس میتوانید گروه‌ای از گزارش‌های گوناگون را اخذ نمایید یا این که حتی با به کارگیری از سیستم drag and drop (کشیدن و آزاد کردن) یک گزارش فردی برای خویش تولید نمائید.4. همگام‌سازی ریلکس با دیگر ابزارها و پلتفرم‌ها دیگر خصوصیت ستودنی که گوگل آنالیتیکس داراست این میباشد که می تواند به راحتی با دیگر ابزار‌ها یا این که پلتفرم‌ها همگام گردد. گوگل آنالیتیکس نیز همچون دیگر ابزار گوگل یک رابط کاربری بسیار بی آلایش و قابل شعور دارااست. خیر صرفا میتوانید به راحتی از این ابزار در کامپیوتر خویش به کارگیری نمائید بلکه می توانید از روش موبایل‌های هوشمند و تبلت نیز به آن دسترسی داشته باشید. صرفا کاری که نیاز میباشد اجرا بدهید، استعمال از نرم افزار این خدمت میباشد که از گوگل پلی میتوانید آن را دانلود نمائید. 5. بضاعت و توان به حساب آوردن جستجوهای داخل سایتی جستجوی داخل سایتی یعنی که زمانی بازدیدکنندگان وارد سایت شما می‌شوند، درپی چه چیزی میگردند. همچنان با این ابزار می توانید دریابید که چه وضعیتی در سایت شما نامشخص میباشد یا این که وب سایت شما آن را نادر دارااست. با داشتن این داده ها میتوانید بفهمید که چه چیزی در وب سایت قادر است سعی آن را بهبود بخشد. 6. می توانید بفهمید که چرا بازدیدکنندگان، وبسایت شما‌را رخنه‌ کرده‌اند یکی‌از متریک‌های اساسی گوگل آنالیتیکس میباشد که نشانه میدهد یک سری درصد یوزرها با دیدن فقط یک کاغذ، وبسایت شمارا سوراخ کرده‌اند. هویدا میباشد که می بایست کل قدرت خویش را به شغل بگیرید تا این درصد را کاهش دهید. این داده ها به ما می‌فهماند که یک بازدید کننده وارد تارنما گردیده و چیزی که مد حیث داشته را پیدا نکرده میباشد

برچسب ها: اموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ يکشنبه 24 دی 1402 ] 12:00 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

کوئری‌های طولانی، هدف فعلی الگوریتم برت

نتایج این آپدیت را می‌قدرت در دو پاراگراف تحت خلاصه نمود: برت گوگل را توانا آموزش سئو در مشهد  می‌سازد تا عبارات آیتم جست‌وجو را درست شبیه به یک بشر فهم و شعور کند. برت با درک بهتر عبارت‌های ما، نتایج دقیق‌تری برای جست‌وجویمان پیشنهاد   می دهد. یکی کارهای خوب BERT، نمایش دادن چیزهایی می‌باشد که در ذهن استفاده کننده بوده، حتی اگر استفاده کننده در تایپ آن لغات غلط املایی داشته باشد. بنابراین عالی می‌باشد به جای به کارگیری از سئوی کلاه سیاه یا زدن برچسب‌های گوناگون بر روی پست‌ها، دقیقاً محتوایی ایجاد کرد کنید که مخاطب انتظار دارد؛ چراکه گوگل دیگر صرفاً مانند یک ماشین یا ربات فعالیت نمی‌کند بلکه در جهت انسانی شدن پیش می‌رود و می تواند محتوای شما و نیاز دقیق کاربران را شناسایی کرده و تشخیص دهد کدام محتوا به بهترین نحو ممکن پاسخ سرچ کاربر را می‌دهد. کوئری‌های زمانبر، هدف فعلی الگوریتم برت گوگل در یکی‌از پست‌های بلاگ رسمی خود این‌گونه نوشته: «برای کوئری‌های زمان بر یا محاوره‌ای یا آنجا که حروف اضافه تفاوت زیادی در مضمون‌ ایجاد می‌کنند مدنظر الگوریتم برت هستند.» به این ترتیب موقتا گوگل برای جست‌وجوهای برندها و یا عبارت‌های کوتاه از برت به کارگیری نمی‌کند. بهینه سازی براساس الگوریتم BERT آقای دنی سالیوان یکی‌از افراد تیم گوگل در ورقه توییتر خود نوشته که با وجود اضافه شدن الگوریتم برت نیازی به سئوی هیچ محتوایی از وب‌وب سایت‌ها وجود ندارد. بلکه این الگوریتم تنهاً ادراک گوگل را از عبارات جستجویی زیادتر می‌کند و تمرکز آن بر بهبود تجربه جست‌وجو هست. براین اساس قواعدی برای سئوی این الگوریتم وجود ندارد.کلمه BERT از عبارت Bidirectional Encoder Representations from Transformers دریافت شد‌ه‌میباشد و به یک مدل زبانی اشاره می‌کند. مفهوم لغوی این عبارت «ارائه‌ رمز گذاری شده دو مسیره از انتقال‌دهنده‌ها» می‌باشد. این مدل زبانی برای تشخیص مضمون‌ صحیح کلماتی که یکسری ترجمه دارا هستند، در جمله به شغل می رود.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ شنبه 23 دی 1402 ] 10:42 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تفاوت کپی رایتینگ با کانتنت مارکتینگ (بازاریابی محتوا)

در کانتنت مارکتینگ برای هر محتوا یک عبارت کلیدی در لحاظ گرفته میگردد. آن گاه متخصص ساخت‌و‌ساز محتوا بایستی مطالب را در پوسته آموزش سئو مشهد  نوشته ی علمی گردآوری‌آوری کرده و بعد از آن دارای تخصص seo با جاری ساختن کارها بهینه سازی و seo محتوا، آن را به ورقه اولیه گوگل برساند. بنابراین هرگاه استفاده کننده عبارت کلیدی را در موتور کاوش وارد نماید، در شیت حاصل کاوش با محتوای تولیدشده مواجه گردد. این محتوا می بایست به سیرتکامل‌ای مندرج باشد که استفاده کننده را به کلیک کردن ترغیب کرده و پس از اینکه استفاده کننده وارد برگه گردیده و متن را تفحص کرد، نسبت به مبادرت ترغیب خواهد شد. این در حالی میباشد که در اسکن رایتینگ متن‌های وقتگیر کتابت نمیشوند؛ بلکه نسخه برداری رایتر بایستی پیام خویش را در پوسته یک یا این که یکسری گزاره کوتاه ذکر نماید. ولی شغل به همین آسانی وجود ندارد! همین یک پاراگراف بایستی به حدی تأثیرگذار و ترغیب‌کننده باشد که مخاطب به کلیک کردن در نگاه اولیه ترغیب خواهد شد. نوشته‌هایی که یک نسخه برداری رایتر می‌نویسد نیازی به seo ندارند و معمولاً در پوسته بنر، پست الکترونیک مارکتینگ، شعار تبلیغاتی و... در مقابل یوزرها قرار خواهند گرفت. رابطه اسکن رایتینگ با دیجیتال مارکتینگ و کانتنت مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ در معنای به کارگیری از ابزارهای دیجیتال برای بازاریابی و فروش میباشد که نسخه برداری رایتینگ و کانتنت مارکتینگ هر دو بخشی از آن را تشکیل میدهند. یعنی کانتنت مارکتینگ نیز جزئی از دیجیتال مارکتینگ میباشد که در آن برای بازاریابی از محتوا به کارگیری میگردد. اسکن رایتینگ نیز به همین ترتیب بخشی از دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود؛ با اینکه این نوع از بازاریابی قادر است در فضا غیر از دیجیتال نیز صورت بپذیرد. از جملهً بنرهای تبلیغاتی سطح شهر نیز برای اینکه تأثیرگذارتر باشند نیاز به یک نسخه برداری رایتر دارا هستند. چه نکاتی در تایپ کردن متن تبلیغاتی عنایت دارااست؟ (ترفندها و تکنیک‌های تبلیغ نویسی) موارد ذیل را بایستی در هنگام تایپ کردن متن تبلیغاتی مد لحاظ قرار دهید: در متن ها تبلیغاتی می بایست سریعاً به اصل مقاله بپردازید. از کلی گویی خودداری کنید. مدام در تبلیغات از حیث مشتریان پر اسم و رسم به کارگیری نمائید. متن اطلاع رسانی بی آلایش و قابل فهم و شعور برای همگی باشد. می بایست تولیدها را به صورت ظریف برای مشتری توضیح دهید.در ذیل برخی از شایسته ترین و زیباترین شعارهای تبلیغاتی تعالی‌ترین شرکت‌های غالب عالم برای شما بیان شده میباشد: پورشه: جایگزینی نیست. اپل: گوناگون بیندیش. نایکی: صرفا انجامش بده. لورئال: زیرا لایقش میباشید. بی ام و: غایت یک خودرو.از مثال‌های اهل ایران غالب و جالب اسکن رایتینگ نیز می‌قدرت به بنرهای تپ‌ سی اشاره نمود: رسوندن لیلی به مجنون شغل ماست. زمین به آسمون برسه می‌رسونمت. سنگ از آسمون بباره می‌رسونمت. کوه به کوه نمی‌رسه ولی اینجانب به تو میرسم. از برزیل تا آرژانتین 4 هزار تومان!

برچسب ها: آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ پنجشنبه 21 دی 1402 ] 9:29 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

چند نکته برای نمایش سایت شما در نتایج جستجوی گوگل

اضافه شدن وب سایت شما به حاصل کاوش بدون‌پول و بسیار آموزش سئو در مشهد  سهل وآسان میباشد، همان گونه که در سطرهای قبلی نیز بدین مورد اشاره شد، در واقع شما حتی نیازی به ارسال وبسایت خویش به گوگل نخواهید داشت و خزنده های گوگل به طور آموزش سئو مشهد  اتوماتیک وب سایت شمارا پیدا کرده و در لیست خویش برای رسیدگی ذخیره می نمایند البته بعضی وقت ها ممکن میباشد وبسایت شما در‌این لیست نباشد! تعدادی نکته برای اکران تارنما شما در نتیجه ها جستجوی گوگل ↑ در بالا یکسری پرسش مطرح میگردد که جواب به کلیه سوالهای برای استارت الزامیست. آیا سایت در حاصل کاوش نمایش داده میشود؟ ↑ برای اینکه مطمئن گردید تارنما شما و صفحه های شما در نتیجه ها کاوش اکران داده میشوند می بایست عبارت site و آن‌گاه نشانی وبسایت خویش را در نوار جستجوی گوگل تایپ نمائید، مثلا در صورتیکه بخواهید مطالب ایندکس گردیده تارنما همگام اینترنت را ملاحظه کنید بایستی این چنین کاوش نمائید: site:hamgamweb.com صراحت دارد که خزنده های گوگل در همت برای ذخیره سازی کلیه صفحه های اینترنت می‌باشند البته به هر درحال حاضر از دست رفتن برخی از این صفحه ها امری اجتناب ناپذیر میباشد که اما فارغ از استدلال نبوده و غالبا به دلایل پایین این صفحه های ذخیره و یا این که پیدا نمی‌شوند: آیا دیگر سایت ها، پیوند تارنما شما‌را در وب سایت خویش قرار داده اند؟ این یکی طریق هایی میباشد که خزنده های گوگل (Google Web Crawlers) صفحه ها اینترنت را پیدا می نمایند، ولی که گوگل سفارش می نماید که برای اخذ لینک و پیوند مبلغی پرداخت نکنید به این دلیل‌که ممکن میباشد بر خلاف مقررات گوگل تلقی خواهد شد. ممکن میباشد نوع طراحی سایت شما دسترسی خزنده‌ها به وبسایت را مسدود نماید، درصورتی که وب سایت شما از HTML استعمال نمی نماید ممکن میباشد با خزنده‌های گوگل تداخل داشته باشد و بازدارنده کارایی درست آنان گردد، همینطور مدام در تارنما خویش از محتوای متنی به کارگیری فرمائید به کارگیری از تصاویر، فیلم و … به تنهایی کفاف نمی دهد. ممکن میباشد خزنده‌ها قابلیت و امکان ورود به وبسایت شما‌را نداشته باشند، برای باور از این مورد، تارنما خویش را با یک مرورگر در شرایط پنهان پژوهش نمایید که آیا قابلیت و امکان دسترسی به وب سایت وجود داراست یا این که نه، درصورتی که مشاهده مطالب صرفا با عضویت قابلیت و امکان پذیر میباشد این بزرگترین استدلال خواهد بود. درصورتی که که وب سایت شما در گوگل تصویب نشده بود (اما این فرآیند وقت گیر بوده و ممکن میباشد یک سری هفته ارتفاع بکشد) میتوانید شکیبایی فرمایید تا دیگر وبسایت‌ها دیگر به شما لینک و پیوند بدهند ( در کشور ایران درانتظار این آیتم نباشد ) و یا این که طبق متد پیشنهادی وبسایت خویش را در گوگل به طور دستی تصویب نمائید. بعد از تصویب وب سایت در گوگل در‌حالتی که که خطایی وجود داشته باشد گوگل به شما اعلام می نماید و شما میتوانید اشتباه را رفع نمایید. همینطور خوب میباشد دستور کار های Google Webmaster را دنبال فرمائید تا مطمئن گردید که از آنان تبعیت میکنید.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ چهارشنبه 20 دی 1402 ] 9:59 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تست های A/B و سئو

آزمایش A/B می‌تواند به شما برای ارتقا ترافیک وب سایت یاری دهد. در حالی که مخارج اخذ ترافیک از طریق های مبلغی بسیار هنگفت است. مخارج ارتقا تبدیل یوزرها آموزش سئو مشهد  با کمک این آزمایش ها بسیار ناچیز و در دست کم ممکن میباشد. برای مثال با 49 دلار که موازی با هزینه 5 تا 10 کلیک روی تبلیغات گوگلی می باشد. براحتی میتواند با یاری آزمایش های A/B میتوان برای ساخت تغییرات کوچکی در شیت فرود تصمیم گیری کرد و همین تغییرات خرد میتوانند منجر ارتقا چشمگیری در میزان بازدید کننده، فروش و درآمد وبسایت بشوند. دلایل استعمال از آزمایش A/B چه مواقعی را میتوان در آزمایش های A/B آیتم بازرسی قرار اعطا کرد؟ هر عنصری در وبسایت که بر روی کردار مخاطب میتواند اثر بگذارد را میتوان مورد آزمایش و تست قرار اعطا کرد. برای مثال تغییر و تحول در قسمت های ذیل قادر است گزینه آزمایش قرار گیرد. راز عنوان ها تیترهای فرعی متن جمله‌ها هیبت های نظرسنجی از یوزرها متن دکمه های Call To Action دکمه های Call To Action (رنگ، سایز، استایل و غیره) لینک و پیوند ها عکس ها محتوایی که در مجاورت سرتیتر ها قرار دارد. واحد سنجش نشر مقاله در شبکه های عمومی واحد سنجش ملتی مدیاها و اشاره به آنان تبلیغات گوگل ادوردز و معیار بودجه رقم خورده برای آن موارد استعمال از آزمایش A/B آزمایش های حرفه‌ای می توانند مشمول ساختار قیمتی کالاهای تارنما، تبلیغات برای فروش، ارتفاع پوشه های های رایگان آموزشی، طرز جابجایی در وبسایت و تجارب کاربری در تارنما، ارسال بدون‌پول و غیر رایگان و مواقعی دیگر باشند. آزمایش های A/B و seo شاید این مسئله که در آزمایش های A/B ما یک کپی از محتوای خویش را در سایت ساخت می‌کنیم. شما‌را نگران کرده‌با‌شد. همگی می‌دانیم که گوگل با محتوای کپی گردیده بشدت واکنش می نماید. ولی هنگام آزمایش seo شما می‌توانید از محتوای تکراری به کار گیری کنید. طبق اعلام قانونی گوگل بکارگیری آزمایش های A/B بلامانع میباشد بشرط آنکه مفاد زیر را رعایت نمائید: از Cloaking به کارگیری نکنید کلوکینگ یک کدام از شیوه های بهینه سازی کلاه سیاه است که در آن محتوایی که وب سایت به استفاده کننده علامت می دهد با محتوایی که سایت به گوگل نماد می‌دهد تماماً متعدد میباشد. بدون دقت به اینکه شما میخواهید یک آزمایش را اجرا کنید یا این که نه جاری ساختن این روش در وب سایت از سوی گوگل پذیرفته وجود ندارد. به خیال داشته باشید که عدم تاسی از اوامر گوگل می‌تواند به حذف وبسایت از نتایج گوگل منجر گردد و در این حالت آحاد آزمایش های شما بی منفعت خواهند بود.

برچسب ها: آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ سه شنبه 19 دی 1402 ] 9:25 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

آموزش ابزار KWfinder و بخش‌های مختلف آن

در قسمت SERP overview نیز می توانید اطلاعاتی مشمول نتایج اول این واژه و کلمه کلیدی در گوگل ببینید. همچنین شاخص‌هایی برای آموزش سئو در مشهد  هریک از این حاصل محاسبه گردیده‌است که دربرگیرنده موردها پایین می‌باشند: DA (Domain Authority): این شاخص به وسیله MOZ معرفی شد‌ه‌است و اقتدار یک دامنه را بر پایه ی دامنه‌هایی که به آن لینک و پیوند داده‌اند و تمام لینک سازی انجام شده به وسیله آن و سایر مفاد اندازه می‌گیرد و با عددی دربین صفر تا 100 نمایش می‌دهد. PA (Page Authority): این شاخص نیز توسط MOZ معرفی شد‌ه‌است و قدرت یک شیت را محاسبه کرده و با عددی در میان صفر تا 100 نمایش می دهد. CF (Citation Flow): این شاخص توسط Majestic معرفی گردیده‌است و بر پایه ی تعداد بک پیوند‌های یک صفحه، ترازو التفات آن را با عددی در میان صفر تا 100 نمایش می‌دهد. TF (Trust Flow): این شاخص نیز به وسیله Majestic معرفی گردیده است و مبنی بر کیفیت بک لینک‌های یک کاغذ که آیا به یک تارنما معتبر لینک داده یا خیر، تشخیص می دهد که آن برگه چقدر مداقه دارد و آن را با عددی بین صفر تا 100 نمایش میدهد. Links: تعداد بک لینک‌های ورقه FB: تعداد اشتراک‌گذاری شیت در فیسبوک LPS: تخمین می زند که استحصال مقام این کاغذ در نتایج جستجو چقدر طاقت فرسا می‌باشد. هر چه LPS یک مرتبه بیشتر باشد رسیدن به آن درجه دشوارتر هست. EV: ترازو بازدید ماهانه ورقه مبنی بر جایگاهش در نتیجه ها جستجو. بخش SERP overview این قسمت‌ها مربوط به جستجو مبنی بر واژه و کلمه کلیدی بود. یکی‌از دیگر از قابلیت‌های ابزار kwfinder، قابلیت استخراج عبارات کلیدی رقباست. به کمک این بخش می‌توانید مشاهده کنید رقبای شما روی کدام کلمات کلیدی رتبه دارند و همچنین با کدام کلمات کلیدی در گوگل تبلیغ می‌کنند. برای استعمال از این ابزار روی تب Search by Domain کلیک کنید و آدرس دامنه موردنظر خود را وارد فرمائید. در گزارش نمایش داده که بسیار شبیه به حالت جستجو بر اساس کلمات کلیدی است دو نصیب اصلی وجود دارد که یکی‌از لیست رقبا و کشورهایی هست که این ابزار به شما پیشنهاد می‌دهد تا تفحص فرمائید و دوم تفکیک لیست کلمه ها کلیدی ارگانیک و پولی می باشد که می‌توانید مشاهده کنید اگر که رقیب شما از کمپین‌های گوگل ادز به کارگیری کرده، کدام لغات را در‌این بخش به کار برده می باشد. همچنین دو شاخص گوناگون در این بخش با بخش جستجو مبنی بر لغت ها کلیدی وجود داراست که به آنها اشاره می کنیم: Pos: بهترین مرتبه دستیابی‌شده بوسیله دامنه موردنظر برای هر واژه کلیدی. EV: واحد سنجش بازدید ماهیانه دامنه موردنظر برای هر کلمه و واژه کلیدی. قابلیت‌های ابزار kwfinder همچنین با انتخاب گزینه filter می‌توانید با انجام فیلترهای متفاوت، بهترین لغت ها کلیدی مدنظر خود را پیدا کنید؛ از جمله می‌توانید گزینش کنید که طول کلمه کلیدی بیشتر از 3 کلمه باشد یا میزان جستجوی آن از مقدار خاصی بیشتر باشد. گزینه filter در kwfinder با تعیین آیتم Export نیز می‌توانید به راحتی از حاصل آرم داده شده خروجی بگیرید. بیشتر بخوانید: moz چیست ؛ فراگیری کار با ابزارهای سایت ماز (moz) چه‌گونه اکانت KWfinder را بخریم؟ پس از استفاده 10 روزه از اشتراک رایگان kwfinder باید حساب کاربری خود را به یکی‌از پلن Basic ، Premium و Agency ارتقاء دهید. Basic: می‌توانید روزانه تا 100 واژه کلیدی جستجو نمایید و هر بار حداکثر از 200 واژه و کلمه کلیدی خروجی بگیرید. قیمت ماهانه این اکانت 49 دلار می‌باشد. Premium: می توانید روزانه تا 500 کلمه کلیدی جستجو فرمائید و هر بار حداکثر از 700 کلمه کلیدی خروجی بگیرید. تعرفه این اکانت ماهانه حدود 69 دلار است. Agency: با تهیه این اکانت می‌توانید روزانه تا 1200 واژه کلیدی جستجو فرمایید و در هر وهله حداکثر از 700 واژه و کلمه کلیدی خروجی بگیرید. ارزش ماهانه این اکانت 129 دلار است. در صورت خرید اشتراک سالانه نیز دربرگیرنده تخفیف خواهید شد. برای تهیه و تنظیم اشتراک kwfinder در حالتی که که حساب دربین‌المللی دارید می‌توانید مستقیما پرداخت را اجرا داده و از آن به کار گیری کنید و همچنین می‌توانید از طریق وبسایت‌های واسطه نیز اقدام به خرید اکانت نمائید.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ دوشنبه 18 دی 1402 ] 9:43 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

افزونه stylish

پلاگین stylish stylish stylish پلاگین Stylish یک پلاگین برای مرورگر Google Chrome میباشد که به شما قابلیت و امکان میدهد طرح‌ها و استایل‌های سفارشی را برای تارنما‌های متعدد ساخت فرمایید. با به کار گیری از این پلاگین، میتوانید ظواهر و دکورا سیون وب سایت‌های آیتم عشق آموزش سئو در مشهد  خویش را تغییر و تحول دهید. برای مثال، میتوانید موضوع تارنما یوتیوب را به رنگ خاکستری یا این که آبی رنگ تغییر‌و تحول دهید یا این که ورقه در آغاز گوگل را مشکی رنگ تغییر‌و تحول دهید. این پلاگین برای ساخت‌و‌ساز این تغییرات پیاده سازی و گسترش داده گردیده است و به شما قابلیت و امکان میدهد تا با پیکربندی معمولی، استایل تارنما‌ها را به دلخواه خویش تغییر‌و تحول دهید. 11- پلاگین Grammarly grammarly grammarly پلاگین Grammarly یک پلاگین مرورگر میباشد که به شما امداد می‌نماید در زمان تایپ کردن در تارنما‌های گوناگون، مثلا Gmail، Google Docs، Twitter، LinkedIn و بقیه جاهای آنلاین، گرامر و صدق نوشتاری خویش را بهبود داد. این پلاگین نوشتاری به شما آیه ها و پیشنهاداتی در موضوع گرامر، املاء، نوشتار و مدل ارائه می دهد. با به کارگیری از پلاگین Grammarly، میتوانید به آسانی ایرادات گرامری، املایی و خللهای دیگر را از متن ها خویش حذف نمائید. این پلاگین پیشنهاداتی در موضوع استعمال درست از کاما، کلماتی که معمولاً به غلط به کارگیری می شوند و بقیه مفاد را به شما ارائه می دهد. همینطور، با به کارگیری از Grammarly میتوانید مدل نوشتاری خویش را تهیه و تنظیم فرمایید و فهم و شعور نمائید که پیام شما به خواننده چه‌گونه قادر است اثر بگذارد. با پلاگین Grammarly میتوانید نوشتارهای خویش را بهبود دهید، جمله‌ها را بهبود داد و کلمه ها مطلوب را پیدا فرمایید. همینطور، این پلاگین دارنده خصوصیت GrammarlyGO میباشد که شمارا در تایپ کردن یاری می‌نماید. با به کار گیری از پرمپت‌ها و راهبرد‌های بی آلایش، می توانید به‌سرعت پیشنویس‌ها را بسازید و پیام خویش را بهبود دهید. 12- پلاگین Similar web similarweb1 similarweb1 similarweb2 similarweb2 پلاگین Similar Web یک پلاگین مرورگر میباشد که به شما قابلیت میدهد در طول مرور تارنما‌ها، داده های عددی و داده ها مرتبط با ترافیک تارنما‌ها را ببینید. با استعمال از این پلاگین، می توانید اطلاعاتی مانند سکو ترافیک، منابع ترافیک، کلمه ها کلیدی اساسی و بقیه داده های عددی تارنما‌ها را به دست آورید. پلاگین Similar Web امکاناتی برای مشاهده و تجزیه و بررسی وب سایت‌ها مهیا می‌نماید. با یک کلیک بی آلایش، می توانید داده های عددی ترافیک و تضارب سایت‌ها را به طور ظریف ببینید. این پلاگین به شما اطلاعاتی مانند واحد سنجش پرطرفداری وب سایت، منابع اساسی ترافیک و بقیه داده ها مربوطه را ارائه میدهد. پلاگین Similar Web در مرورگرهای گوناگون مانند Chrome و Firefox قابل استعمال میباشد. با نصب این پلاگین، شما می توانید به راحتی و به طور هم زمان با مرور وب سایت‌ها، داده ها مرتبط با ترافیک تارنما‌ها را بدست آورید. 13-پلاگین bulk url opener extension ممکن میباشد Bulk URL Opener Extension یک پلاگین باشد که به یوزرها اذن میدهد تعداد متعددی از نشانی‌های اینترنت را به طور هم زمان بگشایند. با به کار گیری از این پلاگین، یوزرها میتوانند لینک و پیوند‌های متعدد را به طور گروهی و هم‌زمان در مرورگر خویش بگشایند، که می تواند برای مواقعی مانند بازبینی پیوند‌ها، رسیدگی وب سایت‌ها و بقیه کاربردها موءثر باشد. 14- moz extension extension moz moz-extension- پلاگین Moz Extension، یک ابزار اثرگذار برای وبمستران و متخصصان بهینه سازی میباشد. این پلاگین به وسیله Moz توسعه و گسترش داده گردیده است و برای مرور صفحه های اینترنت و نتیجه ها صفحه ها حاصل موتورهای کاوش متریک‌های بهینه سازی فوری را آماده می‌نماید. با به کار گیری از این ابزار، می‌اقتدار به‌سرعت متریک‌هایی مانند اعتبار برگه (Page Authority)، اعتبار دامنه (Domain Authority) و امتیاز اسپم (Spam Score) هر تارنما یا این که ورقه را کشف کرد. همینطور، قابلیت و امکان مقایسه متریک‌های پیوند در سطح صفحه های متعدد را هنگام مشاهده نتیجه ها کاوش مهیا می‌نماید. این پلاگین امکاناتی متنوعی نیز دارااست که مشمول جستجوهای سفارشی مبنی بر موتورهای کاوش، میهن، حیطه و شهر، پررنگ‌سازی لغات کلیدی در کاغذ، تشخیص موادتشکیل دهنده در برگه، مشاهده خصوصیت‌های همگانی، نشانک‌ها و حالت HTTP می‌گردد. همینطور، با این پلاگین می‌قدرت تخت‌گاز امتیازهای اعتبار وب سایت‌ها را بررسی کرده و جزئیات تجزیه و چک نتیجه ها کاوش را به طور CSV‌، برای به کارگیری در ارزیابی‌های بیشتر، ذخیره کرد. فراگیری اکستنشن moz اینجا گفته شده میباشد 15افزونه Auto Refresh Plus auto-refresh2 auto-refresh2 پلاگین Auto Refresh Plus یک ابزار کاربردی برای مرورگرها میباشد که به یوزرها قابلیت و امکان جدید‌سازی خود کار صفحه های اینترنت را می دهد. با به کارگیری از این پلاگین، می توانید زمانبندی مشخصی را برای جدید‌سازی صفحه ها تعیین نمائید، مانند هر یکسری ثانیه، دقیقه یا این که ساعت. این ابزونه به ویژه برای کاربرانی که به صورت مداوم داده ها نو را در صفحه های اینترنت دنبال می‌نمایند، موءثر میباشد. از جمله، در صفحه ها خبرها، ارزش‌ها، بروزرسانی‌های وب لاگ‌ها و غیره. 16-پلاگین بهینه سازی meta click1 meta-سئو-one-click meta-بهینه سازی-one-click پلاگین بهینه سازی meta click1 یک پلاگین موثر برای مرورگر گوگل کروم میباشد.با به کارگیری از این پلاگین، می توانید به صورت سریع و راحت توضیحات متا را برای صفحه ها اینترنت خویش تهیه فرمایید. توضیحات متا، متنی میباشد که به موتورهای کاوش اطلاعاتی درباره محتوای شیت میدهد و در نتیجه ها کاوش اکران داده میگردد. با با صرفه‌سازی توضیحات متا، میتوانید بهبود seo و سکو‌بندی وبسایت خویش را افزایش دهید. این پلاگین برای بهینه سازی تکنیکال و داخلی به عمل میرود. این پلاگین کدام فونت ها preload شدند و اسکریپتها را آرم می‌دهد. لینک و پیوند های نوفالو که وجود دارااست را نماد می دهد. هدینگ های کاغذ را آرم می‌دهد. تصاویر برگه کدام تگ آلت دارا هستند و کدام ندارند. گزینه پیوند های سخن میکند درخصوص اپن گرافها کلام میکند

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 16 دی 1402 ] 10:11 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تضمین انجام کامل پروسه خزش

ضمانت اعمال بی نقص مراحل خزش در شرایطی‌که روند خزش به صحت آموزش سئو در مشهد  و بی نقص ایفا شود، محدودیت جاری ساختن گردیده کمتر میگردد. به صورت نمونه اگر که سرور با گاز جواب دهد، وقتی که ربات‌های موتور کاوش اتصالات بیشتری را برقرار نمایند، وقتی که‌این بات‌ها با خطاهای سرور مواجه نشوند یا این که هنگامی که سرعت وبسایت شما افت نکند، کرال باجت؟ پتانسیل بالاتری خواهد داشت. نکته: رفع ایرادات فنی، سرعت و سرور کلیه در قسمت بهینه سازی داخلی آموزش سئو مشهد  ایفا میشوند. به همین خیال پیشنهاد می کنیم پیش از ایندکس وبسایت خویش، نسبت به سئو بدون نقص seo داخلی مبادرت کنید. محدودیت رقم خورده در سرچ کنسول برهان دیگری که می‌اقتدار در‌این نصیب به آن اشاره کرد، گزینش محدوده‌ای میباشد که به طور از روی اختیار به وسیله صاحبین سایت جهت خزش وبسایت ایفا می شود. وبمستران میتوانند با مراجعه به‌این لینک و پیوند، تعیین دامین تصویب گردیده خویش در سرچ کنسول که تا قبل از این صورت گرفته باشد، نرخ کرال (Crawl Rate) وبسایت خویش را تغییر و تحول دهند.نکته: بعداز اعمال مرحله ساخت وب سایت، مورد نیاز میباشد دامنه خویش را در سرچ کنسول تصویب فرمائید. در حالتی که که اقداماتی را برای تغییر و تحول نرخ کرال در‌این نصیب اجرا ندهید، پیکربندی پیش فرض در موقعیت سفارش گردیده و ماکزیمم خویش برای انتخاب محدودیت Crawl Budget جای دارد؛ بدین ترتیب این زمینه نگران کننده نخواهد بود. محدودیت منابع موتورهای کاوش همان گونه که در اولِ مقاله نیز برای شناخت با کرال باجت؟ بیان کردیم، گوگل ربات‌های بسیار متعددی را برای خزش میلیون‌ها کاغذ در دست دارااست. با این درحال حاضر این کلام به‌این مضمون‌ وجود ندارد که تعداد آنان نامحدود میباشد. ممکن میباشد به انگیزه کمبود منابع موتور کاوش، گنجایش خزش وب سایت‌ها نیز تغییر‌و تحول نمایند. تقاضای خزیدن آیتم اصلی دیگر در انتخاب کرال باجت؟ تقاضای خزش وب سایت شما میباشد. مبرهن میباشد که اینگونه موضوعی برای وبسایت‌های گران قدر و خرد با یکدیگر تفاوت دارا هستند. پلتفرم‌هایی که به صورت مداوم ساخت‌و‌ساز محتوا می‌نمایند، نیاز به گنجایش خزش بالاتری داشته و گوگل این قضیه را شعور می‌نماید.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ چهارشنبه 13 دی 1402 ] 9:45 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]