بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

نکات بهینه سازی تصاویر


6. ساختار فولدر تصویر را در لحاظ بگیرید

در سال 2018 گوگل دستور کار های خویش در خصوص سئو تصاویر برای وب سایت ها را آپ تو دیت کرد. یکی‌از موردها درین آپدیت رسانی مسیر فولدر و اسم فولدر تصویر بود که بر روی سکو بندی اثر گذار میباشد. به عبارت دیگر مسیر و اسم پوشه تصویر یک ادله اساسی در جايگاه ب سئو کار مشهد ندی میباشد.


اما نکته مسیر تارنما در وبسایت های متعددی اجرایی نمی شود ولی جاری ساختن این عمل بی اثر وجود ندارد،


برای مثال در حالتی‌که یک فروشگاه آنلاین می‌باشید، به مکان قرار دادن کل تصاویر در مسیر wp-content/uploads/2020/All پیشنهاد میکنم فولدر های خویش را به ذیل تیم های بیشتر با موضوعات مرتبط تقسیم فرمائید، برای مثال در صورتیکه سایت فروش تلفن همراه دارید، فولدر های برندهای گوناگون را برای عکس ها از هم غیروابسته نمایید، از جمله سامسونگ و اپل دارنده فولدر های طلاق باشند.


7. تیتر و توضیحات ورقه خویش را تولید نمائید

گوگل اعلام کرده که از تیتر و توضیحات ورقه شما تحت عنوان بخشی از الگوریتم جستجوی تصویر به کار گیری می نماید و در این زمینه ذکر می نماید:


” تصاویر گوگل به صورت اتوماتیک یک تیتر و یک قطعه ساخت و ساز می نمایند تا به شایسته ترین صورت هر فیض و کیفیت رابطه آن با عبارت کاوش را توضیح دهند. ما از منابع متفاوت برای این داده ها به کار گیری می‌کنیم، به عنوان مثال داده ها توصیفی در تیتر و برچسب های متا”


مجموع فاکتورهای اساسی seo on-page مانند داده های متا، تگ های هدر، نسخه برداری کردن در کاغذ، ساختار اطلاعات و … بر روی شیوه سکو بندی تصاویر شما در گوگل اثر می‌گذارند.


8. بعدها تصاویر را انتخاب نمائید

در صورتی از AMP یا این که PWA استعمال می‌کنید، مورد نیاز میباشد بعد ها تصاویر خویش را در source code تعریف‌و‌تمجید فرمائید. درصورتی که از هیچکدام استعمال نمی‌کنید، شایسته ترین طرز انتخاب  کلاس خصوصی سئو مشهد پهنا و ارتفاع تصاویر میباشد.


گزینش بعد ها تصاویر نتنها به یوزرها یاری بیشتری می نماید، بلکه به مرورگر اذن می‌دهد که پیش از لود CSS اندازه تصویر را اخذ نماید و بنابراین از پریدن کاغذ در هنگام بار گذاری پرهیز میگردد.

9. تصاویر می بایست با گوشی سازگار باشند یا این که اصطلاحا Mobile-Friendly باشند

بهینه سازی در تلفن همراه التفات متعددی داراست در واقع عدم رعایت اصول بهینه سازی در تلفن همراه سبب بالا رفتن bounce rate و کم شدن نرخ تبدیل conversion میشود.


از سال 2019 مداقه ریسپانسیو بودن و اکران درست وب سایت در تلفن همراه تا جایی شد که در صورتیکه ورژن تلفن همراه شما بی نقص نباشد وبسایت شما در موقعیت های دیگر هم تحقیق نخواهد شد و سکو نخواهد گرفت.


البته باصرفه کردن بهینه سازی در تلفن همراه سبب ساز بهبود سکو و تعامل بیشتر مخاطب می‌شود، پس تصاویر خویش را نیز برای نمایشگرهای گوناگون باصرفه نمایید.


پرسش این میباشد که چطور می اقتدار تصاویر را برای تلفن همراه با صرفه کرد؟


برای این فعالیت بایستی تصاویر responsive ساخت فرمائید، یعنی اندازه تصویر با اندازه ورقه نمایشگر در گوشی و دسکتاپ هماهنگ باشد، همان تصویر بایستی با اندازه هر نمایشگری هماهنگ گردد، ولی در حالتی‌که ورژن ریسپانسیو تارنما شما فعال باشد، نیاز وجود ندارد که شما کاری اعمال دهید و خویش سایت در حین بار گذاری عکس، سایزهای مختلفی را از آن ساخت و ساز  کلاس حضوری سئو مشهد میکند.


برچسب ها: سئو کار مشهد , کلاس خصوصی سئو مشهد , کلاس حضوری سئو مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ دوشنبه 9 بهمن 1402 ] 15:26 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]