بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

انواع وب سایت مپ


اشکال وب سایت مپ

وبسایت مپ به دو نوع تقسیم بندی می‌گردد:


وب سایت مپ از نوع XML

این نوع تارنما مپ دارنده ساختار سازمان یافته گردیده ای داراست و اختصاصی موتورهای کاوش میباشد و احتیاج به مشاهده یوزرها وبسایت ندارد. وبسایت مپ از نوع XML میتواند در پوشه Robots.txt نشانی دهی گردد تا به موتورهای کاوش یاری کند راحتر این پوشه را پیدا کنند. در پایین مثال ای از تارنما مپ از نوع XML اورده آموزش سئو مشهد  شده میباشد.

وب سایت مپ از نوع HTML

این نوع تارنما مپ مخصوی یوزرها بازدید کننده سایت میباشد و به آن ها یاری می نماید که محتویات صفحه ها گزینه نظرشان را براحتی پیدا کنند. وبسایت مپ از نوع HTML قابل استعمال در گوگل وبمستر وجود ندارد. در تحت مثال ای از وبسایت مپ از نوع HTML بیان شده میباشد.


مزایای تارنما مپ از نوع XML برای وبسایت های پیکان

این نوع وبسایت مپ شایسته ترین ابزار برای تارنما هایی می باشند که با نشانه گر و یا این که گویش هایی که از نوع HTML نیستند، تشکیل‌شده اند. موتور های کاوش صفحه های این نوع تارنما ها را بصورت پیش فرض نمی توانند کرول کنند از این رو تارنما مپ قادر است تحت عنوان شایسته ترین ابزار برای معرفی صفحه ها منتور سئو مشهد  این وبسایت ها باشد.


در حالتی‌که وبسایت شما دارنده منوهایی میباشد که با جاوا اسکریپت تاسیس شده است وبسایت مپ از نوع XML قادر است امداد بخش اعظمی در معرفی صفحه ها به موتورهای کاوش داشته باشد.


سوالهای متداول

وبسایت مپ به یک‌سری تیم تقسیم بندی می گردد؟


وب سایت مپ ها به 2 مجموعه تقسیم میشوند: تیم اولیه از نوع html بوده و برای یوزرها وب سایت ساخت و ساز می‌گردد. گروه دوم از نوع xml بوده و برای موتورهای کاوش تهیه و تنظیم می‌شود


تارنما مپ چطور ساخته میشود؟


وب سایت مپ ها به دو طرز ساخته می‌شوند. مجموعه نخستین با استعمال از ابزارهای آنلاین درست شده که بصورت استاتیک بوده و هر تغییری در تارنما بایستی دوباره این تارنما مپ ساخته خواهد شد. تیم دوم با کد نویسی و یا این که با استعمال از افزونه ها ساخته می‌گردد که بصورت داینامیک بوده و هر تغییری در وب سایت در آن اجرا میگردد

مقایسه ذیل دامنه و پایین فولدر از لحاظ بهینه سازی

برخی از سوال ها که به خیل عظیم درباره بهینه سازی مطرح می‌گردد و در برخی از مفاد جواب صحیحی به آن داده نمی‌شود در بخش پایین دوره سئو مشهد  آمده میباشد:


- آیا مطالب تارنما خویش ر ا باید در زیردامنه ها (ساب دامین) و یا این که در زیرپوشه ها (subfolders) در اختیار بگذاریم؟


- آیا بایستی در دامنه اساسی وب سایت برای انتقال مطالب از rel canonical یا این که از روش جابجایی 301 به کار گیری نماییم؟


- درصورتی که یک سری سایت داشته باشیم و کلیه آنها‌را به سایت اساسی لینک دهیم این شغل به seo امداد می نماید و یا این که به ضرر و زیان بهینه سازی است؟


درین نوشته‌ی‌علمی به سوال ها مطرح گردیده در صدر جواب خوا‌هیم بخشید.


یکی‌از سوالاتی که به فراوان پرسیده می‌گردد این میباشد که مطالب وبسایت را باید در زیردامنه ها یا این که در تحت فایل ها در اختیار بگذاریم؟ یک کدام از دلایلی که خیلی ها مبتلا سردرگمی گردیده اند این قضیه میباشد که طی چندین سال اخیر طی گفتمان هایی که با برخی از اعضای گوگل مثل مت کات گردیده، جواب های متفاوتی به‌این پرسش داده گردیده است.


زیردامنه ها در بعضا مواقع بسیار آیتم اعتنا و استعمال قرار گرفته اند چون از نگاه علم فنی مستلزم داده ها متعددی نمی باشند و برای پیشرفت وبسایت از روش ذیل دامنه مستلزم طراحی نمی باشید و به آسانی میتوانید این شغل را اجرا داده و تارنما خویش را توسعه و گسترش دهید البته از دید seo این فعالیت بسیار خطرناک میباشد و ضررهای متعددی را به سایت شما وارد می کند.


فرض فرمائید شما دارنده یک تارنما می باشید که دارنده بلاگ میباشد و از ذیل دامنه ها برای طراحی بلاگ خویش به کارگیری کرده اید مثل: blog.yoursite.com. زمانی که به هریک از این ذیل دامنه ها از فارغ تارنما پیوندی داده میگردد ، جايگاه این تحت دامنه ها ارتقاء پیدا می کند و ممکن میباشد این پایین دامنه ها به دامنه اساسی امداد کند که مرتبه آن وبسایت مهم ارتقاء پیدا کند.


برای آزمایش این زمینه سایت ها و لحاظ سنجی های معتبری در عالم این موضوع را آزمایش کرده اند و بارها و بارها مطالب مختلفی را آغاز در تحت دامنه ها قرار داده و جايگاه سایت را رسیدگی نموده اند آنگاه به عبارتی مطالب را پایین فایل ها قرار داده اند و مجددا درجه تارنما را اندازه گیری نموده اند. آنالیز گران در‌این آزمایش ها متوجه گردیده اند که در کلیه جا رایج شد‌ه‌است که برای وبلاگها از تحت دامنه مصرف شود. فیض ای که‌این آزمایش ها داشته میباشد این قضیه میباشد که قرار دادن محتوا در تحت دامنه ها بسیار خطرناک میباشد و قادر است ضررهای متعددی به seo تارنما وارد کند و نمی قدرت صرفا به گفتگو بعضا از اعضای گروه گوگل در‌این مورد بسنده کرد و محتویات وبسایت را به غلط در پایین دامنه ها قرار بخشید.


یکی از دیگر از سوالاتی که زیاد مطرح میشود این میباشد که آیا بایستی در دامنه اساسی وبسایت برای انتقال مطالب از rel canonical یا این که از روش جابجایی 301 استعمال نماییم؟ در صورتی شما یک ورقه اینترنت داشته باشید که میخواهید ورژن جدیدی از آن را منتشر نمائید که در تکثیر نو آن نیز نشانی شیت تغییر‌و تحول پیدا می کند بایستی از روش جابجایی 301 این عمل را جاری ساختن دهید و به موتورهای کاوش از این نحوه بگویید که مطالب دیرین به کاغذ تازه منتقل گردیده است. اما در شرایطی که شما یکسری شیت داشته باشید که آن‌ها محتوای یکسانی دارا‌هستند و بخواهید به موتورهای کاوش بگویید که کدام یک از آن‌ها مهمتر میباشد و آن را ایندکس کند، می‌توانید از rel cononicial استعمال تمایید. در شرایطی که تارنما شما دارنده مطالب تکراری باشد و از rel canonical به کارگیری نکنید، گوگل شمارا جریمه خواهد کرد.


یک کدام از دیگر از سوالاتی که مطرح می‌شود این میباشد که در صورتی چند سایت داشته باشیم و کلیه آنان را به تارنما مهم لینک و پیوند دهیم این عمل به seo یاری می نماید و یا این که به زیان seo چیست؟ فرض فرمائید که شما تعدادی تارنما داشته باشید که در قضیه های متعدد باشد و هریک از آنان‌را به وبسایت مهم که مدنظرتان میباشد لینک و پیوند دهید. بهتر اخذ لینک و پیوند از تارنما های دیگر پایین وضعیت خاص قادر است به seo یاری کند و سبب ارتقاء مرتبه وبسایت گردد اما یک کدام از نکاتی که بایستی به آن بدقت دقت داشت این زمینه میباشد که در حالتی که شما از تارنما هایی که لینک اخذ نمائید که با محتوای سایت شما هیچ ارتباطی نداشته باشد قادر است به سئوی سایت شما خسارت وارد کند.


برچسب ها: آموزش سئو مشهد , منتور سئو مشهد , دوره سئو مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ يکشنبه 8 بهمن 1402 ] 9:40 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]