بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

ابزار پولی سئو KeywordChef

KeywordChef یک ابزار تفحص کلمه ها کلیدی زمان بر میباشد که به شما دوره خصوصی سئو مشهد یاری می‌نماید هزاران واژه کلیدی مرتبط را پیدا نمائید که به طور تقریبً جايگاه‌بندی آنان ضمانت شد‌ه‌است. روش به کارگیری از این ابزار  برای وبسایت تصویب‌اسم نمائید و وارد ابزار گردید. آن‌گاه واژه و کلمه کلیدی خویش را وارد نمایید و نوع بازرسی واژه کلیدی را که میخواهید اجرا دهید گزینش فرمایید. گونه های مختلفی از پژوهش ها کلیدواژه در‌این ابزار وجود داراست که می‌اقتدار از میان آنها گزینش کرد:

جستجوی عام
جستجوی واژه و کلمه کلیدی
عبارات کلیدی که با «شایسته ترین» آغاز می شوند
مقایسه لغت ها کلیدی
کلمه ها کلیدی که با «چه‌گونه» استارت می شوند
لغات کلیدی که با «بیشترین» استارت می شوند
سفارش کلیدواژه جایگزین
لغت ها کلیدی دربردارنده «ایده‌ها»
برای مشاهده نتیجه ها بی نقص کاوش می بایست کمی اعتبار خرج فرمایید: این ابزار 1000 اعتبار را به‌شکل بدون پول به شما می دهد و بعداز استعمال از آنان، میتوانید اعتبار بیشتری خریداری فرمائید.

چرا این ابزار موءثر میباشد؟

KeywordChef دارنده فیلترهای مفیدی میباشد که به شما قابلیت و امکان می دهد لغات کلیدی آشکار یا این که مخفی را پیدا نمائید. خلال این، برای به کار گیری از ابزار نیازی به پرداخت هزینه ماهانه ندارید. با مبلغ 20 دلار می توانید تمام ابزار را خریداری فرمائید.

 

5) پیوند Whisper (Freemium)
Link Whisper یک ابزار اثر گذار بهینه سازی میباشد که به شما یاری می‌نماید لینک و پیوند سازی داخلی وب سایت خویش را بهبود ببخشید. این یک پلاگین وردپرس برای سرعت بخشیدن به مراحل لینک و پیوند داخلی به‌مراد سکو عالی در SERP ها میباشد. نصب این ابزار آسوده میباشد و دارنده خصوصیت‌های قدرتمندی میباشد.

خصوصیت‌های رفیعتر

این ابزار آیتم‌ای داراست که میتوانید کلمه و واژه کلیدی موردنظر خویش را وارد نمائید و مرتبط‌ترین پیوند‌های داخلی را به شما سفارش میدهد. بعداز اتصال به سرچ کنسول خویش، می‌اقتدار از Link Whisper برای مشاهده اکران‌ها، کلیک‌ها، حالت و CTR بهره برد.

چرا این ابزار موءثر میباشد؟

لینک و پیوند‌های داخلی بسیار اصلی می‌باشند چون به گوگل امداد می‌نمایند تا محتوای شما‌را فهم نماید و به تارنما شما در نتیجه ها کاوش جايگاه بهتری بدهد. لینک و پیوند‌های داخلی همینطور به گوگل میگویند که کدام صفحه های وبسایت شما اصلی میباشند؛ به این ترتیب، در‌حالتی که می خواهید ساختار لینک و پیوند داخلی وبسایت خویش را بهبود ببخشید، Link Whisper یک ابزار ضروری میباشد.



 

ابزار seo مجانی
1) سرچ کنسول گوگل (بدون‌پول)
سرچ کنسول گوگل ابزاری میباشد که برای هر مدرس سئو مشهد رئیس اینترنت‌سایتی ضروری میباشد. این یک ابزار بدون پول میباشد که اشتباهات تارنما شما‌را شناسایی کرده و ترافیک و سعی وبسایت شما‌را اندازه‌گیری می‌نماید.

روش به کار گیری از این ابزار

برای آغاز استعمال از سرچ کنسول گوگل، یک اکانت کاربری ساخت و ساز نمائید و تارنما خویش را به آن اضافه فرمائید. برای اکران آن در Search Console می بایست مالکیت وبسایت خویش را تأیید فرمائید. برای تأیید مالکیت وبسایت خویش، بایستی یک کد را در تارنما خویش آپلود فرمائید.

سرچ کنسول به شما قابلیت و امکان می دهد تجزیه‌وتحلیل‌های کاوش را رسیدگی نمائید، مانند تعداد بازدیدهای تارنما، کلیک‌ها، معدل CTR و جايگاه‌بندی وبسایت در گوگل

Google Search Console همینطور به شما یاری می‌نماید تا ایرادات Core Web Vitals وبسایت خویش را برای دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل تحقیق فرمائید. می توانید پژوهش فرمائید که کدام صفحه ها امتیاز ضعیفی دارا هستند و کدام صفحه ها نیاز به بهبود دارا هستند.

خصوصیت‌های رفیعتر

برای مشاهده تعداد URL های بهتر و بد، میتوانید گزارش «تجارب شیت» وب سایت خویش را پژوهش نمائید. نصیب Core Web Vitals به شما قابلیت و امکان می دهد صفحاتی را که اشتباهات لود کاغذ مانند LCP، FCP یا این که FID دارا هستند شناسایی نمائید. شما می توانید کوشش وب سایت خویش را در SERP ها پژوهش فرمائید و متوجه گردید که وب سایت شما چه تعداد بازدید و کلیک در گوگل دارااست. می توانید صفحه ها AMP را تحقیق، تست و ردیابی نمایید و قابلیت و امکان به کار گیری از موبایل برای ارتقا CTR را بهبود داد.

برچسب ها: دوره خصوصی سئو مشهد , مدرس سئو مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ سه شنبه 21 فروردين 1403 ] 10:49 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]