بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

تخصصی شدن محتوا


گفتیم که گوگل مثل یک دانشمند خبره میباشد که مغز وی منبع بی‌غایت گونه های دوره سئو مشهد داده ها میباشد، خب هنگامی که سرگرم سخن با این دانشمند کلیه چیزدان میباشید و داعیه دارید که کلام‌های‌تان موثق میباشد و شالوده و مبنا علمی دارا هستند می بایست با احتیاط، لغت ها و پاراگراف بندی‌ هایتان را تعیین نمایید تا این دانشمند عزیز به شما متکی بودن نماید و درجه‌های برترش را دو دستی به تارنما شما نثار نماید، پس برای جلب این متکی بودن بایستی صحبت‌های علمی و تخصصی بزنید و خودی نشانه دهید تا گوگل جرئت نماید که به تارنما شما متکی بودن نماید.

خب اینجای شغل ناچارا بدون چاره می‌باشید که پاره ای کلام‌های قلمبه سلمبه مرتبط با مورد محتوای‌ تان بزنید تا گوگل متوجه خواهد شد که توشه علمی شما پرشده از پنبه وجود ندارد و چیزهایی در چنته دارید که بتوانید به مخاطب ارائه نمائید، خب برای اینکه سرگردان‌تان نکنم عالی میباشد از اینجا به سپس با یک نمونه، پیش برویم.

فرض کنیم که اینجانب درگیر تایپ کردن یک محتوا با زمینه (seo چیست؟) هستم، خب در‌این حالت، اینجانب دو مسیر گوناگون را می‌‌توانم پیش بروم:

مسیر اولیه:

شیت خالی سایتم را با جمله ها کلیشه‌ای معمولی خالی از عبارت تخصصی مالامال کنم که مطلقا این نوع مدل محتوا فیض‌ای جز ماه‌ها دیده انتظاری برای ایندکس شدن ناقابل را نخواهد داشت! و گوگل را نیز به شما بی ‌اتکا گردد. زیرا عالیجناب گوگل، روحیه مشقت بار گیر و حساسی دارااست و زمانی متوجه خواهد شد که شما برای محتوای وبسایت‌ تان وقت کافی نمی‌گذارید گوگل نیز به شما توجهی برای سکو به چنگ آوردن نخواهد کرد.

مسیر دوم:

به تفکر ایجاد محتوای موثر آموزنده باشم و از کلمه ها و عبارات تخصصی ناحیه seo مثل، اسکیما، بک لینک و پیوند، پیوند سازی داخلی و فرنگی، رپورتاژ اطلاع رسانی و … به کارگیری کنم که مسلما درین وضعیت هنگامی گوگل متوجه گردد اینجانب محتوای قابلی برای سایتم ساخت‌و‌ساز کرده‌ام مجال چشم شدن در جايگاه‌های بلندتر را نیز به اینجانب خواهد اعطا کرد.

خلاصه حرف اینکه entity به عبارتی LSI کهن میباشد!
این کلیه ماجرا گفتم تا برسم به اینجای روایت که زمانی نام entity را شنیدید که شوکه نشوید که خدای اینجانب این این چه دغدغه جدیدی میباشد که دچارش گردیده‌ایم؟ … خیالتان شل باشد مجموع معنا و غرض entity به عبارتی کارکرد و معنا LSI میباشد و در‌صورتی‌که توضیحاتی که درباره آن دادم را بهتر بازرسی کرده باشید میتوانید شاخ انتیتی را نیز بشکنید!

اما خوب میباشد درون پرانتز بیان‌کنم که‌این ایده هنوز آن قدر ها که گوگل آموزش سئو مشهد داعیه می‌نماید فعال نشده میباشد و بخواهیم و نخواهیم متاسفانه هنوز واژه و کلمه کلیدی مکان خودش را در بهینه سازی محتوا داراست و نمی‌اقتدار گول این سخن‌ها را خورد و کلا بیخیال واژه و کلمه کلیدی شد، اینجانب به شما توصیه می کنم که خلال پیش گویی ایده entity در روند ساخت و ساز محتوا، نیم نگاهی‌هم به کلمه و واژه کلیدی داشته باشید تا به گذر زمان مجال، گوگل به ایده آل هایش مجاورت خواهد شد و در بعدی‌ای خیر چندان به دور برای مدام از شر کلمه و واژه کلیدی خلاص شویم!

برچسب ها: دوره سئو مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ چهارشنبه 8 فروردين 1403 ] 10:13 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]