بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

سرعت سایت خود را افزایش دهید


سرعت وب سایت یکی‌از مهم‌ترین دست اندرکاران مرتبه‌بندی گوگل بوده و ادله آن بدیهی میباشد. هرچه وب سایت شما کندتر باشد، احتمال اینکه بازدیدکنندگان به ورقه نتیجه ها موتور کاوش دوره سئو مشهد برگردند و روی ورقه خوب و سریعتری کلیک نمایند، بیشتر می‌گردد و گوگل وبسایت نماید را جریمه می‌نماید؛ بدین ترتیب داشتن یک سایت با سرعت بار گذاری بالا یک کدام از ملزومات seo تکنیکال میباشد. ولی برای حل این اختلال چکار کنیم؟

۱) آزمایش سرعت برگه را اعمال نمایید
گوگل از ابزار منحصر به فرد به خویش برای سنجش سرعت وب سایت به کارگیری می‌نماید که به شما استحضار می دهد تارنما شما چقدر با صرفه گردیده است. از طرف دیگر، شما می توانید از سایتی مانند Pingdom یا این که GTmetrix به کار گیری فرمایید. این ابزارها به شما اصلی ترین ایرادات صفحه ها شمارا استحضار میدهند و با ارسال گزارشی شما‌را در پروسه سئوی وبسایت ارشاد می‌نمایند.



۲) گزارش را بررسی فرمائید و تا جایی که می توانید سرعت تارنما را ارتقا دهید
مجال استاندارد برای بار گذاری وبسایت ۳ ثانیه و حتی کمتر میباشد. برخی نحوه‌های بهتر برای با صرفه نگه داشتن سرعت بار گذاری وب سایت عبارتند از:

با صرفه‌سازی اندازه تصویر (از کارداران اثر گذار بر بهینه سازی، به ویژه برای اینفوگرافیک‌ها)
به کارگیری از یک تم وردپرس سریع
به کار گیری افزونه های بهینه سازی فرندلی که بارگذاری آنان مجال پاره ای نیاز دارااست
فشرده‌سازی جاوا اسکریپت، HTML و پوشه‌های CSS و Gzip
استعمال از کش برای کارآمدتر کردن تارنما شما
در شکل به کارگیری از پیکربندی کش مطلوب، پلاگین‌ای مانند دوره خصوصی سئو مشهد W3 Total Cache می تواند به شما در اعمال دست کم نیمی از فعالیت باصرفه‌سازی وب سایت یاری دهد.

تارنما ریسپانسیو بسازید| seo تکنیکال
از سال ۲۰۱۷، گوگل جستجوهای موبایلی را در حیث گرفته و پیاده سازی ریسپانسیو را تحت عنوان یک استدلال مرتبه‌بندی در حیث گرفته میباشد؛ براین اساس، سایت شما می بایست گوشی پسند باشد و به‌این خواسته seo خواهد شد.

در غیر این شکل، گوگل تارنما شمارا بی‌چگونگی قلمداد می‌نماید.

برای این عمل، یک تست جاری ساختن دهید و رسیدگی فرمایید که شیت اساسی شما تا چه حد برای گوشی مطلوب میباشد. بعضی از خطاهایی که می توانید از گزارش اخذ فرمائید عبارتند از:

فونت‌ها خیلی ریز میباشند و می بایست به پوشه CSS خویش برگردید مدرس سئو مشهد و مجدد فونت‌ها را تهیه نمایید.
متا تگ ویوپورت ندارید. برا رفع این خلل، می بایست این خط را در برگه خویش قرار دهید تا وبسایت شما بتواند به دستگاه استفاده کننده جواب دهد:

برچسب ها: دوره سئو مشهد , دوره خصوصی سئو مشهد , مدرس سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ دوشنبه 20 فروردين 1403 ] 10:18 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]