تجربه مولد جستجوی گوگل Google Search Generative Experience (SGE)
تجارب جستجوی گوگل با هوش تصنعی و مصنوعی، Search Generative Experience (SGE)، میباشد. Google SGE حاصل تولیدی بوسیله هوش تصنعی را برای آموزش سئو مشهد بخش اعظمی از سؤالات کاوش ساختوساز می نماید، که در بالای صفحه های حاصل موتور کاوش (SERPs) به اکران در میاید. با توسعه آن، احتمالاً تعامل یوزرها با موتور کاوش تغییر تحول خواهد کرد و همینطور طرزهای باصرفهسازی تارنماها برای جلب ترافیک و بازدیدکنندگان تغییر تحول خواهد کرد. SGE با ارائه جوابهای مختصر و بدیهی به درخواستهای جستجوی مخاطب، تعاملات مخاطب را تسهیل مینماید. همینطور تصاویر مرتبط و یک سبک تعاملی مکالمه را ارائه می دهد. البته لطفاً دقت داشته باشید کهاین یک ربات چت مانند ChatGPT وجود ندارد. به مکان آن، زمانی در گوگل کاوش میکنید، یک فیض براساس هوش تصنعی و مصنوعی ایجاد میشود. تصویر لحظهای (snapshot) مشمول پیوندهای مرتبط به منابع زیربنایی و درخواستهای بیشتر برای پژوهش عمیقخیس قضیه میباشد. فکر کنید که گوگل در حالا تبدیل شدن به یک دستیار مکالمهای و جستجوی صوتی توسعه یافته میباشد که سوال ها شمارا به روشای انسانیخیس ادراک کرده و به آن ها جواب میدهد. . اینک، تصویر لحظهای (snapshot) هوش تصنعی گوگل فقط برای تعداد محدودی از اشخاص در آمریکا و به گویش انگلیسی در دسترس میباشد. در صورتیکه در آمریکا می باشید، میتوانید آن را فعال نمایید. این تغییر تحول نشانگر جنبش به سمت یک تجارب جستجوی تعاملیخیس و کاربرپسندتر میباشد که الگوریتم های گوگل نیازها و هدف های مخاطب را فهم و پیشبینی مینماید. این قضیه فقطً یک ایده فانتزی وجود ندارد؛ بخش اعظمی از کمپانیها به شدت درین فناوری سرمایهگذاری مینمایند. همانگونه که به لحاظ می رسد، بازار هوش تصنعی که تجربیاتی مانند SGE را مهیا مینماید، به قیمت در حدود 100 میلیارد دلار دست پیدا کردهاند. هنوز معلوم وجود ندارد چه عواملی بر لینک و پیوند هایی که در جستجوی SGE قرار میگیرند، اثر میگذارند البته کارداران پایین میتواند تاثیرگذار باشند: ۱. لحاظ یا این که تجزیه و چک: به حیث میرسد سیستم ایجاد لهجه طبیعی (SGE) داده ها و تجزیه و بررسی را از منابع گوناگون برای ساختن جواب خویش مخلوط مینماید. این بدین معنا میباشد که ارائه یک ارزیابی یا این که لحاظ تخصصی در زمینه ی مسئله می تواند شانس شما برای ظواهر شدن در نتیجه ها کاوش را ارتقا دهد. ۲. لهجه بدون واسطه: به حیث می رسد snapshot ساخت و ساز گردیده به نصیبها و بلوکهای بدون نقص متن ارجاع میدهند و مشابه به قطعههای پررنگ میباشند. این بدین معنا میباشد که ایجاد کرد نصیبها، فهرستها و گلولههای سازمانیافته می تواند فعالیت را برای SGE سهل و آسانخیس باشد. ۳. توان موضوعی یا این که تخصصی: تارنماهایی که در snapshot به آنان اشاره می شود، بیشتر به طور تخصصی یا این که متمرکز بر یک مورد میباشند. این نشانه میدهد که تأکید بر التفات توان موضوعی تحت عنوان بخشی از باصرفهسازی SGE میباشد. ۴. داده ها تازه یا این که آپ تو دیت: به لحاظ میرسد که منابع اول داده یا این که تجزیه و نظارت معمولاً در لغات فوری SGE نام برده میباشد. این بدین مضمون میباشد که نشر یا این که به اشتراک گذاری داده ها تازه در ارتباط یک زمینه به مکان تودهآوری اطلاعات دردسترس، عنایت بیشتری پیدا مینماید. میتوانید این کارداران را در استراتژی محتوای خویش نظر نمایید. با این اکنون، عالی میباشد طرزهای سنتی با صرفهسازی موتورهای کاوش را به جهت وجود SGE رها نکنید. اگرچه نتیجه ها تولیدی به وسیله هوش تصنعی ممکن میباشد کردار استفاده کننده را تغییر تحول دهد، حاصل جستجوی سنتی همچنان در کاغذ حاصل کاوش (SERP) مانند قبلی وجود داراهستند. به همین استدلال، باصرفهسازی بهینه سازی مربوط به نتیجه ها جستجوی سنتی همچنان التفات داراست و در آجل نیز بایستی به آن دقت کرد. هنوز نمی قدرت خاطرنشان کرد، یوزرها چقدر به SGE برای پاسخ دادن به جواب سوالاتشان پشت گرمی داراهستند. بخش اعظمی از یوزرها هنوز ممکن میباشد روی نتیجه ها جستجوی سنتی که هنوز در SERP به اکران در میایند، کلیک نمایند. براین اساس، در استراتژی محتوای خویش، می بایست به هر دو جنبهی SGE و باصرفهسازی بهینه سازی سنتی دقت فرمائید تا بتوانید بیشترین تأثیر را در جستجوهای یوزرها داشته باشید.
برچسب ها: آموزش سئو مشهد , [ بازدید : 3 ][ شنبه 30 دی 1402 ] 9:28 ] [ حجت عسکری ]
[ ]