اهداف طراحی دکمه CTA
غرض مهم پیاده سازی دکمه CTA دعوت مخاطب به اعمال یک مبادرت آیتم آموزش سئو در مشهد انتظار میباشد. این مبادرت بسته به کالا یا این که سرویس ها ارائه گردیده و اینکه استفاده کننده در چه مرحله از هجرت مشتری جایدارد، فرق مینماید. ممکن میباشد در یک ورقه از وب سایت بخواهید استفاده کننده را به ورقه کالا خویش هدایت فرمایید و در جایی دیگر بخواهید داده ها تماس اورا اخذ فرمائید. برای هریک از این هدف ها می توانید یک دکمه CTA منحصر پیاده سازی کرده و در مکان مطلوب آن قرار دهید. چنانچه از هر کسی بپرسید غرض از قرار دادن دکمه کال تو اکشن call to action چیست، مطلقاً جواب این میباشد که مخاطب روی آن کلیک نماید. به همین ادله می بایست دکمه CTA در جایی قرار بگیرد که به دیده یوزرها بیاید و احتمال اعمال کار گزینه انتظار بیشتر گردد. بعضی معتقدند شایسته ترین جای برای قرار دادن CTA، بالای ورقه میباشد. این محل، اولی جایی میباشد که با گشوده شدن شیت مقابل روءیت کرد استفاده کننده قرار میگیرد. البته بایستی اعتنا داشته باشید مسئله بدین آسانیها وجود ندارد. کلاً محل قرارگیری CTA بستگی به نوع آن و مرحله مسافرت استفاده کننده دارااست. در واقع بایستی با اعتنا به اینکه CTA برای چه تیم از کاربرانی در لحاظ گرفته گردیده، آن را در مکان مطلوب شیت قرار دهید. امروزه بعضا وبسایتها دکمه CTA مهم خویش را در منوی تارنما قرار می دهند، بهطوریکه مدام در معرض رویت کرد یوزرها قرار داشته باشد. نکات اصلی در تایپ کردن CTA مهمترین نکته در تایپ کردن CTA این میباشد که بتواند یوزرها را به اعمال فعالیت ترغیب نماید. ولی برای این فعالیت فضای چندانی در دست ندارید و بایستی با تعداد محدودی از حروف و لغات بدین مقصود برسید. تحلیلها آرم داده به کار گیری از افعال در متن CTA سبب بالا رفتن نرخ کلیک آنها میگردد؛ در فیض همت فرمایید قطعاً از فعل در متن CTA به کارگیری فرمایید. خلال این به کارگیری از اعداد سبب ساز می شود اعتنا مخاطبان بیشتر به سمت دکمه CTA جلب گردد. علاوه بر اینکه با یاری اعداد می توانید به استفاده کننده بگویید با کلیک روی CTA دقیقاً چه چیزی در انتظارش خواهد بود. همینطور تلاش نمایید از بعضا لغت ها برای پر رنگ کردن متن خویش به کارگیری فرمایید. کلماتی مثل شایسته ترین، مهمترین، خیره کننده، شگفتانگیز، جادویی، سریع و... می توانند احساسات بیشتری از استفاده کننده را مشغول نمایند و موجب کلیک آنان شوند. ولی در کلیه شرایطها مراقب باشید ارتفاع متن CTA شما می بایست دربین 90 تا 150 کاراکتر باشد. رایجترین نوع کال تو اکشن درصورتی که میپرسید رایجترین نوع کال تو اکشن چیست، بایستی بدانید دکمههای CTA در وب سایتها بیشتر از هر چیز دیگری به عمل میروند. این دکمهها برای دعوت به اقدامات مختلفی می توانند به فعالیت فرآیند البته معمولاً تهیه و تنظیم ورژن مبلغی یک ابزار یا این که اشتراک تارنماها یا این که خرید یک فرآورده از مهم ترین موضوعاتی میباشد که برای آن ها دکمه کال تو اکشن در لحاظ گرفته می شود.
برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , [ بازدید : 3 ][ سه شنبه 26 دی 1402 ] 10:14 ] [ حجت عسکری ]
[ ]