بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

انکر تکست Anchor Text چیست؟


داده ها و مطالب شاید متعددی دراین مورد در وب وجود داشته باشد. ولی بر حسب حادثه و شاید با اثر بی واسطه از نوشته ها و مطالبی که بازرسی نموده اید، ممکن میباشد دو حیث کلی درخصوص انکر تکست Anchor Text داشته باشید:

میتوان تعداد متعددی از انکرتکست های دوست داستنی و هنگفت را به کار گرفت تا وبسایت را به قله جستجوهای گوگل شوت کرد.

از ساخت کلیه رقم انکر تکست Anchor Text جلوگیری کرد، نباید انکر تکست متنوع متعددی داشت، در‌این‌صورت‌ خیر صرفا از حاصل گوگل حذف گردیده و پنالتی میشوید بلکه به لیست پایین تعقیب FBI هم اضافه خواهید شد (:

یااینکه نمیدانید چه چیزی در ارتباط انکرتکست صحت دارد؟

خب، مثل خیلی از حقایق مرتبط با بهینه سازی، این یک کدام از نیز چیزی میان این دو آیتم میباشد. پس امروز ما درین نوشته ی علمی به سراغ این زمینه رفته، آن را رسیدگی کرده و طبق معمول می‌خواهیم از مجموع مطالبی که آورده شده به دلایلی استنتاجی دست یافته و به صورت کلی لب مقاله را اخذ کنیم. در‌حالتی که مبنا هستین استارت کنیم، می‌خواهیم هر چه دراین باره وجود داراست را دقیقا رسیدگی کرده و عالی و بد آن را بشناسیم.

انکر تکست Anchor Text

انکر تکست Anchor Text متن هایی قابل رویت، قابل کلیک و معین در یک متن می باشند که به نشانی های دیگری پیوند داده گردیده اند.

در همین گزینه، مسجد آبی‌رنگ ترکیه یک انکر تکست میباشد.

گونه های انکر تکست Anchor Text

به عنوان مثال ما در میموس یک نوشته‌ی‌علمی منتشر کرده ایم و می‌خواهیم برای عبارات کلیدی مهمی زیرا “ابزارهای بازاریابی” در گوگل درجه دستیابی کنیم. درپی با گونه های انکر تکست آشنا خواهید شد.

اصل کلمه و واژه کلیدی – دراین باره، ما می خواهیم دقیقا کلمه و واژه کیدی را در متن خویش به کارگیری کرده و یک انکر تکست دقیقا کلیدی داشته باشیم:

نمونه: بین ابزارهای بازاریابی و راهکارهای توسعه در بازاریابی ارائه گردیده در میموس، شما می‌توانید میان آیتم های متفاوت گزینش های مطلوب بیزنس خرد یا این که کمپانی گرانقدر خویش پیدا نمائید.

کلمه و واژه کلیدی / بخشی از عبارت – واژه و کلمه کلیدی خویش بخشی از یک عبارت میباشد که ما پیرو مرتبه دریافت کردن برای آن هستیم. در واقع واژه کلیدی در عبارتی که خویش آن نیز کلیدی میباشد قرار گرفته میباشد:

نمونه: میان ابزارهای بازاریابی و راهکارهای بسط در بازاریابی ارائه گردیده در میموس، شما می توانید در میان آیتم های گوناگون گزینش های مطلوب تجارت خرد یا این که کمپانی گرانقدر خویش پیدا نمایید.

مارک یا این که اسم معین – درین نوع از انکر تکست، دقیقا اسم کمپانی یا این که مارک خویش یک انکر تکست به شمار رفته و مشخصا یک انکر تکست به حساب میآید:

نمونه: دربین ابزارهای بازاریابی و راهکارهای بسط در بازاریابی ارائه گردیده در میموس، شما می‌توانید در میان آیتم های مختلف گزینش های مطلوب بیزنس خرد یا این که کمپانی گران قدر خویش پیدا فرمایید.

نشانی ها URL – درین نوع انکر تکست در کنار عبارات آدرسی قرار خواهد گرفت که پیوند داراست و خویش مقصد پیوند نیز به عبارتی پیوند میباشد. به نمونه تحت اعتنا فرمایید.

نمونه: دربین ابزارهای بازاریابی و راهکارهای بسط در بازاریابی ارائه گردیده در میموس (https://mimos.ir) ، شما می‌توانید فی مابین آیتم های مختلف تعیین های مطلوب بیزنس خرد یا این که کمپانی گران قدر خویش پیدا نمایید.

انکر تکست Anchor Text های معمول – این سیرتکامل انکر تکست ها به عبارتی کلماتی می باشند که معمولا مشخص و معلوم میکنند مخاطب در کجا قادر است به مقصد آجل جنبش نماید (از جمله: اینجا کلیک نمائید. این نوشته ی علمی، این وبسایت، این کالا و …)

نمونه: بین ابزارهای بازاریابی و روش شغل های گسترش در بازاریابی ارائه گردیده در میموس، شما می‌توانید میان آیتم های مختلف گزینش های مطلوب تجارت خرد یا این که کمپانی والا خویش پیدا نمائید. برای ورود اینجا کلیک فرمائید.

انکر تکست Anchor Text های معنایی مرتبط LSI – این سیرتکامل لغات کلیدی مربوط به اصل واژه و کلمه کلیدی می باشند و می‌توانند معنایی ظریف و در حدود واژه و کلمه اساسی ما داشته باشد.

نمونه: در طریق های نوین بازاریابی و راهکارهای بسط در بازاریابی ارائه گردیده در میموس، شما می توانید دربین آیتم های متفاوت گزینش های مطلوب تجارت خرد یا این که کمپانی گرانقدر خویش پیدا فرمائید.

اشکال دیگری از انکر تکست ها می‌توانند مشتمل بر مفاد تحت باشند:

مولف – اسم تالیف کننده محتوای شما نیز قادر است یک انکر تکست Anchor Text باشد

تیتر متن – تیتر متن و نوشته‌ی‌علمی شما قادر است خویش یک انکرتکست جدا یا این که بخشی از واژه / بخشی از عبارت باشد

لینک و پیوند تصویر – پیوند تصویر یا این که متن جایگزین تصویر شاید یک انکرتکست میباشد.

پیشخوان خدمت Ahrefs در نصیب مرتبط با انکورها

در پیشخوان خدمت Ahrefs در قسمت مرتبط با انکرها میتوان مشاهده کرد که گونه های مختلفی از آن فهرست گردیده اند که ولی ما هم درین نوشته‌ی علمی در باب آنان توضیح دادیم.

اثر متن لینک و پیوند روی مرتبه بندی در seo

انکر تکست Anchor Text ها چه‌طور بر درجه بندی موتور کاوش اثر می‌گذارند

موتورهای کاوش از انکر تکست برای رابطه صفحه ها به هم و متن به لینک و پیوند مقصد به کار گیری میکنند. مثالی در این باره مسئله را روشن خیس خواهد کرد. در صورتیکه در‌این نوشته ی علمی ما انکر تکستی بنام پوسته وردپرس داشته باشیم، در‌این‌صورت‌ گوگل کوشش خواهد کرد تا از این مسئله این طور برداشت نماید که وبسایتی که زیر واژه پوسته وردپرس پیوند گردیده است مسلما در آن قضیه بایستی برای آن کلمه و واژه کلیدی سکو بندی بهتری داشته باشد.

همینطور به‌این آسانی، زمانی وبسایتی برای کلمه و واژه کلیدی یا این که انکر تکست پیوند دهی می گردد یک سیگنال به گوگل ارسال می گردد که بایستی این وب سایت برای این واژه کلیدی جايگاه بهتری اخذ نماید. یا این که دستکم این آیتم در مرتبه بندی این سایت به حساب آوردن خواهد شد.

البته اعتقاد و باور داشته باشید که هیچ چیزی در بهینه سازی هیچوقت تا این حد معمولی وجود ندارد، دست کم اینکه دیگر اینطور بی آلایش وجود ندارد.

دلگرمی گوگل نسبت به انکرتکست Anchor Text دوران ها پیشین بود

انکر تکست ها به خودی خویش سنگینی خاصی در الگورتیم اورجینال گوگل داشت.

در نوشته‌ی‌علمی ای که در سال ۲۰۰۸ به وسیله سرگئی برین و لری پیج منتشر شد، آن‌ها گفتند که:

انکر تکست Anchor Text یا این که متن پیوند ها از امروز در گوگل کوشش به محرمانه داشته و به همین روش در آتی ادامه خواهند یافت. بیشتر موتورهای کاوش اینطور خلق و خوی میکنند که لینکی که در ورقه وجود داراست با خویش صفحه مرتبط میباشد. ولی در این باره ما اینطور پیش رفتیم که متن پیوند یافته با کاغذ ای که پیوند داده گردیده درخصوص میباشد. این عمل چندین مزیت دارااست که او‌لین آن ها اینست که انکر تکست ها بی خویش نبوده و مطلقا در ارتباط ورقه ای که لینک و پیوند داده گردیده اند توضیحات مهمی دارا هستند و قطعا محتوای صفحه لینک و پیوند گردیده با این متن درخصوص میباشد.

و اینطور بود که آنان در این باره شفافیت مسئله را بیشتر کردند. به کار گیری از انکرتکست ها به گوگل اذن می دهند تا مورد ساختارهای رسانه ای را نیز تغیین کرده و حالت سیگنال های باطن محتوا را معلوم نمایند.

دوم، انکر تکست ها شاید برای مستنداتی وجود داشته باشند که حدودا بوسیله گوگل تحت عنوان متن محور ایندکس نمی شوند، مانند تصاویر، اپلیکیشن ها و دیتتابیس ها. این عمل می تواند موقعیت ایندکس نشدن برخی ورقه های اینترنت را ممکن نماید.

این منطق و نحوه شغل در گوگل وجود داراست و چه حاصل کهن زیر اثر این ها بودند. به هر حالا… رویه این مسئله برای بازنویسی متعددی گشوده بود…

در واقع با به کار گیری ی فراوان از انکر تکست معین و واژه کلیدی اساسی، سایت میتوانست در گوگل درجه خیلی خیر و خوبی را حصول نماید.

تعداد بیشتر متن لینک و پیوند های شما برای واژه کلیدی نسبت به حریف = شما چیره این مبارزه درجه بندی گردیده اید

اما این آیتم گاهی به موضوعی دیگر تبدیل مدرس سئو مشهد  گردیده و می تواند نقش بمب های گوگل را اجرا نماید. جایی که بهینه سازی و تکنیک های آن می‌تواند کاری نماید که بمب های گوگل برای برخی کلمه ها کلیدی و انکرتکست نتیجه ها دیگری اکران دهد.

بمب گوگل

به عنوان مثال برای “ورشکستی هنگفت ” یا این که دیگر مضمون‌ های عبارت “Miserable Failure” گوگل طی سه سال جرج دبلیو BOSCH مدیریت جمهور وقت ایالات متحده را در اولی درجه حاصل برای این واژه و کلمه کلیدی اکران میداد.

آپ دیت گوگل در مقابل انکر تکست ها و پنالتی تارنما

از هنگامی که آموزش سئو در مشهد بهینه سازی و سئو های سایت ها بجز راهکارهای اسپمسئو کار خوب مشهد  و هرز چیزی ندارد، گوگل کوشش کرده تا مدام از تاثیرات اسپم ها و سنگینی انکر تکست ها در الگوریتم خویش کاهش دهد. و این ها کلیه وقتی وقوع افتاد که امپراطوری الگوریتم های گوگل مجدد به عرصه نبرد رجوع.

برچسب ها: مدرس سئو مشهد , سئو کار خوب مشهد , آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 10 ]

[ پنجشنبه 1 دی 1401 ] 9:32 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]