بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

سئو لوکال چیست؟

در این نوشته‌علمی می خواهیم درخصوص سئو لوکال یا سئو محلی سخن کنیم و اینکه چطور قادر خواهیم بود با تمرکز به سئو لوکال در نتایج گوگل درجه نه بگیریم.مطلقا وقتی از اینترنت استعمال میکردید,آموزش سئو مشهد دیده اید که بیزنس های محلی در سکو بالاتری در نتیجه ها گوگل و نقشه گوگل قرار می گیرند.


فهرست محلی قبلا به عنوان فهرست برگه google place شناخته میشد و بعد از آن به صورت صفحه ها + Google و اینک به عنوان فهرست google my business شناخه میشود. با اینکه بعدا عنوان دیگری خواهد داشت, می‌توانیم بگوییم که فهرست های محلی, ابزار بازاریابی موثری برای کسب و کار های کوچک هستند.


خوب هست برخی از آمار های مربوطه به این مسئله را مطالعه کنیم.دوره سئو مشهد گوگل بعد از پژوهش روی خلق مشتریان محلی به حقایقی پایین دست پیدا کرد:


97 % از کاربران موتورهای جستجو برای یافتن مشاغل محلی به صورت آنلاین جستجو کردند.

76 % از مصرف کنندگانی ه جستجوی محلی را روی موبایل خود انجام داده اند طی یک روز از دکان بازدید کرده اند.

78 % از جستجو های محلی از طریق موبایل منجر به خرید درون فروشگاهی می‌شود.

در صورتی‌که مالک تجارت محلی می‌باشید و این آمار ارقام سبب ساز تعجب شما نمیشود, منتور سئو مشهد نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.کاربران دوست دارند به جای زیر و رو کردنِ تارنما, بتوانند خیلی سریع و به سادگی جزئیات تماس مربوط به بیزنس مانند ساعات کاری, نظرات و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورند.


فهرست های محلی, ابزاری اثرگذار برای جذب ترافیک هستند.آموزش سئو مشهد در بیشتر مورد ها فهرست های محلی سبب می گردند تا جستجوی های بیشتری در مقایسه با درجه بندی های معمول بهینه سازی تولید گردد.


البته آیا به این معناست که باید از seo مرسوم به نفع بهینه سازی محلی صرف نظر فرمایید؟ به طبع خیر.


شما میتوانید هردوی آنها‌را اجرا فرمائید و واحد سنجش دریافت ترافیک را دوبرابر فرمائید.


چه طور با استفاده از لوکال سئو یا سئو محلی , در رتبه بندی قرار بگیریم؟

local بهینه سازی


رتبه بندی بالا با لوکال سئو یا بهینه سازی محلی در مقایسه با سئو مرسوم طرز متفاوتی دارد.الگوریتم گوگل, برای انتخاب محبوبیت یک کسب و کار در هنگام تصمیم گیری برای طریق درجه بندی در نتیجه ها جستجو, مجموعه متعدد از علائم را گزینه جستجو قرار میدهد.


اگر بدین قضیه به‌این صورت فکر کنید, متوجه میشوید درصورتی که رستورانی در یک شهر دوستداشتنی باشد داشتن لینک های بسیار از سرار فضای وب نمیتواند بهترین عامل برای تعیین واحد سنجش مرتبه بندی آن بیزنس در یک ناحیه باشد.


عواملی مانند نام, شماره تلفن, نظرها مشتریان و مجاورت با بیزنس به محیطی که در آن جستجو صورت گرفته شاخص های بهتری هستند.


به دنبال فهرستی از مهم‌ترین عوامل درجه بندی ارائه میکنیم که گوگل از آن برای فهرست بندی محلی استعمال میکند:


سیگنال های کسب و کار من در گوگل (نزدیکی به کاوش گر, تیم بندی صحیح, واژه و کلمه کلیدی در عنوان بیزنس و …)

سیگنال های لینک (انکر تکست ورودی, لینک به دامنه و…)

بررسی سیگنال ها (مقدار مطالعه, سرعت بررسی و…)

سیگنال های درون ورقه ( مثل به کار گیری از لغات کلیدی در عنوان ها)

سیگنال های نقل و پیمان ها

سیگنال های رفتاری کاربر (نرخ کلیک, کلیک بر روی شماره تماس و…)

سیگنال های اجتماعی (تعامل با شبکات اجتماعی)

مفاد بالا, موثرترین عواملی می باشند که از عکس العمل کارداران مرتبه بندی جستجو محلی سالانه از سایت MOZ جمع شده اند.


در حالتی‌که می خواهید در نتیجه ها جستجو محلی رتبه بندی بالاتری بدست بیاورید, بایستی مطمئن شوید که تارنما و برگه گوگل My bussiness شما در مقایسه با رقبا ویژگی های بیشتری دارااست.


افزایش حداکثری seo محلی با استعمال از تصاویر و ویدئو ها

سئو محلی در ویدئو


خوب یا بد برای بسیاری از مردم عکس به چنگ آوردن یا سلفی تهیه نمودن از ذایی که میخوند تبدیل به یک عادت شد‌ه‌است و جای تعجب نیست که گوگل روی این مراحل رایج سرمایه گذاری کند.در اواخر آگوست سال 2017 گوگل امکانی مهیا کرد تا بتوان روی گوگل مپ, ویدئو ها را از رسانه های عمومی به فهرست بیزینس گوگل آپلود کرد.یک فرصت بازاریابی بدون استعمال, تحت نظر رادار حرکت میکند و یک صاحب کسب و کار زرنگ می تواند از این مزیت به نه استفاده کند.


و البته برویم سراغ نظارت لیست لوکال سئو (Local سئو)


نظارت لیست و منابع ضروری برای جايگاه بندی لوکال سئو یا سئو محلی

یکی از بهترین استراتژی ها برای بدست آوردن درجه بالا در seo محلی این است که رقبای محلی را استیناف کنید و عملکرد کنید تا از آنان سبقت بگیرید.اجرای رسیدگی لیست ذیل به شما امداد میکند تا در مسیر قرار بگیرید که در حاصل جستجوی محلی بالاترین مرتبه را به دست بیاورید.


پروفایل استخراج و کارتان را روی google my business تایید فرمایید.

تا حد امکان پروفایل google my business را با اطلاعات بیشتری تکمیل کنید.

طبقه بندی یا مجموعه بندی استحصال و کارتان را مطلقا صحیح وارد نمائید.

نام و محل تجارت خود را در جایی روی وبسایت مانند ورقه مهم و کاغذ تماس قرار دهید.

نام کامل کسب و کار, آدرس و شماره تماس حصول و کارتان را در جایی از وبسایت قرار دهید.این مفاد بایستی با هم, مجموعه بندی شوند تا گوگل آن را به عنوان یک نقل و قول ثبت کند.

از اسکیما ها برای مشخصات بیزنس محلی خود استفاده نمایید.

مشتریان را تشویق نمایید در ثبت عکس العمل کسب و کارتان مشارکت کنند.

در نهایت فهرست حصول و کارتان برای داده های صحیح نام, آدرس و شماره تماس را دوباره مطالعه کنید.این جزئیات می بایست با فهرست google my business صفحه تماس و فهرست کسب و کار خارجی وبسایت یکسان باشد.

برچسب ها: منتور سئو مشهد , آموزش سئو مشهد , دوره سئو مشهد , کلاس سئو مشهد ,

[ بازدید : 9 ]

[ يکشنبه 27 آذر 1401 ] 10:13 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]