بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

روش کارایی و وظیفه الگوریتم پنگوئن

بلافاصله بعداز به‌روزرسانی الگوریتم پنگوئن مجموع تارنما‌هایی که از وب‌وب سایت‌های بی‌کیفیت و مزارع لینک اقدام به دریافت کردن یا خرید بک پیوند کرده بودند در گیر افت جايگاه و کاهش ترافیک شدند.

ولی تأثیر پنگوئن در بعضا وب سایت‌ها بر روی کل وب سایت نبوده و فقط روی برخی کلیدواژه‌ها انجام شد‌ه‌است. مدرس سئو مشهد این لغت ها کلیدی معمولاً کلیدواژه‌هایی بودند که زیادی از حد بهینه‌سازی برای آن‌ها انجام یافته بود؛ مانند محصول ها اصلی یا در برخی موردها اسم برند.

اثر پنگوئن هم‌چنین می تواند فی مابین دامنه‌های متفاوت انتقال پیدا کند. براین اساس تغییر‌و تحول دامنه یا ریدایرکت کردن دامنه سابق به دامنه تازه نه صرفا نقص‌ را حل نخواهد کرد بلکه در زمان بر مجال مشکلات بیشتری برایتان به یار خواهد داشت.


الگوریتم گوگل پنگوئن روی چه مواردی حساس است؟

الگوریتم پنگوئن فقط با پیوند‌های خارجی که به یک وبسایت وارد می گردند شغل دارد سئو کار خوب مشهد  و اهمیتی به پیوند‌های خروجی از یک وب سایت نمی‌دهد.


تاریخچه به روزرسانی های الگوریتم پنگوئن گوگلآپدیت‌های الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن تا امروز یکسری به‌روزرسانی داشته می باشد و در این در بین شاید بعضی از به‌روزرسانی‌ها حتی در تاریخ گم شده باشند.

پنگوئن 1.1 (26 مارس 2012)

این آپ تو دیت به خودی خود تغییری در الگوریتم ساخت و ساز نکرد آموزش سئو در مشهد  ولی او‌لین به‌روزرسانی اطلاعات پنگوئن محسوب می‌شد.

درین زمان، وب‌تارنما‌هایی که تحت تأثیر الگوریتم پنگوئن قرار گرفته بودند مورد پژوهش مجدد قرار گرفته و چنانچه که پروفایل لینکشان پاکسازی شده بود از جریمه خارج شدند.

پنگوئن 1.2 (5 اکتبر 2012)

این هم یک به‌روزرسانی اطلاعات دیگر بود که بر عبارات سرچ شده –به زبان انگلیسی- اثر گذاشت.

پنگوئن 2.0 (22 می 2013)

این نسخه از دید فنی یه خرده پیشرفته‌تر از نسخه نخستین الگوریتم پنگوئن بود و بر طرز نمایش حاصل جستجو اثر گذاشت.

این اولی به‌روزرسانی پنگوئن بود که با دیدی عمیق‌تر به وب سایت‌ها نظر انداخت و علاوه بر کاغذ مهم و صفحه ها جایگاه‌های بالای تیم‌بندی‌ها، صفحات دیگر وب سایت را نیز از نظر کیفیت بک لینک و پیوند‌هایی که گرفته بودند گزینه پژوهش قرار داد.

پنگوئن 2.1 (4 اکتبر 2013)

این به‌روزرسانی فقط بر یک درصد از کلمه ها جستجو اثر گذاشت و با اینکه هیچ اطلاعات رسمی از سوی گوگل ارائه نشد، سئوکاران و محققان در این باره اعلام کردند که نیمی از داده‌ها به‌روزرسانی شده‌اند. هم‌چنین از این تاریخ به بعد مطالعه سایت‌ها و خزش و تجزیه و محاسبه صفحه های حاوی لینک‌های اسپم با دقت بیشتری انجام شد.

پنگوئن 3.0 (17 اکتبر 2014)

این به‌روزرسانی به حدی گران قدر بود که می‌توانست یک الگوریتم غیر وابسته محسوب خواهد شد.

در‌این به روز الگوریتم پنگوئن نیز مانند به‌روزرسانی‌های قبل لینک‌های اسپم با دقت بیشتر شناسایی و گزینه غرض قرار گرفتند. براین اساس افرادی که هنوز به بهره‌برداری از مزارع لینک و لینک و پیوند‌های اسپم ادامه می‌دادند شناسایی و جریمه شدند.

پنگوئن 4.0 (23 سپتامبر 2016)

تقریباً دو سال بعد از به‌روزرسانی پنگوئن 3.0 آخرین به‌روزرسانی این الگوریتم گوگل به بهره‌برداری رسید.

درین آپ دیت، پنگوئن بخشی از الگوریتم core شد. ولی این به معنای تغییر تحول سعی آن یا یک تغییر و تحول شدید در آن نیست بلکه با این تغییر و تحول، دو الگوریتم core و گوگل همزمان با هم کار می‌کنند. پنگوئن پیوند‌ها و سایت‌ها را نظارت می‌کند البته با این اکنون آن‌قدر در سکو‌بندی تارنما‌ها به بک لینک‌ها قیمت نمی‌دهند که سایر فاکتورها مانند کیفیت محتوا و ... نادیده گرفته شوند.


نماد‌های پنالتی شدن سایت بوسیله الگوریتم پنگوئن

در صورتی شک دارید که بوسیله الگوریتم پنگوئن جریمه شده‌اید به گوگل آنالتیکس بروید و به نمودار ترافیک سایتتان طی زمان نگاه فرمایید. در‌حالتی که یک افت ناگهانی در رتبه یا ترافیک در تاریخ‌های مربوط به به روز‌های پنگوئن مشاهده کردید بدین معناست که تحت تأثیر فیلتر پنگوئن قرار گرفته‌اید. به این منظور از راهکارهای زیر به کارگیری کنید تا از پنالتی گوگل خارج شوید.


چه‌طور سایت خود را از پنالتی الگوریتم پنگوئن خارج کنیم؟

ابتدایی‌ترین روشی که برای خارج شدن از پنالتی پنگوئن به ذهن می رسد استعمال از ابزارهای جستن بک لینک‌های سایت است. بدین وسیله می‌توانید با مدیران وبسایت‌هایی که بک لینک‌های بی‌کیفیتتان در آن قرار دارا‌هستند تماس گرفته و از او بخواهید تا لینک‌های سایت شمارا حذف کنند.

البته همان طور که به نظر می‌رسد این الگوفرایند بسیار وقت‌گیر بوده و حتی ممکن می باشد در مواقعی سود نداده و مدیریت سایت پاسخ درخواست شما را ندهد. به این خواسته گوگل ابزار disavow را معرفی کرد.

جمع بندی

با کلیه این‌ها، فراهم کردن بک لینک برای حصول سکو‌های خوب برای سایت از عنایت بالایی برخوردار است و با تمرکز به‌این که در دولت ها ایرانی معمولاً وبمستران کمتر پیش می آید که به سایت‌های دیگر خصوصاً رقیبان خود پیوند بدهند، بایستی با شیوه‌هایی اقدام به خریداری نمودن بک لینک و پیوند کنیم که نه تنها پایین پنالتی پنگوئن قرار نگیریم بلکه به بهبود رتبه سایتمان کمک کنیم. بدین خواسته ما طریق‌های seo کلاه سفید و خاکستری را به شما پیشنهاد می کنیم. در این روش‌ها کلیه چیز طبیعتا ایفا می‌گیرد و در فایده گوگل به شما مشکوک نخواهد شد.

برچسب ها: مدرس سئو مشهد , سئو کار خوب مشهد , آموزش سئو در مشهد ,

[ بازدید : 9 ]

[ يکشنبه 20 آذر 1401 ] 9:39 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]