بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

علت نام‌گذاری محتوای زرد چیست؟

در اواخر قرن نوزدهم در شهر زیبای‌ نیویورک، دو نشریه گران آموزش سئو مشهد قدر بر رمز به‌دست‌آوردن تعداد بیشتر خواننده، رقابتی مانند یک نبرد آحاد‌عیار داشتند! این دو نشریه عبارتند از New York World به سرپرستی و مالکیت Joseph Pulitzer و New York Journal به سرپرستی و مالکیت William Randolph Hearst. کاریکاتوریستی که برای پولیتزر شغل میکرد، یعنی آقای Richard F. Outcault، در سال 1895 یک تصویر کمیک رسم کرد که در خبرنامه نیویورک ورلد منتشر شد و جزو چیره‌ترین کمیک‌های این خبر نامه بود.


درین تصویر کمیک، یک نوباوه با جامه خواب زردرنگ بلند چشم میشد. اسم این تاثیر Hogan’s Alley یا این که کوچه هوگان بود. انگیزه این اسم‌گذاری نیز این بود که یک نوباوه زردپوش توانسته بود فروش این مجله را در کوچه هوگان به‌شدت بالا برنده شود و دیدنی اینجاست که‌این عمل را به‌تنهایی اجرا می‌اعطا کرد. از آنجایی که صاحب و مالک نشریه نیویورک ژورنال، احساس عقب‌ماندن از نیویورک ورلد را داشت، تصمیم گرفت بازی را به‌عایدی خودش تغییر و تحول دهد و برای این عمل به کاریکاتوریست تاثیر کوچه هوگان، یعنی ریچارد، مبالغ سنگینی را سفارش اعطا کرد و او‌را از پایگاه جوزف پولیتزر به پایگاه خودش آورد.


آقای پولیتزر هم از آنجایی که نمی‌خواست مزه تلخ شکست را بچشد، تصمیم گرفت تا کاریکاتوریست جدیدی را استخدام نماید و ماجرا طفل زردپوش و کوچه هوگان را ادامه دهد. پیکار این دو نشریه ادامه داشت تا اینکه ریچارد اوتکو از پولیتزر گلایه کرد و خواهان حق اسکن‌رایت کمیکی بود که در خبرنامه نیویورک ورلد منتشر نموده است. این نزاع رسمی در غایت به عایدی پولیتزر به انتها رسید.


کودک رنگ زرد‌پوش از آن به بعد از آن در هر دو نشریه حضور داشت و سبب ساز به رقابتی بی‌جانبداری دربین این دو گردیده بود و هر دو همت می‌کردند تا کناره بیشتری صحیح نمایند! این کارایی‌ها در غایت سبب به کاهش صداقت و عینیت در محتوای این مجله‌ها گردیده بود. دیگر واقعیت مثل پیشین منتشر نمیشد کلاس سئو مشهد و کلیه‌چیز در درحال حاضر تحریف بود. این دو مجله در زمان این رقابت ناسالم، به‌ دنبال این بودند که خواننده خسته نشود و این عمل را با توهین، خبر ها رسوایی و هیجان‌های الکی اعمال می‌دادند. فکرمیکنیم فعلا دیگر متوجه شدید که انگیزه اسم‌گذاری محتوای رنگ زرد چیست و چه داستانی پشت آن میباشد!




اثر محتوای زردرنگ چیست؟

محتوا بایستی به‌سیرتکامل‌ای باشد که داده ها را با بالاترین توجه‌ و چگونگی به خوانندگانش منتقل نماید و کاری نماید که عموم بعداز تلاوت یا این که دیدن آن، بتوانند عاقلانه‌خیس تصمیم‌گیری نمایند. محتوای‌ زردرنگ مانند لکه‌ای زردرنگ بر تاروپود سپید صداقت در طراحی وب ما میباشد. این نوع از محتوا با عواملی مانند جانب‌داری، رنگ‌آمیزی گردیده است و مقصود آن ارتقا استفاده کننده تا مکان ممکن میباشد.


ساخت‌و‌ساز محتوای‌ زردرنگ، مانند آرم‌دادن نصفه‌ بدون نور روایت به شنوندگان و خواننده گان میباشد؛ به‌نوعی که آنها‌را از واقعیت بدور نماید. در اصل این محتواها سبب ساز میگردند تا شما از اصل قصه بدور گردید و ندانید که در آتی قرار میباشد چه اتفاقاتی چهره دهد.


محتوای مدام‌سبز چیست؟

هم اکنون که متوجه شدید محتوای زرد رنگ چیست و چه خصوصیت‌هایی داراست، دفعه آن میباشد که با محتوای‌ سبز یا این که محتوای مدام‌سبز آشنا گردید. از آنجایی که درختان مدام‌سبز مثل کاج و صنوبر، سمبل معاش دائمی می باشند، در بازاریابی محتوا نیز محتوای مدام‌سبز به معنای پایداری و ماندگاری محتوا در زمان فرصت میباشد. این نوع از محتوا، امداد شایانی به ارتقای seo وبسایت می‌نماید.


محتوای مدام‌سبز، محتوایی میباشد که میتواند یوزرها را دوره سئو مشهد بارها و بارها به وبسایت شما بیاورد. این نوع از محتوا، دارنده کیفیت عالی و ارزشمندی میباشد و در زمان فرصت، دستخوش تغییر تحول نمیشود. فقط تغییراتی که ممکن میباشد نیاز به انجام آنها باشد، تغییر تحول فرصت میباشد. به‌‌طور نمونه، 2022 را تبدیل به 2023 می‌نمایند. چنانچه بخواهیم یک نمونه ملموس برای این نوع از محتوا بزنیم، می توانیم به محتواهای منتشر‌گردیده در وبسایت‌های ویکی‌پدیا و IMDB اشاره کنیم. محتواهای این تارنما‌ها مدام به روز می گردند و مخاطبان متعددی هم دارا هستند.


برچسب ها: آموزش سئو مشهد , کلاس سئو مشهد , دوره سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ سه شنبه 7 فروردين 1403 ] 10:28 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]