بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

ابزار Google Search Console


به نصیب جستار همت بروید: (Queries Performance) ، در‌این نصیب گزارش آموزش سئو در مشهد جامعی از تلاش را مشاهده خواهید کرد که خلال داده ها مربوط به کلیک‌ها، دفعات پرینت، معدل CTR و شرایط، لغات کلیدی متعدد وب سایت شما‌را نیز در گوگل سکو بندی می‌نماید. درضمنً با کلیک بر روی آیکن‌های معدل CTR و شرایط میانگین، در نوار ابزار بالای شیت، داده‌های مرتبط با هر مورد به جدول تحت اضافه می شود.

طرز‌های متعددی برای به کارگیری از این داده‌ها وجود دارااست. شاید شما بخواهید مجموع لغت ها کلیدی خویش را که در کاغذ دوم گوگل و آن گاه جايگاه بندی می گردند، ملاحظه کنید؛ البته بایستی بدانید که هر ماه بیشتراز 30 کلیک اخذ می‌نمایند. اینگونه لغات کلیدی برای شما موءثر می باشند، البته رقبای شما فعالیت بسیار بهتری ایفا می دهند. بدین ترتیب به مراد سئو صفحه ها وبی که اینگونه لغت ها کلیدی را غرض قرار می دهند، میتوانید از کاغذ نخستین گوگل به کارگیری فرمایید. براین اساس، ترازو بازدید شما راز به فلک خواهد کشید!

 

دقت داشته باشید که:

برخلاف ابزارهای قابل خریداری بهینه سازی، کنسول گوگل مورد‌های مختلفی برای گزینش کلمات کلیدی آیتم تحقیق‌تان، به شما ارائه نمی‌دهد. در‌این ابزار، لیستی از مجموع لغت ها کلیدی و کلمات سرچ گردیده‌ای که وبسایت شما در جواب به جستجوی آنان نماد داده می گردد، خواهید داشت. این لیست معمولاً بسیار بلند بالا میباشد و تعداد متعددی کلمه ها غیرمرتبط را نیز مشمول میشود.
طرز دیگر، جستجوی منقطع جايگاه هر لغت کلیدی به طور دستی، با استعمال از غربال "Query" میباشد. برای این فعالیت کافی میباشد صرفا + "New" در بالای نوار ابزار را کلیک فرمایید.
تفاوت Google Analytics و Google Search Console

یک تفاوت مهم میان Google Analytics و Google Search Console وجود دارااست:

ابزار Google Analytics دارنده شمارش گر‌ای میباشد که همگی بازدید‌ها و تعاملات سایت را دریابی می‌نماید و بر کردار مخاطب تمرکز دارااست. در حالی که Google Search Console روی نتیجه ها جستجوی ذاتی متمرکز میباشد و اطلاعاتی را در مشت شما قرار می دهد که در ارتقاء قابلیت و امکان کاوش مؤثر می‌باشند.

از‌آنجا‌که Google Analytics کاربرد پایه میباشد، داده‌هایی را ارائه می دهد که مرتبط با همگی بازدیدکنندگان وب سایت شما میباشد. در مقابل، Google Search Console روی موتورهای کاوش تمرکز داراست و به این ترتیب داده‌هایی را ارائه می دهد که غرض آن ها یاری به دارندگان سایت‌ها، در جهت ارتقا مشاهده و بهبود موقعیت وبسایت در موتورهای کاوش، میباشد.



Google Analytics
دو شیوه برای استحصال داده ها در امر لغت ها کلیدی در ابزار Google Analytics وجود داراست:

اولی مسیر: Channels All Traffic Acquisition و آنگاه کلمه و آموزش سئو مشهد واژه کلیدی را تحت عنوان بعدها نخستین یا این که Primary Dimension تعیین نمائید. دقت داشته باشید که بیشتر لغت ها کاوش غالباً نهفته می‌باشند، یا این که در دسته‌های «تهیه نشده» یا این که «ارائه نشده» قرار میگیرند.


در مرحله آن گاه با رفتن به مسیر Queries Search Console Acquisition لیستی از تک تک کلمه ها کلیدی برای رسیدگی مرتبه وب سایت در کلمه ها کلیدی خواهید داشت. در هر کدام از ردیف‌های این جدول، شایسته ترین درجه بندی عبارات کلیدی که باعث به بالاترین ترازو ترافیک وبسایت گردیده‌اند، قابل ردیابی خواهد بود.

برچسب ها: آموزش سئو در مشهد , آموزش سئو مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ دوشنبه 6 فروردين 1403 ] 10:53 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]