بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

لیست کامل الگوریتم‌های گوگل از 2003 تا 2022


گوگل با استعمال 200 ترازو گوناگون وبسایت‌ها دوره خصوصی سئو مشهد را تحقیق می‌نماید. این معیارها به تفکیک بوسیله الگوریتم‌های گوگل تحقیق می گردد. در ذیل لیست کلیه الگوریتم‌های گوگل که بیشترین اثر را در حاصل گوگل دارا‌هستند برایش ما آورده‌ایم و توضیح دادیم هرمورد مسئول چه کاری میباشند.


الگوریتم Hilltop (تپه) گوگل‌ (2003)

الگوریتم هیلتاپ یا این که تپه گوگل در سال 2003 معرفی شد و هدفش شناسایی وبسایت‌های مرجع و دایرکتوری‌های معتبری بود که به تارنما‌های خرد دیگر پیوند داشتند. سود شناسایی دایرکتوری‌های دارای اعتبار چه بود؟ با شناسایی دایرکتوری‌های دارای اعتبار مجال خیر در چنگ وبسایت‌های کوچکی که در آنها پیوند داشت قرار می‌گرفت تا بتوانند مقام نیکی در گوگل دستیابی نمایند.


بعضا از این دایرکتوری‌های دارای اعتبار عبارتند از: Yahoo، Dmoz و Wikipedia. گوگل با به کار گیری از این دایرکتوری‌ها  توانست تارنما‌های دارای اعتبار دیگر را هم شناسایی نماید.


الگوریتم کافئین گوگل‌ (2010)

گوگل با الگوریتم کافئین سیستم ایندکس خویش را اصلاح کرد. این سیستم نو به گوگل اذن می‌اعطا کرد صفحه های را به صورت مفید‌تری رسیدگی و ذخیره نماید. در‌ واقع با یاری این الگوریتم، گوگل می‌توانست صفحه ها بیشتری را در حین کمتر ایندکس نماید، در واقع خیر فقط سرعت قرائت داده ها، بلکه وسعت اطلاعاتی که ربات ها توانا بودن در زمان یک مدت معین مرور نمایند را متحول کرد.


الگوریتم پاندا (Panda) گوگل (2011)

الگوریتم پاندای گوگل روی محتوای متنی صفحه ها حساس میباشد و متن‌های اسکن گردیده، مملو‌از تبلیغات و محتواهای بی‌چگونگی او‌را به شدت عصبانی می‌نماید. در شرایطی‌که که آیتم خشم پاندا قرار گرفتید و جریمه شدید، با اصلاح و به‌روزرسانی صفحه های ضعیفتان می توانید شانس این را داشته باشید که مقام گذشته‌تان را پس بگیرید.


الگوریتم پنگوئن (penguin) گوگل (2012)

وظیفۀ این الگوریتم جنگ با پیوند‌سازی اسپم میباشد. با ظهور الگوریتم پنگوئن گوگل، وب سایت‌هایی که بک‌پیوند‌های انبوهی از تارنما‌های بی‌چگونگی و اسپم اخذ کرده بودند از حاصل اول موتور جستجوی گوگل حذف شدند.


برای این‌که به وسیله الگوریتم پنگوئن گوگل جریمه نشوید، مدام از وب سایت‌های دارای اعتبار و مربوط به مورد وبسایت خودتان پیوند بگیرید. ولی در شرایطی که جریمه هم شدید، پیوند سایتتان را از مجموع صفحه های اسپم و بی محتوا تمیز فرمایید.


الگوریتم فرشنس (Freshness) گوگل (2012)

 الگوریتم Freshness برای حل نقص‌ یوزرها در واکنش سئو کار مشهد با محتواهای دیرین پدید آمد! وظیفه فرشنس این میباشد که در موضوعاتی که تازه بودن محتوا اساسی میباشد، تازگی محتوا را تحقیق کند و محتواهای نو را فراتر از محتواهای کهن نشانه دهد.


 


الگوریتم مرغ مگس‌خوار (Hummingbird) گوگل (2013)

وظیفۀ الگوریتم مرغ مگس‌خوار نماد دادن مرتبط‌ترین و ظریف‌ترین حاصل به یوزرها میباشد؛ برای همین هم به مکان تمرکز روی یک کلمۀ کلیدی خاص، کلمه و واژه‌های هم‌معنا را نیز در حیث می گیرد.


بعداز اضافه شدن الگوریتم مرغ مگس‌خوار به گوگل، تعداد متعددی از وبسایت‌هایی که بیشتراز حد از یک کلمۀ کلیدی خاص به کارگیری کرده بودند جریمه شدند و منزلت خوبشان را در گوگل از دست دادند.


برچسب ها: دوره خصوصی سئو مشهد , سئو کار مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ يکشنبه 5 فروردين 1403 ] 10:33 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]