بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

تفاوت الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل با الگوریتم پاندا و پنگوئن چیست؟

یکی تبارک‌ترین واهمه‌های مدیران وبسایت‌ها و سئوکاران، پنالتی‌ شدن به وسیله گوگل میباشد؛ آموزش سئو مشهد ولی عالی میباشد خاطر شما‌را شل کنیم؛ چون الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، بر پایه ی مجازات (پنالتی) وجود ندارد.غرض گوگل از ابتکار الگوریتم پاندا و پنگوئن گوگل، پنالتی کردن محتوای بی‌چگونگی بود، ولی مرغ مگس خوار، penalty‪-basedنیست و معنای حقیقی عبارت کاوش گردیده را در صفحه های  جان دار می‌کاود و محتوای مرتبط را به مخاطب ارائه می دهد. فیض فعال‌سازی این الگوریتم، بسیار رضایت‌نصیب بوده میباشد و گوگل به مکان ارائه فهرست نتایجی مبنی بر لغت ها کلیدی، حاصل مربوط به قضیه را نماد می دهد.‬ مورد و بافت متن، درین الگوریتم اثر متعددی دارااست؛ چون مرغ مگس خوار قوه قضاوت دقیقی دارااست. به همین خیال، مورد متن، می بایست طوری تنظیم خواهد شد که مرغ مگس خوار، غرض مولف متن را شناسایی نماید. کاوش معنایی «semantic search» عبارت دقیقی برای تعریف همت الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل میباشد.

مثلا، در شرایطی‌که شما در گوگل کاوش نمایید که «کدام فیلم ماجراهای سه مرد در وگاس را داستان می‌نماید؟»، مرغ مگس خوار با قرائت مقاله‌ها مرتبط، به شما وب سایت‌هایی را معرفی می‌نماید که درباره فیلم Hangover مقاله تهیه و تنظیم کرده‌اند و خیر صفحاتی که به معرفی وگاس پرداخته‌اند. همینطور مرغ مگس خوار از طریق گراف علم که در سال ۲۰۱۲ بوسیله گوگل معرفی شد، استعمال می‌نماید تا داده ها جامع‌تری درباره اشخاص، فیلم‌ها، گالری‌های موسیقی، جای ‌ها و… به یوزرها ارائه نماید. به همین ادله میباشد که زمانی فرانکلین روزولت را در گوگل کاوش می کنید، در سمت راست برگه، عکس، داده ها فردی روزولت یا این که هر شخص دیگری را که کاوش نموده اید، به همدم داده ها ویکی‌پدیایی و اثرها، مشاهده می کنید.


الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چه تاثیری در روش کاوش یوزرها می گذارد؟

در شرایطی که گوگل ماشینی را در حیث بگیرید که موتوری سابق داراست، الگوریتم‌های پاندا و پنگوئن فیلترهای نو روغن بودند که روی آن نصب می‌شدند ولی Hummmingbird یک موتور مخصوص میباشد که بخشی از کار‌های پاندا و پنگوئن را به کار گیری می‌نماید. درواقع، عنایت مرغ مگس خوار گوگل درین واقعیت مخفی میباشد که پاندا، پنگوئن و بقیه الگوریتم‌های گوگل، تغییراتی در روش‌های دیرین جستجوی مطالب در گوگل تولید کرده بودند؛ ولی مرغ مگس خوار سیستم کاوش را کاملا عوض کرد. جستجوی بر پایه ی مکالمه (Conversational search)، خصوصیت اساسی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل میباشد. قبل از فعال‌سازی مرغ مگس خوار شما با تایپ عبارت «شایسته ترین مغازه برای خرید آیفون ۸»، درواقع روی کلمه و واژه دکان و آیفون ۸ تمرکز کرده بودید؛ البته مرغ مگس خوار، محتوای عبارت شما‌را متوجه میگردد و محل حقیقی وواقعی منزل شمارا نیز خوب تشخیص می دهد. مرغ مگس خوار تشخیص میدهد که خواسته شما از «دکان» فروشگاه آنلاین میباشد و «آیفون ۸» نوع خاصی از دستگاه الکترونیکی میباشد که در مغازه‌های خاص عرضه میشود؛ بدین ترتیب شما در ورقه حاصل کاوش، مغازه‌های مواد غذایی را مشاهده نمیکنید. منتور سئو مشهد الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، چیزی بالاتر از جستن صفحه ها با کلمه و واژه کلیدی مطلوب میباشد.


غرض مهم گوگل از ابتکار الگوریتم مرغ مگس خوار چیست؟

گوگل با به کارگیری از مرغ مگس خوار، در معنای هر کلمه و واژه در عبارت جستجوشده دقت می‌نماید، از فهم و شعور درست عبارت کاوش گردیده مطمئن می گردد و آن‌گاه صفحاتی را که با معنا عبارت جستجوشده مطابقت و همخوانی دارا‌هستند، معرفی می‌نماید. بدین ترتیب غرض گوگل عالی کردن چگونگی حاصل کاوش گردیده‌است و خیر صفحاتی که فقط چندین کلمه و واژه شبیه دارا هستند.


برچسب ها: آموزش سئو مشهد , منتور سئو مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ پنجشنبه 24 اسفند 1402 ] 10:26 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]