بهترین مرجع آموزش سئو در مشهد

آموزش DISAVOW کردن بک لینک های اسپم و مخرب در سرچ کنسول

پس از توضیحاتی که دادیم درین نصیب میخواهیم در امر یادگرفتن Disavow کردن بک پیوند های اسپم و مخرب در سرچ کنسول گوگل سخن کنیم و مرحله به مرحله شیوه اجرای آن را به شما آرم دهیم. مرحله نخستین - تنظیم لیست لینک و پیوند های اسپم (شناسایی لینک و پیوند های اسپم) در او‌لین گام بایستی آموزش سئو مشهد لینک و پیوند‌های مخرب و بی‌چگونگی که به سمت وبسایت شما میایند شناسایی فرمایید. معمولا پیوند‌های پایین جزو این مفاد می باشند: لینک و پیوند‌های انبوهی که از وب سایت‌های غیرمرتبط و دارنده محتوای بی‌بها به سمت شما می آیند. بک‌پیوند‌های به طور انبوه و مبلغی خریداری گردیده‌اند. قرارگرفتن پیوند وب سایت شما در وب سایت‌های اسپمر تبادل زیاد غیرطبیعی لینک و پیوند با بقیه افراد ساخت و ساز PBN و اخذ انبوه لینک و پیوند


در شرایطی‌که در تشخیص بک‌لینک و پیوند‌ها مبتلا خلل شدید میتوانید به سرچ کنسول گوگل بروید و روی Search Traffic بزنید. آنگاه Links to Your site را گزینش نمایید. پیرو از قسمت Who links the most می بایست روی Download more sample links و download latest links کلیک فرمائید.


مرحله دوم - تنظیم فولدر متنی به اسم DISAVOW.TXT مبنی بر با استاندارد گوگل


پس از شناسایی پیوند‌های مخرب و اسپم بایستی یک پوشه متنی به طور disavow.txt (لزوما اسم فولدر نیازی وجود ندارد disavowباشد، اما پسوند آن می بایست Txt باشد) دربردارنده این پیوند‌ها تنظیم نمائید و آن را برای گوگل بفرستید. برای تنظیم این فولدر بایستی استانداردهای گوگل را رعایت نمائید. هر سطر می بایست دربرگیرنده یک URL باشد و هر پیوند در یک خط باشد. در‌صورتی‌که نیاز به توضیحات داشتید بایستی از هشتگ به کارگیری نمایید. 


# Two pages to disavow

http://spam.example.com/stuff/comments.html

http://spam.example.com/stuff/paid-links.html

# One domain to disavow

domain:shadyseo.com


در غایت پوشه متبوع می بایست با پسوند txt و با یونیکد UTF-8 ذخیره خواهد شد.


مرحله سوم - آپلود فولدر در سرچ کنسول


درین مرحله می بایست فولدر پایانی را در سرچ کنسول گوگل بار گذاری فرمائید، اما ممکن میباشد تعدادی هفته مجال برنده شود تا نتیجه ها متبوع مشخص و معلوم خواهد شد. برای این فعالیت به طور ذیل فعالیت نمایید:


از روش این لینک و پیوند وارد شیت disavow links گردید. 

آنگاه وبسایت موردنظرتان را گزینش کرده و روی Disavow Links کلیک فرمایید.

در ورقه تازه روی Disavow Links بزنید.

در‌این مرحله روی Choose File بزنید و فولدر آیتم نظرتان را گزینش نمایید.

آنگاه روی Submit بزنید.

پس از آخری شدن اقدامات از سوی گوگل نشانی اینترنتی دربردارنده جزئیات برایتان ارسال می‌گردد.


مرحله چهارم - فرآیند پذیرش بوسیله گوگل


در صورتی‌که همگی امور را صحیح اجرا داده باشید انتظار می‌رود دوره سئو مشهد در یک مقطع یک تا چهار ماهه پیوند‌های مخرب حذف گردیده و وبسایت شما از پنالتی بیرون گردد. در شکل پذیرش و پایانی شدن فعالیت، ایمیلی از سوی گوگل برای شما ارسال میشود. ولی حواستان بایستی به عبارتی‌طور که اشاره کردیم Disavow کردن خیلی حساس میباشد و در صورتی به غلط این شغل را جاری ساختن دهید ممکن میباشد درجه شما بدتر از قبلی گردد.


نکات اساسی درباره‌ی DISAVOW کردن بک لینک و پیوند‌ها

از آنجایی که Disavow کردن خیلی حساس و فعالیت پرخطری میباشد بدین ترتیب جز نکات بالا موردها پایین را نیز در حیث داشته باشید:


درصورتی که درخصوص بک‌لینک و پیوند‌های مخرب مطمئن میباشید مطلقا مبادرت به تنظیم فولدر فرمایید، در غیر این شکل عمل را به متخصصان بسپارید.

استعمال از ابزارها و خدمت‌های مرتبط با چگونگی‌سنجی لینک و پیوند‌ها خیلی پیشنهاد نمی شود.

در انتهای نشانی URL از اسلش (/) به کارگیری نکنید.

در حالتی که دامنه فارسی برای شما بک لینک و پیوند مخرب و اسپم صحیح نموده است، دنبال دامنه¬هایی بگردید که با xn آغاز می شوند.

مجموع فولدر‌های ارسالی که دربردارنده لینک و پیوند‌های مخرب می‌باشند به طور اتومات رسیدگی گردیده و disavow اعمال می شود.

بک پیوند مخرب چیست؟

همانگونه که نوشته‌ی‌علمی "بک پیوند چیست" را استیناف کردید، طبق الگوریتم‌های گوگل بک پیوند‌های بی‌چگونگی خیر صرفا اثری در بهبود سکو وبسایت نخواهند داشت، بلکه ممکن میباشد وبسایت را با جریمه مواجه نمایند. البته سؤال اینجاست که بک پیوند‌های بی‌چگونگی چه مواقعی میباشند؟

مورد ها تحت را می‌قدرت جزو بک پیوند‌های بی چگونگی به شمار آورد:


بک پیوند‌های اسپم

بک پیوند‌های خریده گردیده

بک لینک و پیوند‌های جانور در مزرعه‌های لینک و پیوند یا این که PBN

بک پیوند‌های جانور در تارنما‌های بی بها و با اسپم اسکور (spam score) بالا

در واقع تک تک این‌ها را می‌اقتدار جز بک لینک و پیوند‌های مخرب به شمار آورد. البته زمینه زمانی خطرناک می‌گردد که تعداد این نوع بک پیوند‌ها ارتقاء یابد و اعتنا گوگل را به خویش جلب نماید. دراین‌صورت گوگل به اینکه شما عمداً برای حصول بک لینک و پیوند به سراغ نحوه‌های کلاه سیاه بهینه سازی می روید مشکوک گردیده و ممکن میباشد سایتتان را با افت جايگاه مواجه سازد.


برچسب ها: آموزش سئو مشهد , دوره سئو مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ سه شنبه 22 اسفند 1402 ] 10:07 ] [ حجت عسکری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]